Capitolul 1

5K 168 18
                                    

Alerga pe o strada cu o viteza nemaipomenit de mare.In urma ei erau prietenii care nu reuseau sa tina pasul cu ea desi erau sportivi .

A fugit pana a ajuns intr-un parc si s-a oprit langa o fantana .Si-a bagat mainile in apa si si-a umezit fata si gatul.Era machiata dar doar putin la ochi si cu un ruj negru asortat cu ceea ce purta :
O bluza neagra cu gauri ,transparenta,o pereche de colanti negri rulti,faimosii ei adidasi negri. Si o geaca de piele cu tinte, neagra.Parul ei lung pe spate si ochii ei verzi plini de fericire si adrenalina .

-Ai prins viteza nu gluma,nu am putut sa tinem pasul.

Ii spuse Axel ,un prieten din mica ei gasca.

-Niciodata nu am alergat asa repede ca tine.

Spuse un alt prieten de-al ei ,Xander

-Daaa sunt bine mersi de intrebare.

Spunse ea gafaind ca restul.

-Plus ca sti doar ca si eu sunt sportiva,fac handball.

Ceilalti incercau sa isi revina asezandu-se langa fantana.

-Eu imi bag capul in fantana.*Axel*

Acesta nu a mai asteptat un raspuns si a facut ce a vrut.Apoi si-a ridicat capul si picaturile de apa cadeau incet udandu-i tricoul.Isi baga mana in par ,astfel ridicandu-l in sus .

Toti erau obositi .

Dupa sosirea si ultimului prieten,Matteo, toti 4 s-au asezat pe o bancuta si asteptau plictisiti sa se intample ceva.

Deodata un telefon incepe sa sune.

-Alo?!*Ea*

-Rose?Unde esti?

-In parc cu gasca,ce vrei mama?

-Rose vino acasa in clipa asta ,nu ti-ai luat nici masina si ai plecat fara sa spui,esti pedepsita domnisoara!

-Nu imi pasa!

Reusi totusi sa isi pastreze starea de nepasare desi si-ar fi dorit sa strige cat poate la ea ca are 19 ani si face ce vrea,dar stia oricum ca tot soarta aia o are.

-Printesica e pedepsita?

Axel isi batu joc de ea prin aceasta intrebare dar stia el ca ei nu ii place sa i se zica printesa.

-1 ,nu imi zice printesa si 2,mereu zice ca ma pedepseste dar eu ies pe geam si tot plec.De 5 ani se chinuie sa ma pedepseasca.

Apoi toti incep sa rada.

Da,ea, Rose Cromwel ,viitoare regina,pedepsita.Acest gand ca e printesa o scotea din minti pentru ca si-ar fi dorit sa fie un om de rand.Era stupid ca ea sa fie mai diferita decat toti doar pentru ca ar fi ajuns intr-o zi ,dupa ce se va casatori Regina Varcolacilor.

La 14 ani a aflat intamplator ce inseamna sa fii printesa iar mai apoi regina.I s-a parut groaznic fiind in perioada adolescentina cand au loc multe schimbari.

I se parea o aiureala ca trebuie sa porti rochii,sa sti ca la masa ai 300 de tacamuri si ca sa iti misti boaba de mazare din farfurie trebuie sa o impingi cu 3 tipuri de furculite,sa o tai cu 4 tipuri de cutite si sa o duci la gura cu 2 tipuri de furculite.

Era absurda ideea ca trebuie sa aibe un vocabular demn de rangul ei.Ei ii placea foarte mult sa vorbeasca baieteste pentru ca i se parea mai amuzant asa.

Gasca ei formata din Axel ,Xander si Matteo era exact ce ii placea ei,prietenii care nu au parasit-o si i-au fost aproape atunci cand tatal ei s-a mutat pe viata intr-o haita de la capatul lumii la 15 ani.De atunci nu a mai vorbit cu el .

O chimbare majora a avut loc in viata ei.A devenit retrasa de familie si daca pana la varsta de 14 ani abia astepta sa devina o printesa ,de atunci a inceput sa urasca lucrul asta.Desi stia ca va fi judecata aspru pentru asta.

Familia a incercat sa ii bage in cap ca a fii printesa este un lucru frumos dar au esuat .Rose uraste printesele dar mai ales uraste adevarul despre ea si ca nu ar fi fost deajuns ca s-a nascut femeie trebuia sa mai fie si Printesa aka viitoare regina.

Dar totul e cu dus si intors,ca sa ajungi regina trebuie sa il gasesti pe fat-frumos ,dar de ce sa te chinui sa il mai si bati ca te-a facut sa astepti atat si mai bine ramai singura pe viata cu masinile ,motoarele ,tigarile si de ce nu ,petrecerile?

-Baieti ma duc acasa ca imi e foamee!!*Rose*

-O sa fie o cearta mare ,nu?*Xander*

-Doamne fereste ,nu exista zi sa nu fie cearta,la ce dracu mai intrebi?

Baietii incep sa rada privind in departare.

-O nu... Nu,nu,nu,nuu motocicleta mea e la 4 km distanta de ce am fugit pana aici si atat?!

Da,motocicleta,o viitoare printesa pe motocicleta,nici macar nu avea rangul de printesa ,dar ce o facea sa rada ca o pshihopata era faptul ca incurand venea ziua ei ,cand avea loc incoronarea.

-Eu ma duc dupa Yamaha ca o aud cum plange dupa mine.*Rose*

-pa Rose ne vedem...?*Matteo*

-A va sun eu sa iesim deseara.

Cu astea fiind spuse,nu a mai asteptat raspunsul si a inceput sa fuga spre pretioasa motocicleta.

*Pareri? :*
Apropo Yamaha sus la media*

PrintesaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum