Egy napsütéses szombat reggel keződött minden. A kedvenc bandámék turnén voltak és aznap koncertjük volt Magyarországon, de nem volt jegyem. Ohh bocsi, Beki vagyok és 17 voltam történetem kezdetén.
Na csapjunk bele.
Budapesten laktam. 3 éve találtam rá a kedvenc bandámra, a 30 seconds to Marsra. Óriási fan voltam és 2016 óta teljesen bele voltam esve Jaredbe (a banda frontemberébe).
Aznap amikor a történetem kezdődött a banda épp Magyarországon koncertezett de nem volt jegyem. Egyik barátnőm Roni és a barátja menni készültek a koncertre,de 7 órával a hírhedt koncert előtt minden megváltozott.7 órával a koncert előtt
A haverjaimmal chateltem Facebookon amikor a szobám ajtaja kicsapódott és Roni berontott rajta.
'Ohh Beki.. Nem hiszem el... Nem mehetek a koncertre...'
'Miii?? Úristenn.. Miért?'- kérdeztem
'Mike és én... szakítottunk és együtt akartunk menni...'- sírta
Mike és Roni 2 éve voltak együtt. Néha szoktak szüneteik lenni ,de végül mindig visszataláltak egymáshoz. Mike egy rendes srác volt és mi is jól kijöttünk egymással.'Hé csajszi, ne aggódj úgyis kibékültök. Nem tudtok egymás nélkül élni'-nyugtattam
'Beki, figyelj... Menj el a koncertre helyettem Mike-kal.. Tudom mennyire szeretnél ott lenni és így jobb ha én most nem megyek. Odaadom a jegyem. Tartalmaz egy meet&greetet és az utolsó dalra felmehetsz a színpadra.'- mondta Roni
Teljesen lesokkoltam, nem tudtam,hogy erre mit is mondjak. Összeszedtem magam és ránézten Ronira:.
'Teljesen, 100%osan biztos vagy benne?'
'Igen, teljesen. Végülis 3 év után látnod kéne a férjedet!'-mondta röhögve
'Roni, imádlak!'- ugrottam a nyakábaSzóval... 5 órányi pakolás és utazás után Sopronban találtam magam a VOLT fesztiválon. Mikekal ott helyben találkoztunk és rögtön megkérdeztem,hogy akkor most hogyan is állnak Ronival.
'Tudod.. Azért dobott ki mert azt mondja,hogy megcsaltam... De mi ez? Beki úgy nézek én ki mint aki megcsalná? Kinézed belőlem?'-mondta
'Mike.. Tudod hogy Roni nehezen bízik meg az emberekben.. Pont ezért vagyok én az egyetlen barátja..'-mondtam neki
'Tudom.. Tudom.. de sokszor már túllépi a határt..'
'Tudom. De viszont azt is tudom,hogy nagyon szereted.'-próbálkoztam
'Igen,de nem tudom,hogy meddig vagyok képest még ezt elviselni...'- mondta és lehajtotta a fejét
'Uhh.. Együnk valamit'-váltottam témát amilyen gyorsan csak tudtam. Végülis a kaja mindenkit felvidít,nem?
'Jó ötlet, éhen halok'-egyezett bele MikeA koncert 8kor kezdődött ami azt jelentette volt 2 óránk szétnézni. Kipróbáltunk pár játékot és találtunk magunknak helyeket. A VIP szektor nagyon közel volt a színpadhoz és ennek én nagyon örültem. Nagyon izgatott voltam. Pár percre voltam attól, hogy lássam életem szerelmét. Még a hátterem is ő volt a telefonomban.
10 perccel később minden fény eltűnt. Egyszer csak Shannon elkezdett dobolni. Oh Istenem olyan menőn nézett ki a napszemüvegével (Igen, este 8kor napszemüveg, végülis Shannon Letorol beszélünk).
Aztán Tomo követte a gitárral. Ohh Istenem, Tomo.
És akkor jött Ő.
A hangja mint egy angyalé,hosszú ombre haja lazán kiengedve és tetőtől-talpig Gucciban volt. Mi másban is lenne? Neki is volt napszemüvege.
Elkezdte énekelni az Escape-et. Miután befejezte az éneklést az én irányomba pillantott,levette a szemüvegét és elkapta a tekintetemet. Vagy 30 másodpercig szemkontaktusban maradtunk. Ez volt a legelső alkalom amikor valamit éreztem iránta.A koncert hihetetlen volt. Csomószor felém nézett. Mindig mosolyogtam rá. Mi mást tehettem volna? Jared Jospeh Letorol beszélünk az Isten szerelmére.. 48 éves és 34nek néz ki.
És jött az utolsó dal. Az Up in the Air.. A dal amibe beleszerettem 2016 nyarán.. A dal ami mindent jelentett nekem a tinis korszakom alatt..
Az őrök felsegítettek Mikeot és engem a színpadra. Jared elkezdett énekelni. Kb a dal felénél tarthattunk amikor olyan dolog történt amiről álmodni se mertem volna. Megfogta a kezem és előre vitt a színpad szélére. Ott megálltunk, hozzám fordult és kérdezte:.
'Hogy hívnak?'
'Beki vagyok'-mondtam totál sokkos állapotban
Aztán megfogta a mikrofont,az ajkaihoz emelte (ahh azok az ajkak.. olyan rohadt helyes és 20 cmre van tőlem) és beleüvöltötte:.
'MINDENKI ŐRÜLJÖN MEG!!'
Arra kért hogy énekeljem vele a dal maradékát.
'Thousand times I tempted fate, thousand times I played this game, thousand times that I have said today, today,today...'- énekeltük MIA show után továbbmentünk a meet&greet ponthoz. Csak meg akartam ölelni és egy képet akartam mindhármójukkal.
'Uristenn meg fogom ölelni! Kérlek Mike jó képeket csinálj!Pontosan tudod mennyit jelentenek nekem..'-hadartam
'Beki, tudom, nyugi! Minden oké lesz. Amugyis, minden képen jól nézel ki'- mondta Mike
'Ohh, köszi Mike!'Én következtem. Odamentem és mélyen Jared szemébe néztem.
'Te vagy Beki! Shani, gyere ide!'-mondta Jared
'Igen teso? Oh Istenem, Te vagy az akit kere.... Auuu!'-Shannon nem tudta befejezni a mondtatot mert Jared rátaposott a lábára
'Elnézést, micsoda?'-kérdeztem értetlenül
'Semmi Szépségem'-mondta Jared
'Uu tetszik a pólód és a nyakláncod! Szeretnél képet vagy ölelést?'- jött oda hozzám Tomo mosolyogva
'Igen szeretnék egy képet ha nem bánjátok'- mosolyogtam
'Amit csak szeretnél Szépség!'-mondta JaredHármojuk elé álltam. Balomon volt Shannon, jobbomon Tomo, Jared pedig hátulról átölelt. Az az érzés leírhatatlan volt. Éreztem a melegségét. Felismertem a parfümét. Gucci Guilty.. Mi más lenne? Hisz ő az arca.
Mikor meglett a kép megkertem őket,hogy hagy kapjak egy ölelést mindhármójuktól.Mikeon volt a sor.
Beszélt egy picit Jareddel. Egyszer felém pillantottak és megéreztem,hogy rólam beszélnek. Amikor végzett megkérdezten:.
'Rólam beszéltetek?'
'Jaa, Jared megkérdezte,hogy van-e valakid. Azt mondtam nincs.'
'Ez lehetetlen. Ezt kérdezte? Miért kérdezne ilyet?'
'Beki, az igazat megvallva szerintem tetszel neki.'-mondta teljesen komolyan
'Azt mondod?'-hitetlenkedtem
'Nézd, az egész koncert alatt bámult és flörtölt is veled...Tuti,hogy tetszel neki.'A Jurtáinkhoz vezető utón végig azon agyaltam ami Mike mondott. Mindkettőnknek megvolt a saját Jurtája szóval elköszöntem Miketól. Épp pizsamába öltöztem amikor éreztem valamit a nadrágom bal hátsó zsebében. Egy üzenet volt.
'Találkozzunk a színpadnál 12:00kor- JL'
Nem hittem a szemeimnek.
'A JL Jared Letot jelenthet..'-gondoltam
'Mit tegyek?'-hezitáltam
Lenéztem a telómra. Onnan Jared mosolygott rám vissza a kedvenc idézetemmel.Álmodj nagyot míg alszol és még nagyobbat amíg ébren vagy.
Szóval elkezdtem futni.
BINABASA MO ANG
Egy modern mese (A modern Myth)
FanfictionSziasztok! Ez a story a másik storym csak magyarul. Beki,egy 17 éves lány életében előszőr találkozni fog élete szerelmével,Jared Letoval. Mi fog ebből kisülni?