Kraj

259 12 0
                                    

Vencanja su se zavrsila,na medenom mesecu smo bili Milanu.Bilo je prelepo,Alex i ja smo se stvarno divno proveli.Jedna nasa slika:

Proslo je nekoliko meseci od vencanja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Proslo je nekoliko meseci od vencanja.Nekoliko puta smo se posvadjali,ali nisu to bile velike svadje,nego posvadjali smo se i petnaest minuta posle kao da se nista nije desilo.Alex je nasao posao.Radio je od osam do pola cetri.Ja nisam radila negde.Zara i ja smo to vreme provele zajedno,zato sto je i Stefan radio tamo gde i Alex.I Zara i Stefan su se verili.Alex i ja smo se preselili u L.A.A nasa kuca je izgledala ovako:

Stefan i Zara su se preselili u kucu pored nase

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Stefan i Zara su se preselili u kucu pored nase.Zara i ja smo provodili vise vremena zajedno sada,nego kad smo bili u srednjej skoli.

Jednog jutra sam se probudila i nazvala Zaru na kafu.Kad je Zara dosla popile smo kafu i otisle u dnevnu sobu.Malo smo pricale.Morala sam da joj priznam nesto."Zara?"."Da?"."Znas vec nekoliko dana kad se probudim,muka mi je"."Pa?Mozda imas neku groznicu ili nesto"."Pa mozda,ali znas ima jos nesto"."Sta?"."Kasni mi"."O moj Boze,reci mi da si trudna"."Ne znam jos uvek"."O Boze moramo da proverimo pre nego sto Aledx dodje"."Zasto?"."Pa ne znam"."Znas ako sam stvarno trudna,ima jedna prazna soba u koja je zakljucana,a samo ja imam kljuc"."I?"."I,mozemo je urediti,mislim da je vec obojena u zuto,tako da treba samo da stavimo samo namestaj"."O da,idemo u soping"."Ne,prvo moramo da proverimo"."Ok,idem ja kupiti test".

Kad je Zara dosla,odmah sam uradila test i...nio je pozitivan.Tooo,imacu bebu.Zara je isto bila presrecna.Otisle smo u kupovinu,mislim da smo kupile sve sto treba,sutra u deset sati ce nam doneti do kuce.Sutra Zara i ja imamo puno posla.Danas,kad smo dosle kuci,ostalo je ssat vreme do dolaska Alexa i Stefana.Obrisale smo prasinu i stavile zavese na prozor.

Kad su njih dvojica dosli,Zara je otisla kuci,ja i Alex smo prvo rucali,a onda smo gledali neke filmove.Otisli smo sa Stefanom i Zarom na veceru u neki restoran.Nudili su mi alkohol,ali ja nisam htela.Alex me je cudno gledao,zato sto je znao da ja nikad ne odbijam alkohol.Kad smo dosli kuci Alex me je pitao zasto nisam htela alkohol,ja sam mu samo odgovorila da nisam bila bas raspolozena i da mi se spava.Otisla sam i legla u krevet.

Probudila sam se u pola devet.Ustala sam i presvukla se u:

Pojela sam dorucak i nazvala Zaru

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pojela sam dorucak i nazvala Zaru.Zara je dosla i u sobu za bebu smo stavili neke slike i polepile neke stikere.U deset je dosao namestaj.Ljudi koji doneli namestaj su sve postavili ,mislim mi smo im rekli sta gde treba.Kad su zavrsili ponudile smo ih sokom.Kad su popili otisli su.Mi smo jos nesto tamo cistile.Otisle smo u soping.Kupile smo odecu za bebe i neke cipelice.Otisle smo kod mene i slozile sve to u ormar.Uzela sam neki bodi i stavila na sto.Zara je otisla pola sata pre dolaska Alexa i Stefana.Ja sam spremila rucak.Alex je dosao.Izgledao je malo ljuto i tuzno."Alex,sta nije u redu?"."Sta krijes od mene?"."Moli?Nista"."Ma daj,zasto se tako ponasas nikada nisi bila takva,zar me varas?"."Ne,ne i ne"."Zasto si onda takva?"."Kakva?"."Pa nismo vise ono sto smo bili pre"."Kako to mislis?"."Pa pre smo bili do kasno zajedno,ljubili se i ja sam te golicao"."Pa nesto se promenilo"."Znao sam"."Sta si znao?"."Varas me,zar ne?".Videla sam suze u njegovim ocima."Alex,nemoj da places"."Ne placem"."Ma nemoj,stavi povez na oci"."Zasto?"."Moram da ti pokazem nesto".Stavio je povez na oci."Na putu do te sobe uzela sam onaj bidi sa stola.Odvela sam ga u sobu."Skini povez".Skinuo je povez i ja sam drzala bodi i cela soba je bila spremna za bebu."Ne,nisi"."Da,jesam"."O Boze,postacu tata".Zagrlio me je i poljubio.Spustio se nize i digao mi majicu,poljubio mi je stomak.Bio je tako srecan.Zara i Stefan su dosli."Pa jesi mu rekla?"."Jesam".Stefan nas je gledao zacudjeno."Sta,si mu rekla?"."Stefan,Nina je trudna".Izgledao je iznenadjeno.Ostatak dana smo bili na bazenu.Vece smo proveli samo Alex i ja.Razgovarali smo o deci,sta?Kako?Da li ce se nesto promeniti?Ja mislim da nece.Prosli su meseci.Ostalo je samo nekoliko dana do rodjenja blizanca.Da,nosila sam blizance.Rodila sam devojcicu i decaka.Slozili smo se za imena koje sam rekla,jos u srednjoj.Lily,mislim ja sam htela Lele,ali smo hteli da joj Lily bude samo nadimak,tako da je to skraceno od Lilyan i Alan,samo Alan.Morali smo kupiti jos jedna krevetac.Bio je plavi,ostavili smo zuti za Lily,a kupili smo plavi za Alana.Zara je jos vise provodila kod mene.Dok je Stefan bio na poslu,mislim i Alex,mi smo se druzili sa Alanom i Lily.

Danas je Zarina i Stefanova svadba.Bilo je prelepo.Alan i Lily su bili kod bake.Alex i ja posle rodjenja Alana i Lily,vise se nismo svadjali.Alex je stvarno brizan otac.Za nekoliko meseci bice njihov prvi rodjendan.Moje sestre su nasle momke i mislim da ce se prva udati Katherina,mislim ne znam,ali mi tako izgleda.Katherina mi je omiljena sestra,mislim da zato sto je najmladja,od njih tri.Zara je nekoliko dana pre vencanja shvatila da je i ona trudna.Bila sam presrecna.Odmah je rekla Stefanu i on je bio presrecan.

Danas Alan i Lily pune jednu godinu.Danas je nasa prva zajednicka fotografija.Nas brak se jako promenio posle rodjenja njih dvoje.Alex vec trenira Alana,mislim dobacuje se sa njim sa malo lopticom,ali ja tako kazem da ga on trenira da igra ragbi.Mislim da je Alex bas srecan sto ima sina,uvek sam znala da bi on voleo da ima sine.Ne kazem da on ne voli Lily,ali Lily je mamina i Zarina princeza,a Alan je tatin i Stefanov ragbista,iako on ima samo godinu dana,Alex misli da ce da postane slavan ragbista,kad odraste.Alex i Alan su jako povezani,mislim da nebi izdrzali ni dan bez jedno drugog.Mislim Alan idrzi bez Alexa kad je na poslu,ali ne znam kako bi da ode negde na jedan dan.Lily je stvarno simpaticna.Ima plavu kosu na tatu i zelene oci na mamu.Alan ima isto plavu kosu na tatu,ali ima i plave oci na tatu.Nakon nekoliko godina dobili smo jos jednog sina,zvao se Zack.O,i da,Zara i Stefan su dobili devojcicu po imenu Macy,i nakon nekoliko godina i decaka po imenu Jake.Nasa deca su isto bila povezana kao i mi.


Nadam se da se prica svidela,barem vecini.Ovo mi je prva prica.Druga prica ce biti n englejskom i ne znam kada cu je objaviti.Ako vam se svidja prica,glasajte za nju,mislim ne morate.Meni je dovoljno i toliko glasa koliko i imam.Ne znam mozda ova prica nije nesto interesantna,ali potrudicu se da ona druga bude bolju.

Volim vas sve i jako mi je drago da ste glasali za ovu pricu.Pozdrav za sve vas.

Novi Los Decko u Mojoj Skoli.Where stories live. Discover now