Size ilk Önce Tanıtım Yapacağım.Ve şunuda söylemek isterim bu diziyi ne Yağız nede Hazan'ın gözünden yazdım. Bu benim gözümden olan bir olay dizi vb siz ne derseniz işte .
Çağlar Ertuğrul - Emir Akın
Deniz Baysal - Selin Yılmaz
Alp Novruz x( - Kenan Akın
Çağatay Ulusoy (Emir'in en iyi arkadaşı) - İsmini kimse bilmez namıdeyer ZEHİR
Kaan Urgancıoğlu - Mustafa Köseoğlu
Hande Erçel - Öykü Yılmaz
Başlayalımmm...
Deniz kenarının yanındaki bu yalı her kezin dikkatini çekecek kadar muazzam , bir o kadarda eskiydi . Yalı'nın içersinde 3 kişi vardı . Bunlar Selin , Mustafa ve Hande'di . Hepsi salonda oturmuştu . Sadece Hande Ayak üstünde durup o taraf bu taraf yürüyordu .
Öykü - "Mustafa artık bu leobaliliğe tahammül edemeyeceğim . Bu kaçıncı vukuat . Senin yüzünden nerdeyse işi kaybediyorduk ki , Allah'tan Selin Vakıf beyi tanıyormuşta anlaştık."
Mustafa - "Sence ben bunları isteyerekmi yapıyorum ? Ben de bu iş için gece gündüz çalıştım.Ama sen yıllar önce....."
Öykü - "Sakın bi daha bu konuyu açma artık yeter olanlar benim suçum değil . Neden her defasında konuyu buraya çekiyorsun ? "
Selin - "Sakin ya . İndirin yelkenleri . Tamam oldu bitti işte uzatmanın alemi yok . Biz işi aldıkmı aldık artık sorun yok biz bir dahaki sunuma bakalım . Sonuçta daha tasarımları çizmeye 1 dakika bile vakit kalmamıştı."
Bu arada Selin , Hande ve Mustafa tasarımcılar.Aslında Emir'de öyle :)
Akşam vakti gelince Selin odasına çıktı . Hava hafif rüzgarlıydı . Selin terasa çıkınca saçlarının düz bir o kadarda kıvrımlı olduğu halde uçuştuğu göz önündeydi . Selinin saçları çok uzundu ve bu uzunluk her saç modelinde anlaşılıyordu . Bu sefer saçını açmış hafif dalgalı bir şekilde arkaya yapmıştı . Kollarını kavuşturarak terasta manzarayı seyr ederken bir anda odaya daldı . Yarın yetişmesi gereken bir sunum vardı ve o daha hiç bir şey çızmemişti ve kendi - kendine...
" Ah kafam yarın ki sunum çok önemli ve ben hala hiç bir şey çizemedim hemen başlasam iyi olacak."
Sabah olmuştu . Selin sandalyede uyuya kalmıştı . Yerlerde kağıtlar o kadar çoktu ki Yeşil halının desenleri gözükmüyordu . Öykü bir anda içeri daldı ve söylenmeye başladı .
"Yine masada uyuya kalmış . Ah kağıtlara bak inşallah sunum için de hazırsındır."
Selin bu cırtlak sese bir anda tiksinerek uyandı . Ama sonra sakinleşip yerini rahatladı ve...
"Merak etme her şey hazır . Sunum için akşam yatmadım ben."
En büyük şiketlerin arasında en çok dikkat çeken 'AKIN' Holding'i bi tasarım holdingiydi .Şirketinin önüne bir MERSEDES BENZ e250 markalı bir araba geldi . Arabanın içinden çıkan hem yakışıklı hem karızmatik bir o kadarda ukala ve sivri dilli olan Emir Akın yani 'AKIN' holdinginin varisi arabadan cool bir iniş yaptı . Eliyle ceketini düzelttikden sonra gözlüğünü çıkardı . O gözlüğün altındaki deniz gözlü adamın gözlerinde her kez kayboluyor . Tam onun arkasındanda Kardeşi Kenan çıkıyor ve holdinge giriş yapıyorlar .Şiketteki yer hez onlara " Günaydın Emir bey " derken Kenan çok bozuluyordu . Sonuçta oda bir varisti . Bunu fark eden Emir onun üzüntüsünü örtmek için "Hadi odama gel kahve içelim ? " dedi. Kenan "Olur" diye cevap verdi .
Bunların hepsi olup biterken yeniden Holdingin önünen bir araba Nissan JUKE geldi . İçinden Selin çıktı . O uzun saçlarını yukardan toplamış siyah straplez bir elbise üzerinede bordo renginde bir ceket elinede siyah renkde bir çanta vardı . Onun ardından Öykü çıktı . Oda hafifi Toz pembesi bir elbise saçı hafif topuz olaraktan çok tatlı bir görünümdeydi . İçeriye girdikten sonra Manajerlik RH+ pozitif şirketine Patronun hangi katta olduğunu sordular . 8 ci katta dediler ve bunun ardından Selin Öykü'ye "Benim acilen lavaboya gitmem lazım" dedi . "Tamam ama ben seni fazla idare edemem çabuk gel dedi .
Selin lavabodan çıktıktan sonra Ayağı lavabonun kapısına deydi ve elindeki tasarımlar etrafa saçıldı . "Allah kahr etsin" diye bağırdı ve eyilip toplamaya başladı tam diğerlerinide alıcakken birisinin eyilip onu yerden aldığını fark etti kafasını kaldırıp o adama bakmak isterken o deniz gözlerde kayb oldu . Tam 1 dakika 32 saniye bakıştıktan sonra Emir'e birisi seslendi ve büyülü an bozuldu :( Selin yerden kalkıp Emir'e teşekkür etti . Emir'de "Rica ederim burdan kahve içmeye gidelim derdim ama toplantıya gitmem gerek . isminizi bahş edermisiniz lütfen ?" dedi.
"Selin..." diye cevap verdi . ve arkasına bakarak yoluna devam etti . Önce Toplantı odasına Selin dahil oldu . Sonra geçip Öykünün yanına oturdu . Öykü "Nerede kaldın kızım sen 2 saattir seni idare etmeye çalışıyom burda" dedi "Napıyım ya tam lavabodan çıkınca ayağım takıldı yere düştüm . Sonra kibar bir beyfendi bana yardım etti . Ordanda buraya anca geldim artık ."
Derkeeeennnnn içeriye Emir dahil oldu "Merhaba hoşgeldiniz" derken birden Selin'i gördü ve bakıştılar.
1-ci bölümün sonu umarım beğenmişsinizdir 1 ci bölüm birr\az kısa olsun dedim 2 ci bölüm yakında gelecektir. ♥ İyi günler ☺
YOU ARE READING
Ikinci Ilk Dans
Lãng mạnAslında başlarda Yağızdan nefret ederdim.Ama sonra 2 ci bölümde gitdikce ona kaşı sevdi doğdu içimde.Bende başlarda anlamadım ama İlk önce fan Sonrada FANDOM oldum.İnşallah beğenirsiniz ben bunu hep hayallerimden parça olarak göreceğim. #KalbinRitm...