17. Bölüm - Atiker Otogaz Gururla Sunar.

2.6K 88 0
                                    

ÖNCEKİ BÖLÜME BEKLEDİĞİMDEN FAZLA İLGİ GELDİ ARKADAŞLAR.. HEPİNİZİ ÇOK ÇOK SEVİYORUM. BU ARADA 7.700 OKUYUCU OLMUŞUZ. HEPİNİZE TEKRAR TEKRAR TEŞEKÜR EDERİM. ÖZELDENDE GELEN MESAJLAR SAYESİNDE UZUN SÜRE FİNAL YAPMAYI DÜŞÜNMÜYORUM.. TEKRARDAN ÖPÜLDÜNÜZ.. HOŞÇAKALIN...

Kerem:nereden çıktıysa gecenin bir yarısı pizza aşkı

Pizzamı yutarken "bak canım şöyle oluyor şimdi Bora var ya benim gerizekalı arkadaşım senin tatlı kız kardeşine evlenme teklif edecekte o romantikli falan bir şey ayak altında dolaşmayın dedi bana e tabii bunda senin hala sevgili olduklarını bilmemeninde payı büyük olsa gerek" dememek için kendimi zor tuttum.

Zeynep:canım istedi aşkım ya ne yapabilirim

Kerem:yalan söyleyince suratıma bakamıyorsun Zeynep Yılmaz ayrıca ben senin gecenin bir vakti canım profiterol çekti diye dışarı yolladığını ve nefessiz yediğini biliyorum canın istese böyle yemezdin.

Al işte ya adam Ömer Çelakıl'ın Kuran'ın şifrelerini çözmesi gibi çözdü yemin ediyorum.Of Bora of ne hallere girdim burada senin yüzünden anasını satayım.

Zeynep:vur suratıma ya kırk yılda bir bir şey istemişim senden kak kafama

Kerem:demedim bir şey ya tamam hadi ye gidelim

-RENDA-

Abimler gittikten sonra odama çıkıp uyumuştum.Kaç gündür fotoğraf sergime hazırlanıyordum bir türlü iyi bir uyku çekememiştim.1 saat kadar sonra odamdan yükselen bir sesle gözlerimi aralamıştım.

"Dünya'dan Mini Mouse'a uyandıysanız aşağı gelin tekrarlıyorum uyandıysanız aşağı gelin" 

Bora niye böyle bir şey yapmıştı ki?Odadaki pufun üstündeki kalpli sabahlığımı giyip pufuduk terliklerimle aşağı indim.Merdivenlerin sonuna geldiğimde Bora karşımda dikiliyordu ve tüm evi papatyalar ve fotoğraflarımız süslemişti.Şaşkınlıktan küçük dilimi yutmak üzereyken Bora konuşmaya başladı.

Bora:aşk-

Mikrofona konuşunca sesi tüm evde yankılanmıştı.

Bora:ben bunu bir şey yapayım artık ona gerek yok çünkü

Mikrofonu koltuğun üstüne bırakıp geri döndü.

Bora:Renda,aşkım,sevgilim her şeyim ben seni çok seviyorum

Renda:ben de seni çok seviyorum aşkım 

Bora:ama kesme bir rüyadasın sen 

Renda:ne tür bir rüya bu ben pijamalarlayım sen Milano Moda Haftasından kaçıp gelmiş gibisin 

Bora:sen pijamalarınlada çok güzelsin neyse bu bir rüya sevgilim ve bu rüyayı sonsuza dek sürdürmek ya da tamamen bitirmek senin elinde

Renda:nasıl benim elimde 

Bora:ımm şe-Ren-aş-

Benim şapşal sevgilim ne söyleyecekse bir türlü söyleyemiyordu.Durmadan kekeliyordu ve suratı tanımlayamadığım renklere dönüyordu.

Renda:Bora su falan ister misin canım iyi misin ha?

Bora:tamam Renda tamam benimle evlenebilirsin 

Renda:ne?ne dedin sen?

Bora:yani şey biz şey yapsak ya şey yapsak derken yani şey yapmalıyım o anlamda değil yani ş-

Renda:EVET!

Bora:evet mi?cidden bu şapşallıkla bana evet mi?ben bizimle değılsın beklerken evet mi?

Renda:tüm şapşallığınla evet sevgilim 

Bora beni kucağına almış deli gibi döndürmeye başlamıştı.

-ZEYNEP-

Kerem dondurma almaya gitmişken köşedeki lunapark dikkatimi çekmişti.Hızlı adımlarla oraya gidip atış makinesinin önünde durmuştum.Acayip tatlı beyaz bir ayıcık çok hoşuma gitmişti.Ama beceriksizin önde gideniydim sabaha kadar oynasam o ayıcığı alamazdım biliyordum kendimi.Arkadan belime sarılan Kerem'in boynuma çarpan ılık nefesiyle gözlerimi kapattım.

Kerem:dur tahmin edeyim büyük beyaz olan ayıcık

Zeynep:yuh artık ne girdi içine senin ya vampir falan mısın sen?

Kerem:bütün gün The Vampire Diaries ve Super Natural izlersen olacağı bu zaten 

Zeynep:arka sokaklar mı izleyeydim ATİKER OTOGAZ GURURLA SUNAR 

Kerem elimi tutup beni iyice oyuncağın dibine getirdi.Ben ona tezahurat yaparken her atışta vuruyordu.Sonunda beyaz ayıcığıma kavuşmuştum.

Zeynep:vay be ne yetenekleriniz varmış haberimiz yokmuş Kerem Sayer

Kerem:sevgilini hafife alma derim ben 

Zeynep:hhhiiih!

Kerem:iyi misin ne oldu?

SORU: ZEYNEP'E NE OLDU? 

YORUMLARINIZI BEKLİYORUM... <33

Dikkat Öküz Var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin