❤6.kapitola❤

516 37 3
                                    

,,A nechceš jít dovnitř?" Zeptala jsem se Marcuse když jsme stáli před mým domem

,,Jestli by ti to nevadilo." Odpověděl mi. ,, Kdyby mi to vadilo tak se tě neptám." Řekla jsem se smíchem a společně jsme vešli ke mě domů.

,,Co budeme dělat?" Zeptala jsem se když jsem se rozvalila na gauči a Mac vedle mě. ,,A nepustíme si film?" Chvilku uvažuju o tom že by jsme mohli pustit nějaký horor, úplně je zbožňuju..,, Jo to by šlo." Rozhodla jsem se nakonec. ,,Počkej tady já zatím přinesu pití a popcorn." Jen přikývl, tak jsem odešla do kuchyňe. S hotovým občerstvení jsem šla zpět do obýváku a šla pustit film. Mac nechal výběr na mě takže... Vybrala jsem zhasni a zemřeš, jeden z mých oblíbených. Sedla jsem si k Macovi přitulila jsem se k němu a film začal.

V podstatě na začátku filmu se Mac lekl a tak se víc zabořil do mého břicha.. Je tak roztomilý ❤.. Pohladila jsem hlavou po vlasech a dál svírala jeho ruku.

Asi v polovině filmu kdy je Rebecca(Ano trochu jsem se inspirovala😂👊) ve svém starém pokoji a napadne ji Diana,mě Mac okamžitě chytne kolem pasu a silně drží a obíjimá,div mě neumačká..Boji se chudáček můj..Začnu ho hladit po vlasech aby se uklidnil..asi to dost pomohlo protože právě usnul. Dala jsem mu pusu na líčko,čelo a nakonec na pusu. Položila jsem ho na gauč a lehla si vedle něj. Po chvilce se mi začali zavírat oči .

Marcus:
Vzbudil jsem se na gauči?! A joo vlastně jsem u Beccy. Nejlepší holky pod sluncem. Spinkala jako andílek . Pomalu a potichu jsem vstal abych jí nevzbudil. Podíval jsem se na mobil kolik je hodin. To je šest hodin ráno? Sice je brzy ale rozhodl jsem se že bych Becce udělal snídani

Tak co umím? Možná zvládnu lívance alá Marcus Gunnarsen. Nad tím názvem jsem se musel pousmát. Vytáhl jsem potřebné ingredience a začal vařit.

,,Hmm co to tady voní? " ozval se za mnou ten nejkrásnější hlásek

,,No mají to být lívance pro mojí berušku." usmál jsem se

,, Chceš pomoct?" zeptala se mě

,,Nene,ty si sedni já to zvládnu." odpověděl jsem

,,Když myslíš." zasmála se

,,Čemu se jako směješ? " otočil jsem se od plotny a podíval se na ní

,, Ničemu,jen pohledu na mého úžasného kluka který se snaží udělat snídani aby nepodpalil kuchyň." uchechtla se.

,,No jen počkej." rozvázal jsem si zástěru a běžel za ní do pokoje.

,,Ha mám tě." chytl jsem jí když vykukovala ze dveří pokoje.

Neváhal jsem a dlouze jí políbil.

,,Nepálí se ti něco? " pošeptala když jsme se odtáhli

,,Sakra!" zaklel jsem a běžel do kuchyně

Ahoj lidičky ✋✋💞
Jsem zpátky s novou kapitolou dneska trochu o ničem ale brzy se to rozjede😂💞
Zítra škola.. těšíte se? Já né 😥😥😥.
Tak u další kapoty zatím ahoj❤❤

Vejunka😘🍍

First Sight...[Marcus Gunnarsen Cz FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat