1930 godina
Welcome to Spania
Pisalo je velikim,crnim slovima.Konačno je stajala tu posle mnogo vremena,tu gde joj je i davno bilo mesto.Mesto gde se rodila i koje je morala da napusti kada je postala to što je postala..vampir.Ljudi su je se sećali i morala je da napusti Španiju na neko vreme.Sada je stajala tu ispred tog znaka i krenula vampirskom brzinom da trči ka gradu.Vetar je nosio njenu dugu,crnu kosu a ona se sa osmehom na licu približavala svom cilju.Želela je još jednom da zapleše na trgu i da se seti starih dana kada je na ovom mestu sa njom bila njena majka i cela njena porodica.Stajala je na sredini gradskog trga.Široki osmeh se video na njenom licu.Konačno je ovde.
"Me encantó, me encantó esperó esperado por su corazón para que me"Ljubavna pesma.Počela je da igra dok joj je kosa padala niz ramena i letela levo-desno.Ljudi su zastajali da bi videli ples u kojem je ona uživala.Neki bi je obasipali ružama koje su predhodno kupili kod pridavaca na trgu.Bila je veoma srećna,posle svih onih godina u Las Vegasu gde jeste plesala,ali ipak nije to to.Hm, Las Vegas nije ni tamo bilo toliko loše znate kako kažu da je tamo najbolji provod.Ona se uverila u to.Završila je sa svojom predstavom,a ljudi su počeli sa gromoglasnim aplauzom.Poklonila se.Grupa ljudi koja ju je gledala razišla se,a ona je počela da sakuplja ruže.Neko je stao ispred nje,skinuo svoj šešir i poklonio joj se.
"Vi vampiri ste baš vešti u plesu,jel ima nešto što vama ne ide od ruke?"Njen izraz lica odjedanput je postao namrgodjen.Nije joj bilo jasno kako je znao da je ona besmrtna.Prišla je čoveku malo bliže i šapnula mu na uvo.
"Vidi ,ne znam šta si,a ni ko si,ali odgovoriću ti na pitanje.Ne ide nam ljubav i sve ono sta ima veze sa osecanjima tako da i da te sada isušim od krvi ne bih nista osecala.Bolje me se kloni"Odmakla se i oblizala donju usnicu.Tako joj je lepo mirisao.Pogledao ju je i osmehnuo se.Bio je poput nje..hrabar.
"Opusti se,imam malen zadatak za tebe"Pružio joj je jednu ružu koju je ona odmah uzela.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nova priča,pa kako vam se čini?Uvod ne otkriva baš puno.Ova će kao što vidite biti sa vampirima.Da li želite da nastavim?