Yıllar durmadan geçerken Selin ve Meleği uyandırmanın yolunu bulamadılar.
Yıllar geçtikçe hiçbir şey aynı kalmadı. Eşi olmadan yaşamayı öğrenmeye çalışan Ali,
Annesi olmadan, kokusu olmadan büyüyen bir Gece,
Kardeşinin acısına dayanamayıp hasta düşmüş, zayıflamış bir Aylin,
Sevdiği kızı uyurken izlerken her defasında kahrolan Selim,
Onlara destek olmaya çalışan Nazlı ve Savaş,
Küçücük kalbine çok fazla umut aşılayan Ezgi,
Aylinin o halini gördükçe canı acıyan Emir, ona destek olmaya çalışan Pelin ve Onur.
Yıllar geçiyordu ama hiçbir şey kalmıyordu.
Gece ilk adımını atmıştı. Konuşmayı öğrenmişti. Okula başlamıştı ama bu zamanda Selin onların yanında olamamıştı.
Şimdi Gece 8 yaşında bir çocuktu...
Alinin ağzından;
Ay: Hala bir yol bulamadık mı Ali? 8 yıl koskocaman 8 yıl geçti ve elimizde hala hiçbir şey yok! Resmen elde var 0.
A: Çalışıyoruz ama şuana kadar umut verecek biri ile karşılaşmadım. Bu zehiri yapan biri varmış. Ama kim olduğu nerede olduğu bilinmiyor.
Ay: Onu bulmamiz lazım Ali. Kardeşim 8 yıldır uyuyor. Gecenin bütün en önemli zamanlarını göremedi. Uyanınca bu onu ne kadar üzecektir kim bilir?
A: Bulucaz bir yol Aylin sen sakin ol. 8 yıldır durmadan çalışıyoruz. Hiçbir şey bulamamak bizim umutlarımızı kırıyor. Hepimizin. Bir arada olup birbirimize umut olmalıyız.
Ay: Ailemize güveniyorum Ali. Aile en büyük güçtür. Gece okuldan gelecekti ben gidip onu karşılayayım.
*****
8 yıldır denemedikleri yol kalmayan bir aile. Hiçbir şekilde çıkış bulamadı. Gece annesinin derin bir uykuda olduğunu biliyordu. Bebekken kendi gözleriyle görmüştü ne de olsa. Vampir bebekler insan bebeklerden daha farklıydı zaten. Biliyordu neler olduğunu. İçi içini yiyordu. Kendi kendine yeminler ediyordu. Eğer o büyüyünceye kadar annesini kurtaramazlarsa o bulacaktı bir yolunu. Bütün ömrünü vermek zorunda kalsa bile.
Gece okuldan geldikten sonra teyzesi Aylin onu kapıda karşıladı. Küçük kızın yanaklarını öptükten sonra sırtından çantasını aldı. Bugün günlerden cuma idi. Yani Gece hafta sonu tatiline girmişti.
Teyzesi Aylin gecenin sırtından çantasını aldıktan sonra Gece her zaman yaptığı gibi koşarak annesinin yanına gitmişti. Her gün okuldan geldikten sonra annesinin odasına gider 1 saat boyunca onun yanında yatar, kokusunu içine çeker ve saçlarıyla oynardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANIN İZLERİ (Tamamlandı)
VampireAile en büyük güçtür. Her zaman yanında olan en büyük güç. Onlar kan bağı olmadan birbirine tutunanlar. Korumak istedikleri küçük bir melez. Ve onu korumak uğruna feda edecek her şeyleri. Selin Ali kızlarını korumak için sonuna kadar savaşacak ve...