Uta szemszöge:
Egészen hétvégéig vártam, hogy felhívjam. Igen beszari vagyok. De mit is vártam hisz sose randiztam emberrel.
Idegesen járkáltam fel-alá, aztán megmakacsolva magam megnyomtam a hívás gombot. A negyedik kicsengés után bele is szólt.Shiori: Igen tessék itt Shiori.
Én: Szia Shiori Uta vagyok. Nincs kedved ma elmenni valahova?
Shiori: De az nagyon jó lenne, és hova mennénk? -kérdezte kíváncsian.
Én: Mit szólnál a Vidámparkhoz?
Shiori: Tökéletes. Találkozzunk nállad kettőkor. -mondta vidáman.
Én: Rendben van. Akkor nemsokára találkozunk szia. -köszöntem el és kifújtam a bentartott levegőt.Megcsináltam. Ráneztem az órara ami fél egyet mutatott így bőven volt még időm. Gyorsan befejeztem egy rendelést és mire észbekaptam, már készülődhettem is.Hamar rendbe szedtem magam, felkaptam a napszemüvegem és bezártam. Shiori már ott állt és várakozott. Nagyon csinos volt, nem túl kihívó mégis a stílusához illő.
-Szia nagyon csinos vagy. -mondtam mosolyogva, mire elpirulva megköszönte.
-Akkor induljunk is. -azzal elsétáltunk az állomásra majd a maradék utat sétálva tettük meg. Már messziről hallani lehetett a sok zenelő gépet és gyerek zsivajt. Odaérve megvettem a jegyeket, majd beleptünk a kapun.
-Na hova menjünk először? -fordultam felé mire gyorsan körbenézett.
-Menjünk a körhitára aztán a hullámvasútra és a céllövöldébe.
-Akkor indulás. -azzal sorra vettünk mindent, bár a hullámvasúton ha lehet csak jobban elfehéredett. A céllövöldenél lőttem neki egy plüss nyuszit, aztán beültünk az ottani kis kavézóba.
-Köszönöm a nyuszit. -mondta miközben beleharapott a sütijébe.
-Mondd csak Shiori, mit szeretsz csinálni ha nem éppen dolgozol vagy suliban vagy? -kérdeztem kiváncsian.
-Hát lássuk csak főként rajzolni szeretek.-Az jó. Nagyon jó és ahogy a műhelyben láttam jó a fantáziád is és ez remek. -lelkesedtem fel.
-Majd neked is rajzolok valamit, de nehogy lekritizáld. -mutogatott és próbált szigorú arcot vágni.
-Igenis megértettem. -a süti után körbejártunk mindent, a kisértetházat a dozsemeket stb majd zárásként felültünk az óriáskerékre.
YOU ARE READING
Mikor két világ találkozik /JAVÍTÁS ALATT/
FanfictionEgy lány egyedül próbál megbirkózni egy olyan világban melyet Ghoulok tartanak rettegésben. Minden nap egy küzdelem számára,mikor egyszer csak felbukkan a változás egy maszkkészítő személyében.