,,A tak elfové získali zpět svůj domov a půdu a žili šťastně a spokojeně až do konce jejich dní" Dočetla maminka poslední větu knížky a zavřela ji.
,,Ještě jednou prosím, mami" žadonil malý šestiletý chlapec v pyžamu s autíčky.
,,Timmy zítra brzo vstáváš musíš si jít už lehnout" Řekla s úsměvem maminka.
,,Nechápu jak můžeš věřit takovým kecům.Elfové,dryády,mořské panny a trpaslíci všechno je to výmysl nějakých pomatenců co to nemají v hlavách v pořádku" Ozvalo se z vrchu palandy.Byl to sedmiletý Sam.
,,To není pravda!" Vykřil Timmy ,,Opravdu jsou.Opravdu existují. Že jo mami??" Podíval se s otázkou v očích malý Timmy na maminku.
,,Ano Timmy víš že existují, a teď už běžte spát kluci" Řekla medovým hlasem maminka a přikryla oba hochy peřinou a každému dala pusu na čelo.Zhasla lapičku a těsně než zavřela dveře ještě řekla ,,Dobrou noc kluci, mám vás ráda"O devět let později....
,,Stýská se mi po mámě a tátovi" Řekl smutně Timmy hledíc z okna na hrající si děti.
,,Timmy je to šest let, šest blbejch let od té nehody. Je načase jít dál...přestat na to myslet"
,,Já vím ale co jsem mohl udělat jinak?" Timmovy nádherně zelené oči se naplnily slzami.
,,Timmy, pláče bylo dost nemyslíš? Je čas žít dál .A teď pojď musíme jít vydělat nějaký prachy jestli chceme z tohodle odpornýho děcáku vypadnout co nejdříve"
,,Vždyť už jdu" Timmy si otřel zbytek slz z červených líček a naposledy popotáhl.Oblékl si potrhanou vestu a vyšel ven.
YOU ARE READING
Jiný svět
FantastikTichý mladý muž jež miloval přírodu a věříl v elfy, trpaslíky, dryády a draky.Vždycky věděl že tam někde jsou ovšem ostatní mu říkali že je jen malé dítě.