JÓ ÉS JÓ OLDALAK

40 2 0
                                    

                          1.rész

   Sarah csak bénultan nézett ki a fejéből.Bill egy ilyen társasághoz tartozott?Hogy tudta eltitkolni?Mikor végezhette ott a munkáját?Walter?Ő is a Társasághoz tartozott?Mi az igazság?Ahogy ezeken gondolkodott látta ahogy Mike szája mozog,de nem hallott hangokat.

-Sarah?Maga figyel rám?

-Elnézést,persze.Kérhetek egy pohár vizet?

-Azonnal.-Mike a fal felé intett,amire egy másik ügynök lépett be,és egy pohár vizet hozott be.Az ügynök magas,szőke férfi volt,még fiatal.

-Köszönöm Hanry,elmehetsz-itett Mike,mire az ügynök elhagyta a szobát.

-Szóval amint mondottam-folytatta Mike-Bill egy bagoly.Nem is akármilyen,egy alfa leszármazotja.

-Alfák?Baglyok?Bagolyfiókák?Úgy gondolja bármit értek az egészből?Egyáltalán miért magyarázza ezt el nekem?

-Sarah kérem,mindent a maga idejében.Most meg vagy végighallgat,vagy mégis meggondolom magam,és golyót repítek Liza pici fejébe.

-Maga megőrült.-kiáltott rá Liza

-Kicsi Liza,ha tudnád miről van szó te is megőrülnél.Szóval beszélhetek?

Siri csend fogadta a kérdést.

-Szóval,ahogy mondtam Bill egy alfa leszármazotja.Önnök Thomas Josef Newmanként ismerhetik.Nos ez az ember a napokban eltűnt.

-Bill ükapja?Hiszen ő legalább 150 éve halott-szólt közbe Sarah.

-Nos igen,egy átlag ember nem élhet meg közel 250 évet,de egy Bagolynál ez tipikus.A Társasàg technológiai előnye 50 évvel mutat a köztudatban ismert technológia előtt.Így veszélyesek a társadalmunkra.Olyan fegyverekkel rendelkezhetnek,amelyek a teljes lakosságot kiírthatja.Vegyi fegyverek,amik egyetlen lélegzet vétellel végeznek az áldozattal.Transzhumán egyedek,amiket a köztudatban “tökéletes katonáknak” nevezhetünk.Nano gyógyászat.Meg még kitudja mik-Mike a mondanója végén már üvöltött

-Úgy-e megértik miért léteznek a Vadászok?Ilyen technológiával senki sem rendelkezhet.

-Ez elképsztő.Emberek akik 250 évig élnek,nano gyógyászat.Ezzel rengetek embernek megváltoztathatnánk az életét.A történetben miért ekkora horderejü,hogy eltűnt egy...alfa?

-Már maga az is nagy port kever,hogy eltűnt,mivel az alfák vezetik a teljes Társaságot,visszont ez az ügy kivételessen érzékeny,mivel a Grállal távozott.

-A grállal?Úgy érti azzal a kehellyel amiben Jézus vérét felfogták,és bárki iszik belőle meggyógyul.De ez csak legenda Mike.

-Nem erre a sprituális képtelenségre gondoltam.Ez egy merevlemez,tárolja a teljes gyógyászati technológia anyagát ami a Társaság bírtokában van.Most már tudja honnan ered a neve.

-Elképesztő.-tátotta el a száját Sarah

-Nyugalom Sarah,ez csak a kezdet

-Ezt hogy érti?-nézett Sarah egyenesen Mike szemébe

-Szükségünk van magára,mint Vadász.

-Hogy én?Mármint része ennek az őrületnek?Na azt már nem.Ezt maga sem gondolhatja komolyan.-Sarah felállt az asztaltól,Liza követte.

-De Sarah,kérem,ez nem kérés volt,parancs.

-Maga nem parancsolhat nekem,felnőtt nő vagyok,nem egy bábú akit rángadhat.

A szabadkőművesWhere stories live. Discover now