Şüpheli

58 2 0
                                    

Davin kendinden geçmiş, adeta delirmişti .Beni odadan çıkarken gördüğü anda bir kenara savurdu ve içeri girdi.Ne yapıyordu bu böyle ? Bu çocukla alıp veremediği neydi ?Savrulmanın şokunu atlattığımda Davin deneğini bağlamış ona öylece bakıyordu .Az önceki sinir küpü herif nasıl bu kadar çabuk yok oluverdi ? Ve Adam ... O çok çaresiz görünüyordu .Hayır o sert görünüşünün ve ukala tavırlarının altında çok masum biri olduğuna emindim .Burada olmasının bir nedeni vardı ,yoksa burayı şu anda terk edip Davin'in işkencelerinden kurtulabilirdi .Davin Adam'ı çözmeden odadan çıktı ve beni de kolumdan tutup zorla ilaçların olduğu odaya götürdü .Bir süre kollarını dizlerine dayayıp başını da ellerinin arasına alarak öylece durdu .

-Özür dilerim ben ...Ben sadece seni başka bir erkekle görmeye dayanamıyorum 

Ahhh bu bir yalandı .Bu zamana kadar bana hep güvenmişti ,hiç böyle davranmamıştı .Adam ile onun arasında bir şey geçmiş olabilir miydi ? Hayır hayır bu çok düşük bir ihtimal biz Davin ile beraber büyüdük Adam ile tanışıyor olsalar bundan haberim olurdu .

-Aptallık yapıyorsun Davin .Kendini küçültme ,seni sevdiğimi biliyorsun .Ne zaman bir deneği kıskanacak kadar bana olan ,hatta ilişkimize olan güvenini kaybettin ?

Doğruları söylüyordum .Bu zamana kadar ona ihanet etmemiştim bu gereksiz kuruntular nedendi ?Gerçekleri öğrenmem lazım.Sustu öylece bana baktı.Davin'i kaybedemem bu kariyerimin batışı olabilir.

-Seni seviyorum Davin (tam bir aptalım şu anda ona bağırıp çağırıyor olmam lazımdı)

Hala bana bakıyordu .Gözlerindeki anlamsızlık canımı sıkmaya başladı artık .Davin'i isteksizce öpüp odadan çıktım yoksa onun boğazına yapışmam an meselesiydi .

DAVIN'DEN ...

Piç herif neden bunca zaman sonra geri geldi ki ?Harika bir kariyerim ve muhteşem bir kız arkadaşımın olduğunu öğrenince yine hayatımı mahvetmek istedi tabi .Hayır bu ihtişamlı hayat benim ve bu hayatı ona asla vermem .Gerekirse onun hayatını alırım ama bu hayatı o zorbaya yaşatmam .Eleanor'a kim oldugunu hala soylememiş anlaşılan ,ama ya söylerse ?Belki de çoktan söylemiştir Eleanor onun kim olduğunu bildiği için sürekli Adam'ı koruyordur .Ah hayır eğer onun gerçekten kim olduğunu öğrenmiş olsaydı beni çoktan bırakmış Adam'ın kaslı kollarına atlamış olurdu ...Ama buna bir çözüm bulacağım ,bu akşam o serserinin işini bitireceğim  ...

ELEANOR'DAN

DENEY NOTU :Deney gerçekten bok gibi ilerliyor denekler hala bağışıklık kazanamadılar üstelik bazılarında (10 kisiden 8 inde) aşırı kaşınma ,içe kapanıklık gibi yan etkiler ortaya çıkmaya başladı .Davin Adam'ı kendine düşman bellediğinden beri deneyle hiç ilgilenmedi ,bu işi kendi başıma yürütmek gerçekten çok zor .Deneyin 7. günü ...

Altı numaralari odada ki deneklerden gelen sesler neydi ?Odaya girdiğimde gözlerime inanamadim kız elindeki bıçagı ağlayarak koluna batırıp çıkarıyordu .Resmen kendini öldürecekti !Arkadaşı onu tutmuş bıçağı koluna sokmasını engellemeye çalışıyordu .Bu da bir yan etki miydi ?

-Yardım edin Doktor Eleanor orda öyle durmayın kendini öldürecek !

-Hayır yaklaşmayın bana ,o iki başlı yaratık kolumu istiyor ,o aç !Ona kolumu vereceğim ve sonra beni bırakıp gidecek eğer vermezsem sizleri alıp gidecek !!!!

-Dur sakin ol .Halisünasyon görüyorsun (Yapabileceğimin en iyisi bu muydu yani ?Ah Davin .O olmadan gerçekten bir hiçim .Nerede bu aptal !!)

Birden ışıklar söndü .Bir şey görmek mümkün değildi .Kısa bir sessizlik ...Ve bir çığlık sesi .Işıklar tekrar açıldığında kafayı sıyıran denek hariç hepimiz derin bir oh çektik (kendisi hala sayıklamak ve deli gibi ağlamakla meşguldü)Ben ,deneğin arkadaşı ve Adam ... Sesimizi duyup buraya gelmiş (bunu aptal güvenliğin yapması lazımdı Adam'ın değil) ve kızı yatağına bağlamıştı .Kıza sakinleştirici enjekte ettikten ve ondan kan örneği aldıktan sonra oradan çıkıp Adam'ı odasına götürdüm .

-Sanırım bir -sen kahramanımsın Adam kahvesini -hak ediyordum Eleanor ,beni hemen bu hücreye geri getirmen büyük nezaketsizlik (pis ukala ,ama şuan gerçekten haklıydı )

-Şuan bir şey yiyip içemezsin bir saat sonra ilaç alacaksın

-Gerçekten çok katısın hemşire

-Bana hemşire demekten vazgeç ,ben bir profesörüm !(beni deli etmeyi gerçekten çözmüş bu çocuk )

O sırada gerçekten fazlasıyla merak ettiğim bir soruyu ona sordum

-Davin ve sen tanışıyor musunuz ?

(Bir süre sustu ,yalan uydurmak için kendine zaman kazandırma yöntemiydi bu )

-Hayır öyle aptallarla takılmam

-Profesör olan aptallarla yani ?

-Mesleği umrumda değil ,o bir aptal .

Şüpheli davranıyordu, ikisi de birbirlerinden nefret ediyor ama neden ?Bu kadar kısa sürede kimse kimseye bu denli düşman olamaz .

-Peki neden buradasın Adam ?Paraya ihtiyacın varmış gibi görünmüyor

Bana yaklaştı ,aramızda çok az bir mesafe kaldı (başka bir kız olsa çoktan Adam'ın dudaklarına yapışmıştı)Dudaklarımın hizasında olan dudaklarını kulağıma doğru götürdü

-Öğreneceksin Eleanor ,zamanı geldiğinde ögreneceksin ama öğrenmek sana zarar verebilir...Zarar görmeni istemeyiz

Nefesini bu kadar yakından hissederken söyledikleri beni korkuttu ,anında ayağa kalktım ve bir saniye bile onun yüzüne bakmadan odadan çıktım .Odadan çıkarken arkamdan bir şeyler sayıkladı ama gerçekten onu duyamayacak kadar şoktaydım.Öğrenmek sana zarar verebilir derken ne demek istemişti bu herif ?Peki ya zamanı gelip her şeyi öğrendiğimde gerçekten incinecek miydim ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GİZLİ DENEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin