Nominował mnie MoltiX
1. Istnieje napój bez którego nie wyobrażasz sobie dnia? (Np. kawa, herbata)
Kawa, herbata i woda.2. Jak wyobrażasz sobie swoją przyszłość?
Moja przyszłość? Gdy ktoś mnie o to pyta, w mojej głowie pojawia się obraz dębowych drzwi, a na nich tabliczka z moim imieniem i nazwiskiem poprzedzone "doktor psychiatra".3. Czy jest osoba, za którą strasznie tęsknisz? (Jeśli chcesz możesz rozwinąć ten temat, ale nie jest to konieczne)
Tak, jest taka osoba. Jest nią mój przyjaciel, który zmarł sześć lat temu.4. Jaka jest ostatnia książka, którą przeczytałaś/przeczytałeś?
"Anoreksja w rodzinie" Beaty Szurowskiej.5. Czy poza pisaniem masz jakieś inne hobby?
Tak, maluję, rysuję, uprawiam różne sporty w tym ekstremalne i gram na fortepianie.6. Jest coś, co w dzieciństwie wydawało Ci się fajne, ale teraz uważasz, że takie nie było? Jeśli tak, to, co?
Nie przypominam sobie, żeby było coś takiego.7. Podaj 5 cech charakteru, które wyróżniają Cię spośród Twoich rówieśników.
Opanowana, zorganizowana, asertywna, lojalna i kulturalna.8. Jaki gatunek filmów preferujesz?
Thillery psychologiczne i dreszczowce.9. Masz swój ulubiony instrument? Jeśli tak, to jaki?
Fortepian.10. Jaka jest Twoja ulubiona marka samochodów?
Moja koszulka i garaż mówią same za siebie :) Audi, BMW i Mercedes.Wybiorę sobie też poszczególne punkty z pytań dla chętnych.
12. Jaki jest tytuł pierwszej książki Twojego autorstwa?
Taki pierwszy, jaki w ogóle napisałam to chyba "Zaczarowany pamiętnik", który powstał gdzieś w 3, 4 klasie szkoły podstawowej.13. Jakie jest Twoje ulubione fikcyjne zwierzę?
Faun, centaur i feniks.Nominuję chętnych.
*nie sprawdzone*