''Anđele''

505 52 40
                                    







Gledajući ga kako pada na mokar beton, dok mu se niz odjeću i ruke spušta crvena tečnost, nije bila baš najljepša slika za moje oči.


Jedino pitanje koje sam imala za njega sada, jeste, zašto jebeno nije uzvratio udarce? Jebeno nikada nisam voljela gledati tuče, upadati u njih, ali i takođe nikada ne bih pustila da me samo neko tako prebije na mrtvo ime.


Bez trenutka razmišljanja mu pritrčim i polako privučem njegovu glavu i smjestim je u moje krilo, dok rukama prolazim kroz njegove nemirne kovrdže, ne bi li ih umirila. Jagodicom prsta prolazim preko ogromnih ožiljaka na licu, dok mi jedna privuče najviše pažnje.


Maleni ožiljak ispod obrve, udubljenje. Isti onaj ožiljak koji sam htjela da dodirnem onoga dana, ispred njegove kuće. U jednom trenutku mi je bilo odvratno, dok mi je u drugom bilo toliko muževno i nerealno seksi.


Znam da nije trenutak, ali želim da dodirnem.


Polako jagodicom prsta pomilujem maleni ožiljak ispod obrve, dok opet prelazim nježno par puta preko njega.


Udahnem duboko, a zatim sklonim prst nevoljno sa njegovog ožiljka, dok ruke oslonim na njegove, pokušavajući ga osvijestiti.


Jebemu!


"Hari!" - dozivam ga jako, ali ne i dovoljno dobro zbog jebene muzike.


"Molim te Hari, otvori oči!" - počinjem da ga drmam ali ništa.


Jebote, šta sada? Nikada nisam bila u ovakvoj situaciji prije i jebeno ne znam šta da napravim.Polako krenem skidati svoju majicu, kako bih mogla makar očistiti krv sa njegovog tijela. Ne želim ga takvog gledati.


Na sebi, ispod ove, sam imala običnu bijelu majicu, kimono, služila mi je za spavanje, ali koga briga?


Polako oslanjam svoju majicu na njegove ranice, pokušavajući da ih obrišem, ali ne uspijevam. Sva ta krv se osušila na njemu, što meni dodatno pogoršava situaciju.


Dođavola, trebam vodu, ali kako da se pomjerim? Neću mu valjda ostaviti glavu na mokrom betonu?


Duboko udahnem, a zatim se počnem pomjerati i odlučim ga dići sa zemlje.


Ne ide.


Zašto jednostavno nisam mogla biti muškarac?!


Polako uspravljam njegova leđa, stavljajući ga u sjedeći položaj, dok ga svom mojom snagom privlačim uz sebe.Njegov muževni miris se proširio i uvukao u moje nozdrve, dok je njegova ruka bila naslonjena na moju.


"Ajde Hari, probudi se i dopusti da ti pomognem." - nježno počnem govoriti, želeći da me čuje.

Pogrešno vrijemeМесто, где живут истории. Откройте их для себя