2. kapitola

4 0 0
                                    

,,Proč musím zrovna já dělat tak blbou práci, proč zrovna stěhování nábytku? Ruce mě bolí tak moc že mám pocit že mi za chvíli odpadnou a nohy bolestí už ani necítím" Říkal si v duchu Timmy.
,,Ještě tuhle komodu a máme to všechno paní Smithová" pověděl postarší skoro plešatý muž se smutnýma očima ke staré paní s holí a ještě smutnějšíma očima.
,,Ne ještě to není všechno, ještě je tam zrdcadlo" Zakřičel z plných plic Timmy aby ho z vrchního patra dolů slyšeli.

,,To není třeba, chlapče nechej si ho jako odměnu za tvou tvrdou práci.Stejně mi už k ničemu není.nepotřebuju vidět každou novou vrásku" Řekla s úsměvem paní chlapci se slepenými vlasy potem scházejíc ze schodů.

                                                                             *******

,,Proboha kde si to zase vzal?" Zeptal se Sam když zvedl oči od knížky a uviděl Timmyho vcházejícího do starých vrzajících dveří.
,,Dala mi to jedna milá stará paní, neříkej že se ti to zrdcadlo nelíbí"
,,Ne nelíbí, vypadá jako by ho používali ještě lidi z jeskyně" Ušklýbnul se Sam
,,Náhodou je hezký, starý věci mají svoje kouzlo, nechám si ho"
Sam se nezmohl na odpověď jen si povzdechl, položil knihu na stolek vedle postele a zabořil hlavu do velkého polštáře.

Timmy opatrně položil zrdcadlo vedle postele na zem a opřel jeho rám  o zeď.
Sundal si roztrhanou vestu a položil ji na židli.Svlékl boty a skočil na postel která jeho tíhou těžce zavrzala. Timmy nechal odpočívat své svaly a zanedlouho tiše odplul do říše snů. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 21, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Jiný světWhere stories live. Discover now