Nominowała mnie krztusiec.
1. Napisz o sobie 15 ciekawostek.
1. Kończą mi się półki na książki. Została mi jakiaś 1/3 pustej przestrzeni na trzech rzędach na ostatniej półce.
2. Chciałabym kiedyś studiować (dodatkowo) najbardziej niepotrzebny kierunek - filozofię.
3. Na każdej rodzinnej wycieczce robię za 3 i pół-języcznego tłumacza.
4. Nie lubię arbuzów.
5. Boję się przejeżdżać przez tory kolejowe, bo zawsze mam wyobrażenie pociągu, który pojawia się znikąd i rozjeżdża auto razem z zawartością.
6. Im więcej faktów o sobie mam do napisania, tym bardziej ich nie lubię.
7. Za to uwielbiam odpowiadać na konkretne pytania.
8. Chciałabym kiedyś polecieć w kosmos.
9. W 6 klasie szkoły podstawowej napisałam maturę z podstaw angielskiego na 21%.
10. W 1 klasie gimnazjum napisałam opowiadanie z dialogiem na podstawie "Krzyżaków" Henryka Sienkiewicza.
11. Chciałabym nauczyć się kiedyś hiszpańskiego.
12. Przedszkole nauczyło mnie mówić po polsku.
13. Pamiętam pierwszą literkę, którą napisałam na komputerze.
14. Było nią "W".
15. Zawsze gdy jestem w jakimś sklepie, to znajdzie się ktoś, kto jest pewien, że tam pracuję.
2. Wstaw 10 zdjęć z galerii.
Niestety nie zrobię tego, bo chyba nie mam aż tylu, które mogłabym opublikować.3. Napisz jaka część ciała podoba Ci się w sobie najbardziej i uzasadnij swoją odpowiedź.
Chyba jedyną rzeczą, jaka mi się w sobie podoba to tęczówki, ponieważ mają nietypowy kolor i kojarzą mi się z promieniami słońca, które odbijają się w stawie.Nominacja posiada także czwarty punkt, który wymaga myślenia, więc o tej godzinie go nie zrobię. Może innym razem.
Nominuję chętnych.
*nie sprawdzone*