Evet sert bir şekilde sınıftan çıktım.Aslında bunu neden yaptığımı da bilmiyordum.Arkamdan "Ece bir saniye bekle"diyen bir ses duydum.Evet bu Berk'in sesiydi sanırım.Arkamdan gelmesin diye koridordaki kızlar tuvaletine girdim.Kapıyı çalmaya başladı.
"Ece lütfen kapıyı açar mısın?"
Kapıyı açar mısın derken ne demek istiyordu bu kızlar tuvaletine falan mı girecekti yok artık daha neler."Sana neden kapıyı açıyım ki içeri girmeyi düşünmüyorsun herhalde"diye söylendim ve hızlı bir şekilde konuşmaya devam ettim."Hem sen neden benim arkamdan geliyorsun beni tanımıyorsun bile ya sana zarar verecek biri olsam,hadi sınıfa geri dön çoktan hoca gelmiştir" dedim ben bile ne kadar hızlı konuştuğumu ilk defa anlamıştım "Seni almadan gitmeyeceğim gerekirse kapıyı kırarım!" sözlerini ciddi bir şekilde söylüyordu ama inandırıcı gelmedi birazda kışkırtmak amaçlı "Hehe eminim öyledir yaparsın" dedim bunun üzerine kapıyı açmayı denemeye başladı ama açamadı ve en sonunda güçlü bir şekilde abanarak kapıyı kırmayı başardı ve içeri girdi kendimi tutamadan konuşmaya başladım."Yuh napıyorsun sen şu an kızlar tuvaletinde olduğunun farkında mısın " şaşkınlıkla konuşmasını bekliyordum."Evet farkındayım Busenin salakça fikirlerini önemseyecek bir kız değilsin bence yürü sınıfa gidiyoruz."İtiraz etmemi beklemeden bile kolumdan tutmuş sınıfa götürüyordu.Kısa süren bir yolculuğun ardından sınıf kapısının önüne gelmiştik."Ee içeri girmeyecek miyiz?" diye sordu gülerek ben ise cevap vermeden kapıyı çaldım ama sınıf kapısını açtığımda ne yazık ki kötü bir manzarayla karşılaştım.Hoca öğretmenler masasında oturuyordu.Muhtelemen bizi bekliyordu."Ece içeri gir!" diye bağırınca Berk gülmeye başlamıştı tam hain bir bakış atıcaktım ki hoca benim yerime konuştu."Berk sende içeri gir!" diye bağırdı gülmemek için kendimi çok zor tutuyordum ki tutamadım gülmeye başladım.Ikimizde sınıftan içeri bir adım atmıştık.
Tam çöp kutusunun yanında yan yan yana duruyorduk..Beklenen şey oldu hoca konuşmaya başladı.Kesim yine her zaman ki gibi yarım saat çenesini çekecektik bir kere bile susmak bilmezdi.Konuşmaya başladı."Ece ve Berk size sınıftan dışarı çıkmanız için kim izin verdi"diye sorunca daha fazla dayanamadım Zeynep olsa beni savunurdu ama yoktu."Hocam şartlar öyle gerektirdi eğer çıkmasaydım daha kötü şeyler olurdu eminim"dedim gözlerimi Buseye devirerek."Peki ya seni Berk sen niye çıkıyorsun ilk gününde ceza alman pek iyi olmayacak"dediği zaman ikimizde aynı anda "Ceza mı? Ne cezası ya?" diyerek çemkirmiştik."Size okuldaki bütün öğrencilerin bilgilerini vereceğim,akşam çalışma odasında bunları birlikte bilgisayara geçireceksiniz..." diyince Buse lafa atladı "Hocam bu ceza değil ki bildiğiniz ödül bu "diyince tam kızın üstüne gidecekken Berk kolumdan tuttu "Konuşur konuşur bırakır takma sen hem bu akşam çok yorulucaz bunları düşün"...Nihayet Matematik derside bitmişti.Berkle beraber çantalarımızı aldıktan sonra sınıftan çıktık öğretmenler çalışma odasını boşalttığı zaman başlayacaktık yani öğretmenlerin okuldan gitmesini bekleyecekti çünkü öğretmenler akşamları kendi evlerine gidiyorlardı bi sorun olursa hizmetliler ilgileniyordu."Neyse öğretmenler akşam 9:00 da gidicek sen beni odadan çağırırsın da senin odan neresi" dedim "Şurası" dediğinde bir şok daha yaşamıştım odası tam bizim odanın yanındaydı kim bilir akşama kadar neler olacaktı....
"Artık odalara geçelim bence nasıl olsa akşam görüşücez" diyip yürümeye başlamıştım ki "Sende benim gibi aç değil misin yani? Hem fazla iyi konuşmadık istersen dışarda bir yerde yemek yiyelim hem konuşmuş oluruz" cidden karnımın guruldama sesini duyabiliyordim güzel bir yemek lazımdı "olur ama sen ısmarlayacaksın" ikimizde gülmeye başladık "iyi bu seferlik benden olsun" hala daha gülmeye devam ediyorduk "Tamam neyse ben giyineyim gel çağır beni" diyip içeri girdim.
Serra yataktan uzanmış şarja bağlı olan telefonuyla oynuyordu geldiğimi farkedince "hele şükür gelebildin"dedi söylenerek "seninle polemiğe girecek vaktim yok ben hemen bir duş alıp çıkıcam " dedim ve okul çantamı yatağımın yanına bıraktım "ne yapacaksın" merak etmese olmazdı sanki "Berk tanışmak amaçlı yemek yemek istedi onunla yemek yemeye gidicez ama fazla geç kalmam merak etme zaten akşam da işimiz var" dedim trip atmayacağını biliyordum çünkü anlayışlı birisydi sonuçta benim gibi bir arkadaşı vardı...Bunları söyledikten sonra sola doğru dönerek banyoya girdim.Berke duş alacağımı söylememiştim neyse onunla Serra ilgelenir zaten saate baktığımda saat tam 13:00 idi 15 dakikaya çıkardım.Sonunda duşa girdim birazda güzel şarkılar mırıldanarak duşumu aldıktan kabinden çıktım kapının arkasında asılı duran beyaz bornozu aldım ve hemen üstüme geçirdim ardından beyaz baş havlusunu alıp kafama güzel bir şekilde doladım ardından salona doğru geçerken Serraya seslenmeyi de unutmadım "Serra Berk geldi mi hassss--" tam salona girdim ve karşı yataklarda oturan Berki gördüğümde çığlık atmam bir olmuştu çünkü resmen bornozlarla çocuğun karşısına çıkmıştım o da halitle gülmeye başladı ve gülmekten yüzü kızarmış Serraya bakarak "akşam seni geberticem" bakışı attım ve hemen odaya doğru gittim dolabı açtım hava çok sıcaktı.Üstüme beyaz düşük kol bir salaş tişört altıma ise fazla kısa olmayan siyah bir şort giydim.Açık kumral olan saçlarımı biraz kuruttuktan sonra hafif bir dalga verdim.Odanın kapısını kapatarak dışarı çıktım Berk ile Serra hala daha gülüyordu hafifçe öksürerek "ben hazırım artık çıkabiliriz" dedim ve Berkte yanıma gelince kapıdan çıktık....Nereye gideceğimiz hakkında bir fikrim yoktu.Merak ederek "Nereye gidiyoruz" dedim biraz kısık bir sesle "bildiğim güzel bir çay bahçesi var güzel tostlar yapıyor oraya gidebiliriz sen nasıl istersin ?" diyince bana bakarak gülümsedi sanki içimdeki yağlar erimiş gibi hissettim çok tatlı gülümsüyordu neyse Ece kendine gel kızım "olur farketmez benim için" dedim o sırada arka cebimde titreşen telefonuma baktım inanmıyorum bu çocuk neden bana mesaj attı şimdi ya mesaj atan eski sevgilimdi kısaca onu da anlatayım
Yaklaşık 7 ay önce falan onunla bir arkadaş ortamında tanışmıştık adı Emirdi.Dışardan ne kadar iyi birisi olduğu gözükse de içten öyle birisi olmadığını ondan ayrılmaya kalktığım için bana zarar verdiği zaman anlamıştım ve onun bir deli olduğunu ve onu bir yerde buluşmaya çağırmıştım aynı zamanda tımarhaneden görevlileride.O gün ne kadar zor olsada onu yakalamayı başarmış Tımarhaneye yatırmışlardı ve artık bir sapık haline gelmiş 7 aydır hala daha beni sayıkladığını söylemişlerdi görevliler.Ama tehlikeli birisiydi ve ondan nefret ediyordum.Ondan sonra yeni hayata başlamıştım olay böyleydi işte....
Neyse attığı mesaja gelirsek
Gönderen: Deli Emir
"Beni ne çabuk unuttun güzelim yoksa yanında ki senin yeni sevgilin mi eğer yeni sevgilin ise bana yeni bir kurban çıktı....."
Söylediklerinde ciddi olabilirdi çünkü bundan önce erkek kuzenimi sevgilim sanıp bıçaklamıştı.Artık tımarhaneden çıktığına göre fazla rahat olamayacaktım ama kuzenimin başına gelenlerin aynısını Berke yapmasını istemiyordum evet harika bir problem daha ne güzel...
------
Sevgili okuyucularım lütfen arkadaşlarınıza da önerin ki kitabımız birazda olsa ilgi görsün..😊
Seviliyorsunuz...💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seven Ne Yapmaz
RomanceSıkıcı bir Matematik dersinde hocamız yeni gelen çocuğu benim yanıma oturtmuştu...Bu çocuk daha demin kantinde çarptığım çocuktu.Sanırım daha demin göz göze gelmiştik....💫