Death

74 6 8
                                    

Larry kitabı yazmayacağım dedim ama önceden yazdığım Cash kitabını Larry olarak paylaşmak istedim sanki böyle daha iyi oldu..
Bölüm şarkısı
Melanie Martinez - Tag You're It

~ ○ ~

Harry hızlıca ondan kaçmaya çalıştı ama kolları sıkıca iple bağlanmış ve gövdesi de duvara resmen sabitlenmişti, daha nereye kaçabilirdi ki diye düşündü. İkisi bir odaya kapatılmıştı ve karşısında olanın gözleri buz mavisinin en açık rengindeydi - ki bu ürperip korkması için yeterliydi. -, saçları oldukça dağınıktı, bu hali onu şirin gösterebilirdi ama o bir katildi. Elinde bir bıçak vardı ve Harry onun buz mavisi gözlerine daha sonra da bıçağa bakıyordu. Duvara daha çok yaslandı. Avazı çıktığı kadar bağırmak istiyordu ama ağzı kapalıydı mırıltı bile çıkartamıyordu.

'Üzerine bu bıçakla darbeler atsam ve önümde kanlar içinde olmanı izlesem ne olur?' Diyerek tek kaşını kaldırdığında boğazına dayanan bıçaktan uzaklaşmak için kafasını olabildiğince yukarıya kaldırmıştı. Bir yandan da bıçağa bakıyordu.  Boynunda hisettiği soğuklukla gözlerinden yaş akmasına engel olamamıştı. Soğuk bıçağın yavaşça boynunda yara açmasını hissetmişti.

'En sevdiğim şeyin,' diye söylenirken açılmış olan yarayı biraz daha kesmişti. 'İşkence ettiğim yemin akıttığı güzel o sıcak kan.' Dediğinde keskin bıçağı Harry'nin kanına bulamıştı. Louis kendisine bakan korku dolu yeşil gözlerle daha da mutlu olurken kanlı bıçağı gözünün önünde tuttu.

Harry acıdan kıvranırken, gözlerinin önünde ki bıçağı görmesiyle daha çok kıvranmaya başlamıştı, ellerini keskin iplerden kurtarmaya çalışıyordu ama ne yazık ki kıpırdanması bileklerini daha çok kesmişti.  'Ağzından kan gelmesini istiyorum Harold, bunu yapabilecek misin, ha? Ağzından o sıcak kanları dökebilecek misin?' Dediğinde kanlı bıçağı bu sefer Harry'nin ağzında ki ipe götürüp hızlıca kesti. 'Şimdi bana cevap ver Harold, eğer bağırırsan dilini keserim.' Diyip onu daha çok korkutmak için bir eliyle çocuğun ağzını sıkıca tutup açmasını sağladı ve bıçağın keskin olmayan tarafını diline sürttü. Harry ağzında hissettiği kan tadıyla yüzünü buruştururken, sorusuna cevap vermeyecek kadar korkmuştu. 'Eğer susup uslu çocuk olursan belki seni rahat bırakabilirim..' dediği an Harry açtığı ağzını hemen kapatmıştı.

Louis, onun bu halini görünce gülümseyip ısırmaktan kızaran dudaklarına derin olmayacak şekilde bir çizik attı. Yüzüne yaklaşıp sıcak nefesini üfledi, 'Biliyor musun Harold? Karşımda böyle kanlar içinde olman beni azdırıyor. Kan fetişim var sanki. Senin kanına..' diyip gözlerinin içine baktı. Dudaklarından akan kan damlaları beyaz gömleğine damlıyordu. Bir kaç damlayı yalayıp dudaklarına minik bir öpücük bıraktı.

Harry her hissettiği dokunuşta canın acıdığını hissediyordu. Onu öldürmek istiyordu ama şuan ölecek olan kendisiydi diye düşündü.

Louis, Harry'nin yavaşça kollarını ve duvara bağlanmış gövdesini keskin iplerden çözüp kana bulanmış gömleği üzerinden çıkarttı, daha hiç çizmediği vücudu süzüp onu odada bulunan kocaman yatağa adeta fırlattı. Bu yaptığı hareket Harry'nin yaralarının daha fazla acımasına sebebiyet vermişti.

'Eğer bağrırsan ne olur Harold biliyor musun?' Diyip sırttı. 'Bilmiyorsun ama sana izah edeyim, pürüzsüz teninde sayamadığın kadar çizik olur ve daha fazlası.' Diyip üzerinde ki şortu da çıkartmıştı. Şuan önünde tamamen çıplak olan Harry'yi süzdü.

Eğer şuan da başka yerde olmuş olsalardı onu bir güzel becerebilirdi ama şimdi niye yapamasın diye düşündü.

Harry, ellerini Louis'nin kafasına koyup ittirmeye çalışıyordu. Louis sinirlenip Harry'nin kollarına derince çizikler atıp az önce yere attığı iplerden bir kaçını aldı ve kollarını yatağınn başlığına bağladı. Sonunda rahat haraket edebileceğini düşünüp yavaşça karşısında ki çıplak bedenin erkekliğini ağzına aldı. Harry neye uğradığını anlamadığında hızlıca ona baktı. Louis ağzındakinin sertleşmesini beklerken daha da hızlandı. Diğer elini oğlanın deliğine götürüp ittirmişti. Ritmik bir şekilde haraketlerini sürdürüyordu. Harry anlık bir şekilde inleyince Louis kendine gelip doğruldu ve parmaklarını içinden çıkarmadan Harry'nin yanında ki bıçağı alıp, yavaşça erkekliğinin hassas bölgesine bastırdığı an odada yüksek acı dolu bir inleme duyulmuştu.

Monster or Angel? \\ Larry -One Shot-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin