23 sierpnia 2015r.
Cześć Yoongi
Znalazłeś kolejny list. Gratuluję!
Przepraszam, pewnie musiałeś długo szukać, bo przykryłam go kamieniem, żeby nie wywiał go wiatr.
W każdym bądź razie
Słyszałeś kiedyś, że w każdym związku czy przyjaźni znajdzie się ktoś, kto kocha bardziej?
Ja słyszałam, a nawet tego doświadczyłam.
Na przykład ten moment, gdy kiedyś ostro się pokłóciliśmy. Wybiegłeś z mieszkania, zostawiając mnie samą z tyłu, zamiast normalnie porozmawiać. Odepchnąłeś mnie, kiedy próbowałam cię przytulić na uspokojenie. Upadłam, a ty nawet nie pomogłeś mi wstać, kiedy to ja próbowałam pomóc tobie.
Był jeszcze moment w restauracji.
Szliśmy na naszą kolejną randkę. To właśnie tam mi się oświadczyłeś.
Podczas, gdy ja zamawiałam jedzenie, ty podziwiałeś tyłek kelnerki.
Do dzisiaj wierzyłam, że nasza, a raczej moja najpiękniejsza chwila w życiu nie jest kłamstwem. Jak widać, myliłam się.
Od zawsze wiedziałam, że to ja kocham bardziej. Że bardziej mi zależy.
Bo to ja wiecznie jestem na drugim miejscu. To ja jestem tym piątym kołem u wozu. To ja jestem tą drugą, lepszą opcją, jeśli chodzi o przyjaciół. I jak widać u ciebie również.
Zawsze kiedy chciałam się spotkać, nie chciałeś przychodzić.
Czy rzeczywiście spędzałeś czas z przyjaciółmi?
Przyznaj się, że nigdy nie kochałeś mnie tak bardzo jak ja ciebie, mimo że mieliśmy ze sobą tyle wspaniałych chwil.
O kim byś pomyślał od razu, jeśli zapytałabym się ciebie wtedy kto jest dla ciebie najważniejszy?
Czy nadal byłabym to ja?
Czy byłaby to tylko iluzja by wypełnić pustkę w twoim życiu?
Przepraszam, że dzisiaj tak krótko. Staram się nie wspominać zbyt długo tych gorszych chwil.
Dzisiaj dostaniesz czerwony aster - kocham cię bardziej niż ty mnie.
CZYTASZ
✔ Remember Me || Min Yoongi ✔
Hayran KurguCodziennie, przez sześć dni piszę do niego listy, dołączając do tego mały upominek z nadzieją, że sobie przypomni.