Totul a inceput de cand mama mea a decedat.Ametelile,inconstienta,durerile de cap si in sfarsit tresaririle.In fiecare zi se repeta totul dar niciodata nu am crezut ca va urma ceva mult mai rau.
Stau in patul meu moale dublu si simt cum niste maini reci ma ating firav pe tot corpul.Observ cum peste mine este o umbra neagra care arata ca o silueta de om.Acum imi duce ambele maini deasupra capului si mi le prinde cu o singura mana de a sa,apoi isi trece cealalta mana peste pleoapele mele si mi se inchid.Corpul meu se misca exact dupa cum vrea el sau ea.Apoi ma prinde cu mana in jurul taliei si ma apropie de pieptul umbrei.Insfarsit pot sa il simt si imi dau seama ca pare a fi un corp de barbat.Isi apropie gura de gatul meu si incepe a ma saruta pe gat usor si scurt si imediat fara sa imi dau seama doi colti,probabil,sunt infipti in gatul meu.Durerea este insuportabil de mare si incep sa imi pierd constiinta.Simt cum acei colti se indeparteaza de gatul meu si barbatul acela (probabil)incepe a ma saruta pe frunte incet.
Ma trezesc din cauza razelor solare fierbinti de august si ma duc sa ma spal pe fata ca sa ma linistesc in legatura cu ceea ce am visat.Probabil doar a fost un vis fara legatura..Ma duc in fata oglinzii sa ma privesc si ceea ce vad ma lasa masca...Doua urme de colti adanci din care curg sange sunt situate pe gatul meu.Tot corpul incepe a-mi tremura si m-am prins de chiuveta ca sa fiu sigura ca nu voi cadea.Duc mana pana la muscatura ca sa vad daca este totul real.Le ating si chiar le simt acolo incepind sa ma usture incet si suportabil.
-Nu exista asa ceva...
Ma spal pe fata ca sa ma calmez si sa sper ca poate cand voi deschide ochii totul va fi ca inainte.
Ii deschid usor si observ pe oglinda un scris cu sange.Citesc ceea ce scrie si raman stana de piatra.,,Te-am ales!" scria...Apoi mai zaresc in oglinda o umbra neagra in spatele meu..Acea umbra din vis..Nu indraznesc sa ma intorc si doar ma uit la ea din oglinda..Frica din mine mi-a pus un nod in gat dar simt ca trebuie sa spun ceva..
-Ci..ne..?
-Shh..nu mai vorbi..
Avea un glas atat de ferm si sunt sigura ca este de barbat.Se apropie de mine,ma cuprinde de talie si imi saruta urechea.
Nu imi vine sa cred ce mi se intampla,chiar il simt cum imi face asta.Incerc sa imi intorc privirea ca sa vad daca totul e real, ma intorc incet si nu vad pe nimeni..Poftim?..Ma uit prin toata baia si tot nu vad nimic..imi prind curaj si ma uit iar in oglinda..Tot nimic..Ies din baie cu viteza luminii astfel împiedicându-ma de o masuta si cazand..Dar cineva ma prinse de mana inainte sa ajung cu fata de parchet,apoi ma lasa usor jos si imi ridic privirea..Inca nu e nimeni...Mi-e frica de nu mai pot si m-a luat o durere acuta de cap.Ma duc si ma schimb intr-o rochita crem cu maneci lungi din dantela si imi pun pansament in jurul gatului..Arat de parca mi-as fi rupt gatul..Dar macar e mai bine decat sa vad muscatura aia..nu am tratat-o cu nimic deoarece nu stiu cum as putea-o trata si poate va disparea....nu?...sau pote il voi mai intalni pe tipul ala care nu ma lasa in pace si poate imi voi prinde curaj sa ii spun sa ma vindece...Oftez usor..Oare cine e el si ce vrea?..Atat de multe intrebari s-au adunat in capul meu..Ma duc in living si ma asez pe canapea.Ma masez umpic in zona tamplelor ca sa ma linistesc...
CITEȘTI
Aleasa Lui!
JugendliteraturPers este o adolescenta de 16 ani care nu este nici tocilara si nici nu invata foarte rau.Notele de la 6 in sus o definesc pe ea.Nu ii place sa aiba note bune ca sa nu para cine stie ce dar nici nu se lasa mai prejos.Inca de cand s-a nascut nu a avu...