Part 4

48 9 1
                                    

Джимин хвана малката кутийка и се запъти към Юнги. Мъжът постави кутийката на земята и я отвори. Там имаше 3 листчета. На всяко листче пишеше нещо. Но невинното момче от липса на светлина не можеше да прочете нищо.

- Имаш 3 избора. Избирай! - каза Джимин.

- Но аз не мога да прочета нищо. - момчето каза с лек страхлив глас.

- Това е целта. - изсмя се злобно русукосият.

- Добре.. - каза Юнги. - Избирам тази посредата. - в изречените думи Джимин се усмихна самодоволно от злоба. Мъжът излезе от стаята. Той отиде в мазето взимайки въжета и различни оръжия и някоя играчка. Върна се при Юнги и постави всичко на земята. Момчето се ококори.

- Ставай! - каза мъжът. Юнги на секундата стана. В стаята имаше една дървена маса. Джимин я донесе близо до момчето. - Лягай. - Юнги легна. Започна да трепери леко. Мъжът взе въжетата и завърза ръцете, краката му и частта на кръста за масата. - Чакай. Забравих нещо. Ей сега се връщам. - каза мъжът, а Юнги още повече се оплаши. Юнги започна да се дърпа, опитвайки се да се измъкне но без успех. Джимин се върна след 3 минути със черна вратовръска. Отиде зад Юнги и с вратовръската я завърза на очите му.

《《《 Хейй^^ Това е новата глава. Надявам се да ви хареса. Гласувайте и коментирайте ^&^ Обичкам виии <33 》》》

[Коментирайте дали искате да продължа с "Lost in the Dark]

Tears Of BLOOD ~ Yoonmin ~Where stories live. Discover now