Promo

14 3 0
                                    

Pyp, pyp, pyp, pyp...  girdžiu kaip skamba mano žadintuvas. Nenorom atsikeliu, kad ji išjungčiau tačiau vos man vėl užsimerkus į mano kambarį ateina mama ir liepia keltis. Jūs turbūt pagalvojote, kad man šiandien pirma diena naujoje mokykloje, tačiau ne. Šiandien aš išvykstu studijuoti teisę į Londoną. Šios dienos turbūt laukiau visą savo gyvenimą. 

Atsikėlusi nueinu apsiprausti. Išėjusi iš vonios susiradau paprastas juodas kelnes ir švelniai rudą megztinį. Apsirengusi pasidažiau akis tušu ir lūpas pasitepus vazelinu nusileidžiu į apačią. Atėjusi į virtuvę randu ant stalo padėtus pusryčius. Pavalgiusi išsiploviau indus ir užlipusi į viršų susidėjau likusius daiktus į lagaminą. Nusinešiau jį į apačią ir palikusi koridorių nueinu pas mamą į kambarį.

" Ar nuveši mane?" paklausiu jos, tačiau ji tik sučiaupus lūpas nusisuko nuo manęs, lyg sakydama, kad manęs neveš.

Nesupratau ar ji ant manęs pyksta ar ką, tačiau mūsų santykiai niekada neprilygo mamos ir dukros santykiams. Ji niekada neskirdavo pakankamai laiko man, tačiau tai paskatino mane pradėti gyventi savarankiškai. 

"Tada iki, susimatysime per ateinančias atostogas. Galbūt." paskutinį sakinį ištariau kiek tyliau, nes nežinojau ar  pas ją atskrisiu.

Išėjau iš namų ir įsėdau į pasigautą taxi. Vairuotojui padėjus sukrauti savo lagaminą į bagažinę, pajudame iš vietos. Su liūdesiu pavelgiu paskutinį kartą į savo buvusius namus.

Atvykus i oro uostą, perėjus per visas patikras pagaliau sėdžiu savo vietoje, šalia lango. 

Visą skrydį pamiegojau ir kai rekėjo išlipi, mane pažadino stiuardesė pranešdama, kad jau nusileidoe ir aš likau paskutinė keleivė. 

Greitai prasibudinusi susirinkau savo daiktus, tačiau jau norint išlipti, gretimoje kėdėje pastebėjau gražų pakabutį su žvaigždute, o jos viduryje gražiai buvo įgręžtas deimančiukas.

Greitai paėmusi jį išlipau iš lėktuvo dar prieš tai atsisveikinusi su malonia stiuardese.

Atsiėmusi bagažą išėjau į gaivų Londono orą. šiek tiek dar patovėjusi, žengiau link taxi stovėjimo linijos ir prie manęs priėjusiam vairuotojui padaviau sav bagažą įsėdau į automobilį. 

Pasakiusi adesą įsipatoginau galinėje sėdynėje ir laukiau kol mane nuveš iki mano universiteto.


Heyy, tai pirmoji mano istorija, tad labai laukiu kritikos, nes nežinau ar viską darau gerai ir ar neašau banaliai, ar nuobodžiai :) . Sakykit ar norėtumėt kad tęsčiau ar ne :)


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 27, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ŽvilgsnisWhere stories live. Discover now