"Hepimiz biliyoruz bir kendileri bilmiyor." Deyip göz devirdi Namjoon.
Ben ve Yoongi'de göz devirdik. Başta Jin oppa olmak üzere herkes birden kahkaha atmıştı.
"Alakası yok!" Diye karşı çıktım.
"Hadi ama! Anlamayacak kadar saf mı duruyoruz?" Diye söylendi J-Hope.
"Bende ilk başta öyle sanmıştım." Dedi Young-Ra.
Olay mı neydi? Birbirimizi sevdiğimizi zannedip saçma şeyler geveliyorlardı.
"Ben ikinizi çok tanımamama rağmen bende öyle düşünmüştüm." Dedi Taehyung.
Oflayıp göz devirdim.
"Kyung Rim noona da hastahaneden çıktığında göre! PAİNTBOLL'A GİDELİM!" Dedi J-Hope.
Young-Ra, J-Hope'a döndü. "Dostum bu harika bir fikir." Deyip yumruklarını çakıştırdılar.
"Fena fikir değil." Diyen Yoongi'ye bakıp gülümsediler.
***
Üzerimdeki kıyafetlere göz attım. Sonra kenarda duran silahı alıp, Yoongi'ye doğru çevirdim.
"Hey hey sakin ol noona!" Diye atlayan Taehyung'a baktım.
"Bir şey yapmayacaktım ki Tae."
Bakışlarımı Yoongi'ye çevirdiğimde sırıttığını gördüm. "Alt tarafı beni vuracaktı Taehyung, sorun yok."
Sırıttım. Sen görürsün Min Yoongi.
Gruplar beşe dört ayrılmıştı.
Takım 1:
Yoongi
Jimin
Jungkook
NamjoonBiz dört kişi olsakta yeneriz diyen bir avuç egoist grup.
Takım 2:
Ben
Young-Ra
J-Hope
Jin oppa
Ve Taehyung.Nerede saflar var orada olan bizim grup.
Konuşma yapmak için daire oluşturmuştuk.
"Onlardan bir kişi fazlayız, bu bir avantaj." dediğimde hepsi kafa salladı.
"Bizim kazanmamız gerek ki ben bunu Yoongi'nin hep yüzüne vurayım." Gülüp kafa salladılar.
"O zaman size güveniyorum askerler." Birkaç gülüşmeden sonra diğer takıma baktık onlarda bize bakıyordu.
"Oyun başlasın." Diyen Yoongi'ye baktım.
"Oyun başlasın..."
***
Arkama bir silah tutulduğunda durdum. Tanrım oyunun daha yeni beşinci dakkasındaydık ve ben böyle erken mi bulunmuştum?
Arkamı döndüğümde Young-Ra olduğunu görüp derin bir nefes verdim.
"Ne yapıyorsun seni velet! Vurulacağımı sandım."
"Ah hayır. Peşinden gelmek istedim." Dediğinde göz devirdim.
"Saçmalama git başka bir yerde birini hedef al." Deyip git işareti yaptım.
"Peki~ Peki~" deyip yanımdan ayrıldı.
Derin bir nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Life Swap//Min YOONGİ
Fanfiction"Keşke hayatlarımızı takas edebilseydik Min Yoongi." "Bundan emin misin Lee Kyung Rim? Benim bu iğrenç hayatımı mı istiyorsun?" "Hiç değilse sonun belli, cehennem. Ama benimkinin sonu gözükmüyor bile..." To;@swaggizligirl biricik minminime... Yaşam:...