《Kalbant apie jį tai šias porą dienų praleidom kaip geri draugai, nieko neįprasto neįvyko, tik tikrai susidraugavom kaip geriausi draugai, kas truputėli mane liūdino, bet ką padarysi.
Tikriausiai mums tiesiog nelemta būti kartu.》
-Aš taip pat turiu kelis žmones kuriuos norėčiau suvartyt.- pasakė Zayn ir man pasidarė įdomu kas jie tokie.- o kiti dar turite kažką?
-Aš turiu vieną.-atsakiau turėdama galvoje kalę Meghan. Niekada neatsisakyčiau progos jai pagadint gyvenimą, tik ne po to kai ji "pagražino" manąjį.
-Tai ok tada varom tiems šūdžiams pagražint mašinų. Reikės tik dažų iš kažkur paraut ir veikti greitai, nes nužilgo jau visi dėsis daiktus į mašinas.-paaiškinau ir visi sutikdami linktelėjo.
-O kam jūs abu keršysit?- paklausė Harry parodydamas į mane su Zayn, nes taip ir nepasakėm savo aukų.
-Aš pasiliksiu tau sau, vėliau sužinosit.-atsakė Zayn ir visi nepatenkintai atsiduso.
-Ei, bet gi keršyti turim visi kartu- nepatenkintai pasakė Safaa, o Zayn tik papurtė galvą.
-Dirbsiu vienas, o vėliau kai viską pabaigsiu tada pasakysiu tuos du nelaimėlius, o tu Gigi, ką kankinsi?
-Jei tu nesakai, nesakysiu ir aš.- nusimaiviau ir iš mūsų noro visiems kartu atkeršyti gavosi labiau kiekvienas už save.
-Nu ok... ir būkit tokie du atsiskyrėliai, bet mes vistiek su tavim Niall varysim ir gerai pamokysim tą Jack.- nusijuokė Harry ir Cara su Safaa pritariamai linktelėjo.
Man ir geriau, kad viską atsliksiu viena, normaliai galėsiu pagražint jos mašiną.-Ok, visiem viskas tinka?- paklausiau pažiūrėdama į visus ir jie man palinksėjo arba atsakė kad taip.- Tada susitinkam kai baigsim čia prie laužavietės ir nepamirškit nufotkint ką padarysit.
Visi susitarę išsiskirstėm kas kur. Aš nuėjau į pagrindinį stovyklos namelį, kur turėjo būt visokiausi daiktus, tarp kurių tikiuosi rasiu dažų.
Mano laimei manęs niekas neužkalbėjo ar nesustabdė einant į namelį, todėl likai visiškai nepastebėta. Susiradus reikiamą kamabarį, kuriame yra sudėti visokie kamuoliai, vandens šautuvai, tinklinio tinklas ir dar visokių nesamonių kurių gali prireikt stovykloj, atsidariau kažkokią spintelę ant kurios buvo užklijuotas užrašas "Piešimo reikmenys".
Joje radau kelias skardines dažų, todėl nieko nelaikus paiemiau pirmą pasitaikiusią - raudonų dažų skardinę ir didelį teptuką.Nuėjau prie Meghan naujos, baltos spalvos mašinos ir apsižvalgiau ar nieko aplink nėra. Mačiau tik prie kažkokios mašinos tupintį Zayn ir kiek toliau Cara ir Safa stebinčias aplinką kol Harry su Niall kažką rašo ant stiklo.
Atrodo gerai papuošim kai kurias mašinas... nepavydžiu tiem debilam.
Atsidariau skardinę su dažais ir įmerkus teptuką pirmiausia ant durelių parašiau "kalė", tada dar truputį papaišialiojau visokių nesamonių ir jau norėjau uždažyt visas rankenas, kad ta išsipurvintų rankas, nes dažai džiūna apie 10 valandų, bet mane sustabdė gerai pażįstamas vaikino balsas.
-Palauk.-tyliai sušuko Zayn pasilenkęs eidamas link manęs. Pažiūrėjau į jį nesupratus ir tada jis iš kišenės išsitraukė baltus mašinos raktelius ir juos papurtė besimaivydamas.
-Kaip gavai?- nustebus paklausiau jo, o jis toliau maivėsi.
-Tai, kad ji juos laiko ant spintelės savo kambarį kartu su atidarytu langu, tad nebuvo sunku.- nusijuokė jau būdamas prie pat manęs ir apžiūrėjo mano "meną" ant jos mašinos.- o tu matau pasistengei, bet aš turiu dar geresnį sumanymą.
YOU ARE READING
softness《Z.M.》
Fanfiction"Tai lyg skydas, kuriuo dengiuosi nuo aplinkinių. Nenoriu, jog kiti žinotų mano jausmus, nenoriu jaustis išduotam. Per daug kartų esu patyręs širdgėlą po kiek vieno nors ir menkiausio atsiskleidimo"