,,Uuuu", zývla jsem. Přesto, že se mi chtělo ještě chvíli spát, vstala jsem a šla do kuchyně. Ucítila jsem vůni topinek. Tátu jsem vyrušila při čtení novin a zeptala se ho, zda si můžu vzít. Táta s radostí přikývl.
Po vydatné snídani jsem se rozhodla poklidit byt. Táta je pořádkumilovný a máma vlastně taky. Jestliže, jí dneska propustí z nemocnice mám co dělat s časem.
Naštěstí jsem to stihla, než zazvonil telefon. Volal pan primář, s tím, že mámu dneska propustil. Já i táta jsme byli šťastní jak blecha. Bez mámy to bylo opravdu těžké. Po výborném obědě, který táta uvařil jsme jeli autem pro mámu. Po téměř hodině jsme byli všichni tři v autě.
Dojeli jsme domů a u stolu jsme si povídali. Poté mi začal zvonit telefon. Volala moje kamarádka Jennifer :
,,Ahoj Jull". ,, Ahoj Jennifer". ,, Jak se vede"? ,, Ujde to".
Pak jsme se zakecali a téměř u konce rozhovoru se mně zeptala :
,,Nechceš jít dneska večer na diskotéku? Jdu tam já, Jenny a Willy."
Já jsem jí řekla, že ne.
Po pravdě bych šla, ale vůči rodičům by to nebylo fér.
Rozloučili jsme se a já zavěsila.
Potom se mně rodiče ptali kdo volal. Já jim vše řekla a oni na to, že bych tam měla jít. Prostě mně přemluvili a já zavolala Jennifer, že půjdu. Dali jsme si sraz u Jennifer.Po třech hodinách:
Byla jsem nachystaná. Na můj vkus jsem se oblékla dost sexy. Ale, co, přeci jdu na diskotéku. Naposledy jsem byla na disko před asi rokem. Fakt jsem se tam těšila.
Za asi deset minut jsem byla na místě. Byla tam už Jenny a Willy. Všichni tři jsme čekali na Jennifer. Té to vždycky trvá nejdýl.
Nakonec dorazila.Zavolali jsme taxi a jeli. Pak jsme vešli dovnitř a málem nám praskly ušní bubínky z toho hluku. Nakonec jsme si ale zvykli. Pařili jsme, pili, kecali, hulili a užívali si.
Kdyby jste se ptali na Willyho, je to přítel Jennifer. Chodí spolu už tři roky a znají se od školky.Když byla jedna hodina ráno, rozhodli jsme se jít. Teda já a Jenny. Jennifer a Willy tam ještě zůstali.
Když jsem přišla domů, tak jsem šla spát a nic neřešila.Ahoj, doufám že se líbí.😘 Díky za podporu.
Otázka do komentářů:
Kolik chcete aby měl tento příběh dílů?📖Předem děkuji za ⭐ hlasy a 📖 komentáře.
Samozřejmě i přečtení.Pá pá✌ u dalšího dílu.
ČTEŠ
10 krásných dnů v mém životě
Romance15-tiletá Jull, je vážně nemocná.Na tomto Světě jí zbývají už jen doktory předpokládáné 4 měsíce.Jsou prázdniny a její rodiče se jí snaží nejvíce věnovat, i když toho mají opravdu hodně.Pošlou dceru na Letní tábor, kde Jull prožije 10 KRÁSNÝCH DNŮ.