#8#

147 24 22
                                    

-Yazar-
Hinata ile karşılaştığında Naruto ne söylemeliydi?Bunların planını yapmış mıydı peki?Onu sevdiğini söyleyebilirdi.Bir kez daha tüm ümidi ile yapabilirdi bunu.Pes etmeyecekti.Bu sefer sevdiği insanın kolundan sıkıca tutacak ve ona hesap soracaktı.
Kapıdan içeri girdiğinde Hinata'nın bulunduğu katı buldu ve içeri girdi.Hissettiği duygulara ne demeliydi.
Kapıyı açtığında karşısında sırtı ona dönük bir ninni misali sesiyle yatalak hastaya kitap okuyordu genç kız.Önüne gelen  saçlarını kulağının arkasına aldı.
Naruto,nasıl bir konuşma başlatsa bilemiyordu.Daha sonra Hinata kitabı yatağın kenarındaki masaya bıraktı.

"Geleceğini biliyordum.Beni bulacağına her zaman inandım Naruto-kun."

Sarışın çocuk afalladı.Onu görmemişti bile..Hinata nasıl anlamıştı?
"Hanabi geleceğini söyledi.Bu sefer kaçmayacağım."

Sarışın gencin daralan nefesi ona sorun yaratıyordu.

Başını eğmeyecek tüm cesareti ile devam edecekti.
Hinata'ya doğru ilerledi ve omuzuna dokundu Hina
ata hala bir tepki vermiyordu.
"Benimle geliyorsun Hinata."

"Peki..."

₪---₪----₪

"Neden gittin?Anlat bana."dedi sarışın genç.Ses tonu oldukça yüksekti.Hastanenin bahçesinde eline aldığı su şişesini sıkmaktan patlatacaktı neredeyse.

ÇİFTÇİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin