"EMM..Pojď za mnou."
---------------------------------------------------------
"Jo hned počkej jen si dojdu pro mikinu."
Šla jsem ke kufru, vzala si mikinu a šla. Šli jsme ke konci tábora Tinus přeskočil plot a já na něj koukala.
Ne budeme mít průšvih.
,,Neboj se nic se nám nestane ..........Tak dělej."
Přelezla jsem plot, Tinus mne chytl za ruku kupodivu jsem ho nechala bylo to příjemný. Ruku mi stiskl ještě víc. Prošli jsme kolem rybníčku a sedli si na lavičku. Chytl mne kolem ramen a přitáhl si mne blíž. Já jsem ztuhla. Byla jsem překvapená a zároveň se mi to líbilo. Na remanou mě to začalo pálit a v břiše jsem cítila motýlky.
Seděli jsme tam dlouho nikdo z nás nepromluvil až do teď.
,,Ehm....tak co....co jsi chtěl?"
Koukla jsem se do jeho oříškových očí.
Martinus
Ježiši ty její oči........ byli jak dva modré korálky. Nemohl jsem se na ně vynadívat.
,,Ehm....tak co.... co jsi chtěl?"
Promluvila po době ticha.
,,No.....no víš o-on bude ....... pozítří taková párty a chtěl jsem se ........zeptat .......S kým jdeš?" Vykoktal jsem ze sebe.
,,No.....s....nikým." Hlavu sklopila dolů k zemi. Chytil jsem ji za bradu a zvedl jí hlavu.(Rýmuje se to a zní to divně😂)
,,No....víš.......a nechtěla bys ......jít se mnou???"
V očích se jí rozzářili miliony jiskřiček.
,,No jasně."
Usmála se a padla mi kolem krku.O JEDEN DEN POZĎEJI
MARTINUSSeděl jsem na posteli a myslel na ní na osobu do který jsem blázen už od doby kdy jsem jí potkal. Na dnešek jsem se těšil protože chci udělat jednu věc kterou jsem chtěl udělat už hodně dlouho. Večer jsem se převlíkl do věcí ve kterých budu na párty. Šedý třičtvrťáky a bílí triko.
Zaťukal jsem na dveře otevřela a v nich stála ona. Vypadala nádherňě.
,,Tak jdeme?"
Zeptal jsem se a chytil jí za ruku a ona sešla schody z chatky.,,Jasně." Usmála se a šli jsme do společenské místnosti. Hodně lidí už tam bylo.
Chvilku jsme jen tak seděli a po chvilce začali hrát ploužák já jsem se konečně sebral a ......
,,Zatancuješ si se mnou?"
,,Jo ráda."
Šli jsme me na parket já ji chytil za boky a ona mi dala ruce kolem ramen. Přitáhl jsem si jí k sobě a jí to zřejmně překvapilo.
Amy
Překvapili mě to jak jsme byli blízko sebe. Zvedla jsem hlavu a koukla se do těch jeho oříškových očí. Pomalu jsme se přibližovali až když jsme se dotýkalo nosy tak se zastavil. Už jsem to nevydržela a spojila naše rty. Bylo to příjemné. Jeho rty byli jako dva male měkké polštářky.
Ani jsem si nevšimla že lidi kolem nás přestali tančit a koukali se na nás. Když tu někdo začal tleskat ostatní se přidali taky a potom jsem slyšela i zapískání.
Tak jsme si spolu ještě několikrát zatancovali.
"Emm...Amy ??Miluju tě."
Usmála jsem se na něn
"Bojím se."
"Čeho?"
"Budoucnosti."
"To bude v pořádku."
Odvětil a objal mě.Pak vedoucí řekli ať jdeme na chatky spát. Když jsem vcházela do chatky potkala jsem Elis."Elis kam jdeš?"
"Tinus ti to neřekl?"
"Ne."
"Jdu za Macem."
"To znamená že budu na chatce s Tinusem!?"
"Jo ale jen na jednu noc."
"A vedoucí o tom ví?"
"Jo, Neboj se."
Pak už jsem viděla jen jak odchází.
Šla jsem se převlíknout do pyžama. Sundala jsem si triko a pak podprsenku."Tyjo nemohla by ses otočit? Abych na tebe měl lepší výhled."
Rychle jsem přes sebe přetáhla triko na spaní a otočila se na něj.
"Hele to se nedělá opovaž se tohle ještě jednou udělat a jednu ti fláknu."Bouchla jsem ho do ramene naštvaně
Vylezla jsem na palandu přikryla jsem si dekou nohy a převlékla si kalhoty. Lehla jsem si a ponořila se do říše snů.
Probudilo mě hřmění.Byla ještě tma. Snažila jsem se usnout než uhodil hrom tak velký až jsem se lekla.
Nevydržela jsem to a slezla z palandy."Tinusi spíš?" zeptala jsem se potichu
"Halo spíš?" Zeptala jsem se hlasitě a přišla k jeho posteli. Teda spíš Elisiny.
"Ehmm. Teď už ne. Co chceš že si mě vzbudila ve 3 ráno?"
"No mohla bych si k tobě lehnout já nemám bouřku zrovna v oblibě."
"Tak pojď." Zvedl peřinu a posunul se.
Lehla jsem si a pak už jsem cítila pouze ruku na mém boku.
Pak jsem spokojeně usla.
😘TAKŽE AHÓÓÓJ😘
DOUFÁM ŽE SE VÁM TAHLE KAPITOLA LÍBILA.PROMIŇTE MI ŽE JSEM DLOUHO NENAPSALA ŽÁDNOU KAPITOLI.ZNÁTE TO PRÁZDNINIY😂.JINAK NEVÍM KDY BUDE DALŠÍ KAPITOLA PROTOŽE NA TÝDEN PŘIJEDOU MOJE SESTŘENICE .DOUFAM ŽE TO STIHNU NĚKDY VEČER.😊.
VAŠERAINBOWUNICORN166😘😘😘😘😘
ČTEŠ
DANCE WITH YOU [Marcus & Martinus]√
Fanfiction,,Ahoj jmenuji se Amy je mi 17 let. Mamka mě poslala na taneční tábor. Myslela jsem si že na táboře to bude děs a hrůza.. Ale spletla jsem se..." _____________________________ !OMLOUVÁM SE ZA GRAMATIKU POMALU JÍ OPRAVUJI! 10.6.(2018) - 1k přečtení 6...