Emery ve Andrea benden daha fazla heyecanlılardı. Nolmuş yani altı üstü parti veriyorduk. Kevin de gelmeyecek bence. Onun gelmeyeceği düşüncesi aklımda oldukça hiçbir şeyden mutlu değildim. Biliyorum ben, önceki ben değildim artık. Bi çocuğa aşık oluyordum sanırım. Angela arkadaşlarıyla dağa kayak yapmaya gitti. Yarın akşam dönecekler. Evde bizden başka kimse yoktu ve kardeşim yokken bu evi sevmiyordum. Onun da olmasını isterdim ama hep bizim yaşıtlarımız olacaktı ve canı sıkılacaktı. Kayak meselesi onun için ideal olmuştu.
''Kanepeler tamam mı? Herkese yetecek kadar var mı tekrar kontrol et.'' Emery yüksek sesle konuşup evin içinde koşuşturuyordu. Ben bi köşeye oturup izlemeyi seçtim ve mutluyum da. Ayak altında olmak istemiyordum çünkü Emery hayatında benden daha çok parti vermişti ve herşeyden anlıyordu.
''Bebeğim. Biraz sakin olsan? Herşey yolunda.'' Sağol Andrea. Aklımı okudun.
''Maria ses sistemini tekrar kontrol et. Andrea şu otriş süsleri merdivene takar mısın. Ortadaki masalar tamam değil mi? Balonlar nerde kaldı? '' Cidden balonlar yoktu ortalıkta. Amaan olmazsa olmasın önemi yok. Çünkü evdeki süsler balonların yerini tutuyordu. Çok fazla ve rengarenklerdi. Harika görünüyorlardı.
Kalktım. Ses sistemine doğru yürüdüm. Cd yi taktım, o üzerinde üçgen ve 2 çizgi olan düğmeye bastım. İlk şarkı Rihanna'dan ''Pour It Up'' tı. Güzel şarkı diye söylendim ve ses sistemini kapattım.
''Herşey tamam melek. Hiç bir sorun yok.'' Ben Emery'e melek mi dedim şimdi? Emery. Melek. İstemsizce kıkırdadım. Ellerimi saçlarımın arasından geçirdim ve tekrar yerime oturdum.
Az sonra zil çalınca kapıyı açtım. Gelen Robert'tı. Bu çocuk bu kadar yakışıklı mıydı? Ben mi farketmemişim? Siyah takım elbise giymişti. Beyaz gömleği ve siyah kravatı vardı. Zayıf erkeklere takım elbise hep bi başka olur benim gözümde. Robert da bunlardan biriydi.
''Hoşgeldin grup başkanı.'' Dilimi uzattım.
''Hoşbulduk cadı.'' Aa ben mi. Çok ayıp Robert. Yanağına öpücük kondurdum. İçeri davet ettim.
''Oo hanımlar sıkı teftiş var?'' Kanepelerden bi tanesini ağzına götürdü. O anda Andrea yanına hızla gelip Robert'ın eline şamarı geçirdi.
''Daha herşey hazır değil ellemesene.'' Bağırsa da aralarında şakalaştıkları bariz ortada. Hayırdır Andrea?
''Çocuklar ben size kavga etmeyin demedim mi ama?'' Emery onlara çocuk muamelesi yapıyordu ve sırıtıyordu. O anda ben de kahkahayı kopardım. İkisi de Emery'e göz kırpıp gülümsediler ve ellerindeki işlere geri döndüler.
Robert'ın sağ elinde bir kağıt vardı. Sol elindeki kalemin ucunu dudaklarına götürmüş kağıda bakıyordu. Yanına gittim.
''Nedir o elindeki?'' Sağ elimin baş parmağını ısırdım. Masum gibi görünüyordum. Kağıdın ne olduğu ortada. Gelecekler listesidir.
''Uyanıksın kızım.'' Emery atladı. Kızım bi sus. Kutsal görevimi yerine getiriyorum ben sadece. Kevin gelcek mi onu öğrenicem sonra topuk kuaföre.
''Davetli isimlerinin listesi.'' Bana cevap verirken de kağıda bakıyordu.
''Saysana kimler varmış bakalım bi.'' Anlamış mıdır acaba?
''Hangi birini sayayım ki?'' Oha o kadar kalabalık mıydık yaa? Uf çok merak ettim acaba gelecek miydi Kevin.
''Hadi say.'' Kalp atışlarım mı hızlandı benim? Yok yok havadan bunlar.
''Jack, Cain...''
''Gözüne kalem sürecekse gelmesin.'' Ben bunu söyledikten sonra hepsi kahkahayı koparttılar. Ben de tabi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampirlikle İmtihan
Про вампировMaria sessiz ve sakin bir kız. Anne ve babası da tıpkı onun gibidir fakat onların gerçek yüzünü Maria da dahil kimse bilmiyor. Onlar dünyanın en tehlikeli iki vampiri. Maria bazı anormallikleri farketse de annesi ve babasının vampir olabileceği düşü...