13. Bölüm; "Kavga"

3K 156 103
                                    

Multimedia; Yeni Kapağımız

İYİ OKUMALAR

"Anne ben kendime bakabilecek yaştayım. Hem Ayşe abla var birşey olursa halleder o."  Annemin önemli bir işi olmasına rağmen benimle kalmak istemesi güzel birşey ama buna gerçekten hiç gerek yoktu.

"O zaman birşey olursa hemen beni veya babanı arıyorsun. Tamam mı Buğlem? "

"Tamam anne."  Dedim annemin yanaklarını öptükten sonra onu uğurlarken. Annem gidince mutfağa gittim ve birkaç abur cubur alıp odama geçtim. Derin istemese bile bugün okula gitmişti ve ben evde yalnızdım.

Bilgisayarımdan video izlerken gelen mesaj sesi ile videouyu durdurup telefonumu elime aldım.

Anonim; Sana bunu yapan kişiyi buldum.

Buğlem; Nasıl buldun? Kim?

Anonin; Selin yapmış. Sizin sınıfta olan.

Buğlem; Oha gerçekten mi? Sırf gereksiz yere sadece kıskandığından laf atmıştı ve ben karşılık verip onu rezil ettim diye mi yaptı bunu.

Anonim; O olayı neredeyse bütün okul öğrenmiş. O da sinirlenip böyle yapmış.

Buğlem; Sinirlendiği için yapmış öyle mi? Yani sırf o sinirlendi diye benim ailem o kadar üzüldü ve ben ölümden döndüm öyle mi?

Anonim; Evet öyle. Bugün de sanki hiçbir şey yapmamış gibi okula gelmiş.

Buğlem; Söylediğin için teşekkürler. Benim bir işim var. Bay bay.

Dedim ve dolabıma ilerledim. Siyah pantalonumu ve beyaz kısa kollu tshirtümü ve kot ceketimi giydim. Ayağıma beyaz spor ayakkabılarımı giyip cüzdanımdan  biraz para aldım ve arka cebime koydum. Aşağı inmeden önce taksi çağırdım ve beklemeye başladım.

Anonim; Düşündüğüm şeyi yapmayacaksın değil mi Buğlem?

Buğlem; Düşündüğün şeyi bilmiyorum.

Dedim taksiye bindikten sonra. Taksiye binince mobil verimi kapattım ve telefonumu cebime koydum. Geldiğim de taksi ücretini ödedim ve indim. Şuan derste olmaları gerekiyordu ama bu umrum da değildi.

Sınıfımın olduğu kata çıktım ve kapıya vurdum. Girmemi söyleyen coğrafya hocamız ile içeri girdim ve hocaya döndüm.

"Hocam dersinizi böldüğüm için çok özür dilerim ama Selin'in canı sıkılmış ve biraz dayak yemek istiyormuş. Bana da rica etti kıramadım. Şimdi de onu almaya geldim."

Dedikten sonra cebimden telefonumu ve paramı Derin'e verdim

"Derin sakın gelme ve ne olduğunu sorma. Ben sana okuldan sonra bize geldiğin de anlatacağım."  Dedim ve bütün sınıfın şaşkın bakışlarını umursamadan Selin'in kolundan tutup sürüklemeye başladım. Beden dersi gördüğümüz salona gelince Selin'i yere fırlattım.

"İstediğin bir dayak yeme stili var mı Selin? Yoksa ben kendi bildiğim gibi yapacağım."

Dedikten sonra Selin'in cevap vermesini beklemeden saçlarını elime doladım ve karnına tekme attım.

"Senin o kadar insanı üzüp beni öldürmeye çalışma hakkını kim veriyor sana?"   Dedim ve yüzüne baktım. Cevap vermediğin de "Söyle!"  Diye bağırdım.

"Buğlem ben bir şey yapmadım. Ne olur bırak beni."   Titrek sesi ile bunları söylediğin de inanmazca ona baktım.

"Benim anonim'mim bana yalan söylemez Selin. Zaten davranışlarından senin yaptığın belli oluyor."  Dedim bulduğum makas  ile saçlarını keserken. Saçlarını üstüne savurduktan sonra hala birşey yapmaması veya dememesi ile sinirle yüzüne sert bir yumruk attım.

"Ben birşey yapmadım Buğlem"

Dediğinde sinirle baktım.

"Papağan gibi aynı şeyleri tekrarlamaktan vazgeç."

Arkamdan belime sarılan kollar beni geriye fırlatırken bağırmıştı. 

"Kız bir şey yapmadım diyor işte. Aptal mısın nesini anlamıyorsun?"  Demişti. Çarptığım duvara tutunarak yavaşca ayağa kalktığım da bacaklarımın titremesi ile tekrar yere düştüm. O sırada Selin sahte bir şekilde ağlıyor, adını bilmediğim çocuk ise onu teselli ediyordu.

Bu sefer sertce ayağa kalktım ve onlara ilerledim. Çocuğun karşına geçtim ve konuşmaya başladım.

"Ben Buğlem Demirkaya. Sevgilin  yüzünden zehirlenip iki gün yoğun bakımda yatan ve yine sevgilin yüzünden ailesi ağlamaktan perişan olan kızım."  Dedim ve onları bırakıp tuvalete ilerledim. Tuvalete geldiğimde yüzümü yıkadım ve burnumdan çeneme doğru akan kanları temizleyerek sınıfa çıktım. Teneffüste olmalarının rahatlığı ile sınıfa girip Derin'den eşyalarımı aldım.

Sorduğu soruları umursamadan asansöre bindim. Giriş kata geldiğim de okuldan hızla çıktım. Ani haraketlerim yüzünden dönen başımı umursadan ilerledim. Eve geldiğim de zile bastım ve daha fazla dayanamayarak kendimi yere bıraktım.

Bölüm sonuna geldik. Sizce bölüm nasıldı?

Sizleri seviyorum ♥♥♥♥♥♥

Anonim ; Stalker   |Texting| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin