OOPS.....SURPRISE!!

12 0 0
                                    


Na úvod by asi bolo lepšie ak by som sa predstavila. Volám saVictoria Aria Pierc. Som pomerne bežné 18 ročné dievča. Pochádzam z Južnej Karolíny v USA. No kto by to bol tušil, kde sa ocitnem v budúcnosti o takomto čase. Tak ja vám to priblížim. Práve som sa nachádzala na módnej prehliadke. Všetci tam po sebe pokrikovali a všade bol zhon. Asi ste si domysleli správne, že som sa nenachádzala v hľadisku ale v zákulisí. 

„Victoria o chvíľku pôjdeš. Len nech ti Kate ešte opraví rúž." Upozornila ma moja agentka. Všetci boli v strese no maskérky, to veru že nemali vôbec ľahké. Kate ku mne rýchlo pribehla aby mi opravila ten rúž ako nariadila moja agentka Beth. Kto by tú neposlúchol dostal by sa doriadných ťažkostí. Hoci mala prísnu povahu musím uznať, že bez nej by som to takto ďaleko určite nedotiahla. Niečo mi našepkávalo, že Beth to kedysi samej nevyšlo v modelingu preto sa rozhodla so mnou pracovať tak tvrdo, aby sa história neopakovala.

„Tak ideš",postrčila ma na mólo moja maskérka. Predo mnou kráčali hotové divy modelingu ako Cara či Adriana Lima. Hneď ako som vkročila na mólo v prednej rade som zbadala moju slávne neslávnu minulosť. Harry Styles osobne. Ležerne tam sedel nahodený v Calvin Klein obleku a zaujato sledoval scénu okolo. Nenechala som na sebe nič poznať a kráčala som po móle. Všade na okolo boli hviezdy ako Rita Ora, Kim Kardashian, Lady Gaga. Nemohla som si dovoliť spraviť trapas. To by mi prinieslo akurat tak titulku v zajtrajšich novinách. Odkráčala som to s najväčšou hrdosťou ako som len vedela. V zákulisí som sa hneď prezliekla do šiat, pretože po prehliadke nás čakala party, na ktorú boli pozvaní všetci zúčastnení. Vrátane jeho!

Chcela by som sa poďakovať všetkým , ktorí si to prečítali,a poprosiť vás aby ste zanechali komentár alebo vote ak sa vám príbeh páčil a chceli by ste pokračovanie.

xx Tory ♥







(un)successfulWhere stories live. Discover now