Εκλισα την πόρτα του μπάνιου άφησα το σεντόνι να πέση και μπήκα στην μπανιέρα την οποία είχε είδη γεμησει με νερό αφρολουτρο και αρρώματα ο Κώστας..
Μωρέ τον γλυκ!!
Αφού βηθηστηκα μέσα στο ζεστό νερό και εκλισα τα ματια μου άκουσα την πόρτα να κλειδώνει..
Ανοιξα διάπλατα τα ματια μου .
Ε: ποιος είναι ;;κωστα;;
Είπα με ενα μυδιασμα στο τέλος
..: εχασες ...τώρα θα πρεπει να σε τυμορησω ..
ΩΧΧΧΧ
Ο ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ !!
ΤΙ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ?;!!Ε: τι θες παιδι μου ; φύγε απο εδώ !!!πάνε στην κοπελα όχι σορτυ μην την προσβαλω κι όλας..στην γκομενα !!!!!
Του ειπα εντελος επιθετηκα
Α: τόσο πολύ σε πείραξε που έφερα μια φιλη εδώ ;;
Ε: να της πας αλλου και να της πηδας!!!
Α: είμαι μεγαλυτερος σου και ενηληκοςνοποτε μπορ να κάνω οτι γουσταρω !!!
Είπε και ήρθε κι άλλο κοντά μου ..Ε: εντάξει τοτε δεν πιστεύω αμα ξαναφερω τον Κώστα για αλλη μια νύχτα παθους !!
Πως τα λέω και δεν γελαω !!!
Ξαφνηκα το ηφοε του χαλάρωσε και κάθησε στην άκρη της μπανιερας στιρηξε το χερι του και είπε
.Α: χαχ..κοριτσάκι ,νομίζεις δεν ξέρω ποτε κανεις δεν και ποτε προσποιήσαι;; αφου δεν κάνατε τπτα με τον άλλο τον κεφτε ..
Ε: χααααα κοιτά να δεις που επεσες εξω !!!
Τοτε τα πήρε λίγο στο κρανίο απο οτι κατάλαβα ...
Α: ωραία λοιπόν !!! Αύριο το πρωι θα σε σηκοσω νωρίς να πάμε σε γυναικολόγο !!!η μάλλον όχι ...άνοιξε τα πόδια σου!!
Ε: τι πας καλα ?!?! Γιατί να το καμβ αυτο ;;
Α: μια χαρά τα ανοιηεις ομως στο Κωστάκη !!
Είπε και ου χαμογέλασε πλαγιά ..
Σηκώθηκα απο το μπάνιο και τον χαστουκησα πολύ δυνατά - με όση δυναμη μπορω να έχω δλδ ...και πήρα μια πετσέτα και καληφθηκα ..
Κρατούσε το μαγουλο του ..
Α: λαθ καλα ;; δαγκοθα την γλωθα μου
Ε: κια χαρά πάω !!! Που θέλεις να μου ανοιξεις και τα πόδια !!Α: ετθι όπως το καταλαβεμουν οι γυναικολόγος ,ετθι θα το καταλάβω και εγώ ..
Παύση που κοιτάει στο κενό ...
Α: μωρέ λεθ να γίνω γυναικολόγοθ;;
Είπε -κρστοντας ακόμα το μάγουλο του ..
VOCÊ ESTÁ LENDO
~ Ο μεγαλος μου "αδερφος" ~
RomanceΜε λενε Αλεξανδρα κι ειμαι 16 χρονων ,εχω μια κολλητη την Νινα ειναι κι αυτη 16 χρονων .. Δεν εχω αδερφια ..αλλα επειδη δεν εχω δεν σημενει οτι οι γονεις μου με κακομαθενουν ..Τον μπαμπα μου τον λενε Γιωργο ,εχει χωρισει με την μαμα μου εδω κι 2 χρο...