Oke mensen ik schaam me dood dat ik zolang niet heb ge-update ik heb er ook geen rede voor ik denk dat ik een beetje inspiratieloos was en daar door niet kon schrijven. Nogmaals het spijt me super erg
Foto: Ashley
Om jullie even te laten herinneren hoe ze er uit ziet want ik zelf vergeet altijd hoe de personages eruit zien en dan moet ik helemaal terug naar het begin wat ik niet fijn vind dus bij deze.
¥¥¥
"S-sorry" stamel ik tegen Zayn "geeft niet" zegt hij terug "ehm *kuch* ik moest je komen halen want de bus staat aan de andere kant" zegt hij ik knik en hij loopt weg.
Ik kan niks anders doen dan hem volgen dus dat doe ik maar.
Zwijgend lopen we naast elkaar met een onaangename stilte
Hoelang is het nog lopen want ik kan echt niet tegen deze stilte
Het geeft me een benauwd achtig gevoel.
Voor eventjes kijk ik naar Zayn die voor zich uit staart.
Zijn zwarte haren zitten nog perfect in de kuif zoals ik het had gedaan bij het concert. Het lijkt wel alsof zijn haar een blauwachtig gloed krijgt door de maanlicht.
Zijn ogen staan droevig en vol met pijn en andere emoties. Ik wil vragen waarom hij me heeft laten stikken en waarom hij me nooit heeft opgezocht.
Maar ik kan het op de een of andere manier niet ik kan niet tegen of met hem praten zonder dat ik woedend word of dat ik in huilen uitbarst.
Het is niet het zelfde als met Liam
Geloof me Liam betekent veel voor me hij is net als een derde broer voor me maar, ik kende hem pas 2 jaar en in die twee jaar is hij veel voor mij gaan betekenen maar, met Zayn lijkt alles veel Ingewikkelder dan het is.
Waarom bied hij niet gewoon zijn excuses aan net als Liam
Waarom moet hij zo koppig zijn en wachten tot ik tegen hem praat.
Het was vroeger ook altijd zo als we ruzie hadden kwam hij echt niet naar me toe daar was hij te koppig en eigenwijs voor hij wachtte tot ik tegen hem ging praten en mijn excuses aanbood maar, dit keer is het anders want ik hoef nergens voor mijn excuses aan te bieden.
Blijkbaar zat ik zo diep in gedachten dat ik nu pas zie dat we al voor de bus staan.
Ik ga naar binnen en zie de jongens op de bank liggen Louis en Harry slapen net als heel 5sos op de bank vraag me niet hoe dat past, Niall is op zijn telefoon en Liam zit tv te kijken.
Ik zucht en maak mijn weg naar mijn bunker. Ik denk dat ik maar morgen douch. Ik kleed me uit en trek een veel te grote Rolling Stones shirt aan die tussen de andere kleren lag, ik weet niet van wie die is maar de jongens hebben er geen problemen mee als ik hij shirts draag.
Ik wikkel mezelf in de deken en wacht tot ik in slaap val maar, het gebeurd niet hoe moe ik ook ben ik kan niet inslaap komen ( ben ik de enige die dat heeft trouwens?)
Net als ik weer opnieuw wil proberen om in slaap te komen schiet me iets te binnen.
Het pakketje wat ik vanmorgen heb gekregen van de anonieme zender.
Ik sta weer op en haal mijn koffer die nog op de gang lag.
Ik haal het pakketje eruit en scheur de cadeaupapier er van af.
Er komt een zwart doosje te voor schijn je weet wel z'n doosje waar meestal sieraden in zitten.
Ik maak het doosje voorzichtig open en kijk naar wat er in zit.
Even stokt mijn adem in mijn keel er zit een armbandje in dat me heel bekend voor komt.
Ik haal het armbandje met de infinity teken uit het doosje en bekijk hem eens goed. Ineens herinner ik me waar ik het armbandje van ken ik heb namelijk precies het zelfde armbandje om mijn pols zitten.
Ik heb het van Zayn gekregen op mijn tiende verjaardag hij zei dat het een teken was voor dat we altijd bij elkaar zullen blijven.
Ik heb het nooit afgedaan ookal haat ik Zayn het armbandje blijft veel voor me betekenen.
Ik pak het armbandje weer vast en kijk op de achterkant van het infinity teken en ja zoals ik vermoede staat er iets in gegraveerd namelijk 'her husband' en bij mij staat er 'His wife' dit moet het armbandje van Zayn zijn maar, hoe komt de anonieme zender eraan dan?
Er valt me opeens een briefje op
Het zit In het doosje maar, ik was blijkbaar afgeleid door het armbandje dat ik het niet eens zag.
Ik vouw het briefje open
'HAey Angel
Weet je nog toen je vertrok?
weet je ook hoe ik me voelde?
Ik voelde me verraden en verlaten
Het voelde alsof ik niemand meer had ik voelde me eenzaam.
Er brak een moeilijke tijd voor mijn familie en jij was het enige wat ik nodig had maar, jij was duizenden kilometers verderop.
Ik heb mezelf dag en nacht in slaap gehuild alleen omdat jij er niet was om me te troosten.
En toen die dag verscheen je opeens in de kamer en rende je naar Luke toe.
Ik herkende je in eerste instantie niet want ja je bent veel verandert de afgelopen 3 jaar.
Maar zodra ik je herkende was het enige wat ik wilde je armen om me heen hebben en je geur op kunnen snuiven.
Maar, je negeerde me en deed alsof ik niet bestond en dat dat brak mijn hart in vele stukken.
Ik weet dat ik niets van me heb laat horen maar, als je mijn reden hoort weet ik zeker dat je me zult vergeven.
Ik weet dat jij je ook verraden voelde maar ik heb je niet verraden en ook niet verlaten
Altijd had ik het armbandje om zodat ik je overal bij me had.
Dat was het enige wat ik nog van je had op de foto's na.
Als je dit hebt gelezen kom please naar me toe en dan zul je alles horen wat je wilt horen please geef me een kans om het uit te leggen
xxx J'
Het is van Zayn dat weet ik zeker hij gebruikte onze geheime taal
Bij elke eerste woord word er als tweede letter de voorletter van de ander in hoofdletter geschreven zoals bij hAey.
Vol ongeloof las ik de brief wel tien keer opnieuw elke keer weer stroomde de tranen als een rivier langs mijn wangen.
Hoe kan hij dat zeggen? Hoe kan hij zeggen dat hij zich verraden voelde terwijl hij me nooit heeft opgezocht.
Ongewild begin ik te snikken en laat de brief op het bed vallen.
Ik begraaf mijn gezicht in mijn kussen jank daar in verder.
Had hij verwacht dat ik nog tegen hem zou praten als hij me drie jaar lang liet stikken?
Hoe kan hij ook maar denken dat hij een kans verdiend om het uit te leggen en hij durft me niet eens onder ogen te komen.
Als hij echt om me gaf had hij de eerste dag al zijn excuses aangeboden en waarom geeft hij me zijn armbandje wil hij dat ik het terug breng ofzo want dat kan ik wel.
Mijn verdriet maakt plaats voor woede. Boos sta ik op en gris de brief en het armbandje van het bed
Stampvoetend loop ik naar de 'woonkamer'
"Waar is hij?" Vraag ik als de jongens zie Liam kijkt me verschrikt aan waarschijnlijk door mijn door uitgelopen mascara en mijn betraande gezicht "Ashley wat is er aan de hand?" Vraagt Liam voorzichtig "ik vroeg waar is hij?" Vraag ik dit keer dreigender
"waar is wie" vraagt Niall uiteindelijk "Zayn natuurlijk waar is hij" vraag ik dit keer geërgerd Niall schrikt van mijn toon maar wijst richting de badkamer.
Woedend loop ik er naar en wil net hard op de deur kloppen als hij open gaat.
Zayn staat in de deuropening in slechts zn boxer.
"Wat is dit" vraag ik niet normaal kalm "wat is wat" vraagt hij dommig "je weet best wat ik bedoel denk je dat je het recht hebt om iets uit te leggen denk je dat" vraag ik "ja dat denk ik want je weet niet wat er allemaal is gebeurd nadat je bent vertrokken" zegt hij kil
"Ik weet zeker dat wat er ook gebeurd is dat je niet zomaar 7 jaar vriendschap op het spel zet Zayn dat weet ik vrijwel zeker" roep ik naar hem
"NEE ZEKER OOK NIET ALS JE VADER AAN DE DRUGS ZAT EN JE MOEDER ELKE DAG SLOEG" schreeuwt hij naar me
En met dat loopt hij weg en knalt de deur van de woonkamer achter zich dicht.
Even sta ik verstijfd van wat hij net heeft gezegd. Zat zijn vader echt aan de drugs? En waarom zou hij in hemelsnaam Trisha slaan dat is vrijwel een van de liefde vrouwen die ik ken.
Hoe lang is dit al aan de gang?
Is dit de reden dat hij nooit contact heeft opgezocht?
Oh my god hij heeft me niet in de steek gelaten maar, dat heb ik bij hem gedaan.
Terwijl ik zat te janken over dat mijn beste vriend contact verbrak moest hij aanzien hoe zijn moeder werd geslagen.
Het is allemaal mijn schuld ik had hem nooit moeten verlaten.
Maar ik kon er ook niks aan doen toch?
En ik bleef hem maar negeren alsof hij een moord had gepleegd.
Wat heb ik gedaan?
Tranen vloeien over mijn gezicht
Liam en Niall komen aanrennen
"Wat is er gebeurd?" Vraagt Liam "wat was die knal?" Vraagt Niall
Zonder moeite laat ik me zelf op de grond zakken en huil alle tranen uit mijn ogen.
De jongens kijken elkaar aan en weten niet wat te doen.
Dan komt Liam in beweging en komt naast me zitten.
Hij neemt me op zijn schoot en wiegt me langzaam heen en weer.
Af en toe kust hij mijn kruin en fluistert dat het allemaal wel goed komt maar, ik wil roepen dat niks goed komt en dat ik mijn beste vriend heb laten vallen terwijl hij me het meest nodig had maar, daarvoor heb ik helaas niet de energie. Zonder dat ik het wil vallen mijn ogen langzaam dicht.
En val ik in een ondiepe slaap.¥¥¥
Dit is het armbandje van Zayn en Ashley trouwensVraag van deze hoofdstuk: Wat hebben Niall en Liam gemeen samen?
JE LEEST
They left me ft. One Direction - 5SOS
FanfictionHet verhaal gaat over Ashley Ashley Brooke Scott is een meisje van 17 Ze is op haar 13e verhuis van Bradford naar Wolverhamton Ze had daar een beste vriend (Zayn) Toen ze was verhuisd had hij haar beloof om contact te houden maar de dag na dat ze...