Visai nesmagu vos atsimerkus suvokti, kad tave įtartinai stebi.
-Ar tu atėjai pažiūrėti ar čia nėra Zack? -Paklausiau rankas sukryžiavusio tėčio, o tada pakėliau antklodę.-Zack, išlysk.-Sarkazmas.
Tėtis garsiai suprunkštė.
-Taigi?-Pasirąžiau. Jo tyla mane nervina.
Tėtis ranka perbėgo per plaukus ir jo pirštai juose paskendo.
-Aš neprieštarauju. Tik galėjai pranešti anksčiau.-Šaltas jo balsas pasiekė mano ausis. Apsimečiau, kad vis dar rąžausi.
-Mmm.-Numykiau, vengdama pokalbio.
-Tik jokių glaustymųsi prie manęs. Bent jau kol čia būsim, o vėliau į valias..-Jis sukosi eiti, bet paskutinę sekundę sustojo.-Meadow?
-Taip?-Atsikėliau iš lovos. Tėvas nužvelgė mano naktinius, kurie jo veide sukėlė dar vieną nepasitenkinimo bangą.
Nepastebimai patempiau šortus žemyn.
-Trečiadienį laukiu jūsų abiejų savo namuose. Laikas tau susipažinti su Reičele.-Tai pasakęs jis išėjo iš kambario, o aš perbėgau pirštais plaukus. Jis kalba apie tą moterį, kuri jam patinka, kaip supratau.. Dar viena naujiena.
Greitau užsitempiau rūbus ir nusileidau į apačią. Keista, kai namai tokie pilni gyvasčio. Čia tikras sujudimas. Šiuo metu tėtis ir Zayn geria kavą svetainėje, O Lilė dainuoja virtuvėje. Nusprendžiau nueiti prie Lilės, šiuo metu ji atrodo geresnė kompanija, nors ji ir priverčia mane raudonuoti.
-Marčia,-Jos kreipinys privertė mane susigėsti. Vėl. Tuo metu Lilė pjaustė morkas. Ji buvo apsivilkusi aptemptą suknelę, tad jos vos pastebimai iššokęs pilvukas išryškėjo.
-Kur Zack?-Vis dėl to nusprendžiau jos paklausti.
-Išvažiavo pas gydytoją dėl rankos.-Lilė daugiau nieko nesakė, o aš taip pat nežinojau, kaip pradėti klausimą.-Aš vos nepamiršau.. Eik susidėk daiktus, važiuosim į sodybą už miesto.
-Ką?-Jau visai nesuprantu, kas čia vyksta.
-Pamiršom tau pasakyti..-Ji numoja į tai ranka. Jau žiojuosi klausti apie Zack, bet ji nutraukia mane.-Zack taip pat sutiko. Jis net gi su savimi pasiims Ssss.. Simoną?
-Semą.-Stengiausi pataisyti. Lilė šyptelėjo.
-Aš visada sumaišau jo vardą.-Ji nusijuokė ir ėmė pasakoti apie Semo ir Zack draugystę. Kurį laiką smagiai plepėjome, kol grįžęs Zack nepabaigė mūsų pokalbio.
-Moterys virtuvėje. Gražus vaizdas.-Pasišaipė jis.
-Mano batas skrendantis į tavo galvą. Gražus vaizdas.-Atsakiau jam tuo pačiu. Juodaplaukis nusijuokęs pabučiavo mano skruostą, o tada savo mamos. Kažkam gera nuotaika.
-Kokia niurzga.-Jis nusijuokė. Tik dabar pastebėjau, kad nuo jo rankos dingo įtvaras.
-O tai tavo ranka? -Kilstelėjau antakius. Juodaplaukis nusekė mano žvilgsnį.
-Viskas jau gerai.
-Ji nebuvo lūžusi?
-Iš kur ištraukei?
-Am..-Pasimetusi numykiau.
-Mama sakė apie sodybą? Susidėjai daiktus?-Paklausė jis. Aš papurčiau galvą.-Tai judink savo dailų už..-Jis sustojo supratęs, kad Lilė klausosi kiekvieno jo žodžio.-Tiesiog paskubėk.Išvažiuojam už pusvalandžio.
Paklusau Zack ir grįžusi į kambarį susidėjau daiktus. Neėmiau jų daug, tačiau pakankamai, kad užtekčiau kelioms dienoms. Kai nusileidau į apačią, Lilė jau buvo išdalinusi visiems lėkštes. Ji paragino mus pavalgyti, kuo greičiau, tad man teko skubėti. O tada prasidėjo ginčas dėl šmutkių ir visokios nesąmonės.
YOU ARE READING
Never give up ✔
RomancePo mamos mirties Mėja pradeda vartoti. Netikėtai sugrįžęs Zack nusprendžia padėti merginai išbristi iš narkotikų gniaužtų.