İLK SINAVIMIZ

16 1 0
                                    

     Bugün sabah erkenden kalktım çok çünkü bugün sınav vardı ve ilk sınavdı . Hemen  Duygu' nun odasına girdim ve ;
        - Duygu hadi kalk bugün ilk sınavı olucaz iyiki bol bol çalıştık , hem düzenle çalışan iki birer insan olduğumuz için kesin yüksek alırız .
        - Tamam Aslı kalkıyorum . Ve de dediklerine katılıyorum . Yemeğimizi yedik kahvaltımızı yaptık ve okula doğru yöneldik . Benim aklıma bisey geldi nasıl olsa 💰 paramız var neden 🏫 okula yürüyerek gidiyoruz ki bence bir tane araba alalım mini kupır olur . Ve bu düşüncemi duyguya da dedim oda olur dedi hem hiç yorulmayız .
          
        Okula geçtik ve tarih hocamız içeri girer girmez bize kağıtları dağıttı . Bizde hemen başladık . . .
        Sınav bitti ve duygu yanımda oturduğu için sordum "nasıl geçti canım arkadaşım" duygu iyi geçtiğini ve sınavdan tam puan çektiğini düşündüğünüz söyledi . Ben de ona katıldım çünkü kendimizi övmek gibi olmasın biz gerçekten çalışkan ikiliydik .
       Ve Burak yanıma gelip nasıl geçtiğini sordu bende aynı cevabı onada söyledim oda sınavının iyi geçtiğini ama üzgün olduğu nu söyledi. Bende neden üzgün olduğu nu sordum o da Eda ile tartıştığını çünkü ona artık seni sevmiyorum demiş . Ve bende şaşırdım sadece "üzülme " diyebildim.
        Okul çıkışı Burağı yanına gittim ve neden öyle dediğini sordum oda başka birinden hoşlandığını ama hoşlandığı kişiye itiraf etmekten korktuğunu söyledi . Ben de "canım benim üzülme ve hoşlandığını kişiye en güzel şekilde bir kafede söyleyebilirsin " dedim ve duyguyla beni eve bıraktı . Ben hemen yarınki fizik sınavına hazırlanmaya başladım (Duygu ile birlikte) ve çalıştıktan sonra ben günlüğümün başına geçtim Duygu'da odasında kitabını okuyordu .
    
     Günlüğüm bugün n sınav iyi geçti ve tam puan bekliyorum . Burak bana gelip edadan ayrıldığını çünkü başkasını sevdiğini söyledi . Ama ona nasıl açıklayacağını bilmiyormuş bende dedim ki sen en iyisi bir kafede ona derdini anlat dedim o seni anlar dedim . Ama acaba hoşlandığı kişi kim 🤔. Sevgili günlüğüm bugünlük de bu kadar AA bişey hatırladım biz mini kupır alacağız haberin olsun baybay🤗

     Note:Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum ve beni lütfen. Takip edin 😍😘😘😘

Varsayılan Başlık - Kendi Başlığını YazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin