Zeynep'İn söylediği şeyi zihnime kazımak istiyordum.Birlikte dedi dimi o ben yanlış anlamadım.Yoo galiba doğru anlamışım.Şu anda havada takla atmak istiyorum.Uçmak istiyorum ve bütün nöbetleri tutmak istiyorum evet o kadar çıldırmış durumdayım şuan.Çünkü Zeynep...
Zeynep Seni Seviyorum....Şuan bu cümleyi nasıl kurdum bilmiyorum ama Zeynep benim kalbimde taht kurmuştu ve ben ona deli gibi aşıktım.Şuan o sıcak gülümsemesiyle bana bakıyor.Bunu görmek için herşeyi yapabilirim.
Bende...
Bende ne?Sende mi seni seviyorsun yoksa.Demişti kerem dudaklarını büzerek.
Hayırr tabikide Seni seviyorum.
Ne kadar peki.
Canım istersen abartma şimdi kavga mı edecez en çok ben diye.
Uff zeynep ya.
Uflama uflama hadi işe geç kalmıyalım şef oyar bizi.
Haa bu arada şu şefe de fazla yakın durma tamm mı?
Niyeymiş canım onu da de yoksa sen kıskandın mı?
Hayır canım niye kıskanayayım hadi hadi gidelim.
Kıskanmadım tabiki de niye kıskanayım allah allahh
Zeynep ve Kerem aşağıya inerken Ezgi ve cenk'te birlikte sohbet ediyordu.
Bunlar ne iş?Demişti Zeynep ezgi ve cenk'i göstererek.
Ezgi Cenk'ten hoşlanmış bende aralarını yaptım.
Oh bee bir tehditten kurtuldum desene.demişti Zeynep rahatlamış bir ses tonuyla.
Ne oldu canım birşey mi dedin.Hadi kerem biliyoruz işte bal gibi de ne dediğini duyduğunu.
Yok canım bişey demedim.Ben gidiyorum.
Nereye ?
Tuvalete gelecek misin?
Yok sen git ben cenkle takılayım.Zeynep koridordan kaybolana kadar beklemişti kerem onu.Zeynep gözden kayboluncada Ezgi ve cenk'in yanına gitmişti.
Şimdi ikinizde beni iyi dinleyin bana yardım etmeniz lazım.
Bakalım Kerem napacak...
Hala daha inanamıyordum.Biz keremle birlikteydik.Ya da öyle bişeydi.Sahi bizz neydik şimdi?Uf neden sormadım ki?Ya da sormasam mı?Ya da sorayım eğer bir kızla görürsem ne diyecem ki?Uff biri beni durdursunnn....Kendi kendime konuşup dururken bir anda Ahsenin bana çağırması ile irkildim.
Zeynep şef toplanmamızı istedi hadi gel.Koşar adımlarla peşinden gittim.İçeri girdiğimde herkes oradaydı.Kerem de kaş göz hareketleri ile yanına gitmemi işaret ediyordu.Canım ya kıskanıyor ama hiç çaktırmıyor.Israrlarına daha fazla dayanamayıp onun yanına gitttim.O sırada şef konuşmaya başladı.
Evet hepiniz biliyorsunuz ancak sizi bir sınav yapalım dedik kalp masajı ve suni tenefüs yapacaksınız böylelikle yeterliliğinizi görecez evet Ezgi senden başlayalım.
Herkes sırasıyla yapmıştı bir tek Zeynep kalmıştı.
Evet Zeynep sıra sende.Zeynep mankenin başına geçip suni tenefüs yapmaya başladı kerem de Zeynep'İ hayranlıkla izliyordu.Sonra kalp masajına geçti.Kalp masajını yaparken Savaş ellerini Zeynep'in ellerinin üzerine koyup bastırmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkek ve Kadın
RomanceEvlenirsin ve hayatını onunla birleştirirsin herkesin yaptığı gibi.. Boşanırsın ve hayatlarınız ayrılır... Peki her şey bu kadar kolay mı? Yaa kaderler bir yazıldıysa? Kadere inanmak gerekir... Çünkü onlar birbirlerinin kaderiydi.