BÖLÜM 10

20 3 0
                                    

Hatırlatma...

Jmn: ilayda ben galiba senden hoşlanıyorum.

Yeni bölüm...

İlayda şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırmıştı. Jiminin ona sarılmasına mı yoksa jiminin ondan hoşlanmasına mı şaşırmalıydı. Gözleri açılmış kalbi yerinden çıkacak gibi atıyordu.

Bir dakika bir dakika !!##11##!!
Bu çocuk gay değil miydi ya ?

Jimin yavaşça geri çekildi. Gözlerinin içi parlıyordu. Ulan bu zamana kadar bu çocuk bana ters demiştim şimdiki halime bak.

Jimin konuşmaya başladı ilaydayla. Konuştukça jiminin nefesi değiyordu ilaydanın dudaklarına...

Jmn: kendini zorda hissetme sakın. Ben seni hep beklerim.

İlayda burukça gülümsedi. İlk kez böyle bir şey yaşıyordu. Böyle olması muhtamel bir durumdu.

Jimin çok yakınındaydı ilaydanın. Burunları birbirine teğet geçiyordu. İlaydanın ela gözleri istemsizce jiminin dudaklarına kaydı. Dolgun pembe dudakları rüzgarın etkisi ile kurumuştu. Beyaz teni soğuğun etkisi ile solgunlaşmıştı.

Jimin ilaydaya baktığı için ilaydanın onun dudaklarına baktığını fark etti. Jimin de ilaydanın dolgun dudaklarına baktı. Ama sadece bakmadı.

İlaydanın boş anında aniden ilaydanın dudaklarına yapıştı jimin.

İlayda neye uğradığını şaşırmıştı. Daha bir şey demesinr bile izin vermemişti. Beyaz ve solgun yanakları pespembe kesilmişti. Bir anda sıcak mı oldu burası ne ?

...

Jiminin ağazından...

Tutamadın mı lan kendini ne yapışıyon kızın dudağına? Hem zorda hissetme diyorsun hem öpüyorsun. Bu naaıl çelişki. Hasaiktir düşünürken de hala çekilmiyorum çekil oğlum çekil.

...

Jimin ilaydanın dudaklarından dudaklarını ayırdı. Sonra kelimeleri ard arda sıralamaya başladı.

Jmn: ben özür dilerim cidden tutamadım kendimi özür dilerim hey sen niye pembesin utandın mı yoksa seni utandırdım mı ah lanet olsun ben de çok utanıyorum. Ah neyse bir daha senle sevgili olmadan seni öpmeyeceğim. Hadi gel hava serinledi seni eve bırakayım.

İlaydaya bu günkü olayların ard arda gelmeai çok yormuştu. Hiç sesini çıkartmadı. Jimin ise ilayda üşümesin diye hırkasını ilaydaya vermişti. İlayda ne kadar diretse de eve geldiklerinde de ilaydada hırkasının kalmasını istemişti. Bu şekilde bir daha buluşmaya bahanesi olacağını söylemişti. O gece ayrıldışar ve ilayda eve geri döndü. Eve döndüğünde rüzgarın eksikliğini en derinden hissediyordu. Ne zaman gelecekti bu kız ? Bensuya bakmak için bensunun odasına gitti ilayda. Bensunun uyuması gerekirken telefondan birisi ile mesajlaşıyordu.

§§§

İlayda sessizce karanlıkta süzülerek bensunun yanına gitti. Kim ile konuşuyorsa ilaydayı fark etmemişti bile. Mesajlastığı kişiye baktı. Uzaylı diye rehpere mi kayıt edilir lan? Rehper dediğin ad soyad dan oluşur. Kim olduğu anlaşılır.
İlayda sessizliğini bozdu ve konuşmaya başladı. Amacı bensuyu korkutmaktı amacına da ulaşmıştı.

İ: kimle konuşuyorsun sen bu saatte ?
B: euzubillahimineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim sen büyüksün allahım. ( dalga amaçlı değildir korktuğu zamanki tepkidir.)
İ: ulan bunca senelik ev arkadaşınım bir kez dua ettiğini görmedim şimdi hatim indirdin.
B: bir kere ben yatmadan önce hep duamı ediyorum.
İ: konuyu değiştirme kimle konuşuyordun ?
B: herkesle konuşuyorum ben. Ayşe var fatma var hayriye var.
İ: bensu uzaylı kim?
B: hassiktir gördün mü ?
İ: demin dua edene bak.
B: o ayrı bu ayrı.
İ: uzaylı kim ?
B: tae 😒
İ: oha ne ara telefonlarınızı verdiniz lan ?
B: bir ara işte.
İ: tamam gidiyorum odama ben.
B: tamam iyi gecel- bir saniye elindeki hırka kimin ve nereden geliyorsun sen ?
İ: jimin😒
B: oha ne ara fingirdeşmeya başladınız ?
İ: dejavu ?
B: dejavu.
İ: iyi geceler.
B:sana da.

BELALI AŞIKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin