Her günkü gibi yine sabahın erken saatlerinde kalktım ve okula gitmek için hazırlanmaya başladım . Kalkmadan önce her zamanki gibi yatağımın ortasında oturup uykumun açılmasını bekledim . Rutin işlerimi halledip mutfağa gittim . Boyum kısa ve annem bunun sabah kahvaltısı yapmadığım için olduğunu savunuyor. Sanırım haklı o yüzden artık kahvaltı yapıyorum . Dişlerimi fırçalayıp üzerimi giyindikten sonra dışarı çıkıp servisi beklemeye başladım . 5 dakika kadar bekledikten sonra servis geldi ve okula gidinceye kadar müzik dinledim . O kulaklıklar kulağımda olduğu sürece dünya yansa umurumda olmazdı . Okula geldiğimde herzamanki canım Best Friend im beni bekliyordu ama yüzü asıktı nedenini sordum ama kavga etmemden korkuyordu sinirlenmişti ama daha önce de disipline gittiğimiz için sabretmesi gerekiyordu . Elini sıkıca tuttum ve bana olanları söylemesini istemekten vazgeçtim sinirli olmasına verdim ama anlaşılan bir grup erkekle tartışmış . Okulun bahçesinde biraz gezindikten sonra arkadaşım bana sımsıkı sarılınca şaşırdım ağlıyordu .
Ne olduğunu bilmiyorum ama arkadaşımı ağlatanı çok kötü dövüceğim anlamına geliyordu . Onun ağlamamasını bekliyordum ama onu böyle görünce bende ağlamaya başladım . Yanımızdan geçen it sürüsü gülünce sinirim hiç olmadığı kadar artmıştı . Ama arkadaşımın bana ihtiyacı vardı . Onu sınıfa çıkardım ve kantine gideceğimi söyleyerek Onu diğer arkadaşlarımla bıraktım . Her gün erkenden gelen arkadaşı da zorla sınıftan dışarı sürükledim . Normalde de böyle olduğum için artık eskisi kadar dikkat çekmiyordu . Diğerlerinin göremeyeceği bir yere çekip ben gelmeden önce neler olup bittiğini sordum ve olanlar karşısında şok olmuştum . Demek benim Canım Best Friendime böyle yaparsınız . Arkadaşımın sevdiği çocuğun o sürtük sevgilisi gelip bi şeyler söylemiş, neymiş o ona bakmazmış . Bakmasın zaten o sürtüklere bakan benim kankama bakamaz .
Sen şimdi görürsün yelloz seni hareketimi yaparak kızın yanına gittim ne büyük tesafdütür ki it sevgilisi de yanındaydı ilk olarak kızı o itin yanındayken saçlarından tuttum ve hzlıca dizimi karnına geçirdim . Yanındaki it anca kndine geldiğinde kardeşime bulaşmayın yoksa affetmem derken gözlerimden alev çıkıyordu. Arkamı dönüp gidecekken küçük it havlamaya başladı . Artık çok sıkılmıştım benim üzerime doğru koşuyordu bana tokat atmaya kalktığında elini tuttum ve sımsıkı kavrayarak elini arkasına götürdüm istesem kolunu kırabilirdim ama başımı daha fazla belaya sokmak istemiyorum . Iyice canını yaktıktan sonra bıraktm ve bir kez daha onları uyardıktan sonra sınıfıma çıktım çıkarken de su almayı ihmal etmedim . Sınıfa girdiğimde arkadaşım artık ağlamıyordu Onun ağlamadığını gördüğümde daha mutlu olmuştum .
Ilk mutluluğum o iki salağı dövdüğüm içindi ve ikinci ise her şeyim olan kardeşim mutlu olduğu içindi bu mutluluk akşama kadar bana yetmişti . Son dersin teneffüsünde küçük it ve arkadaşları yolumuzu kesti. Sabahki olayın rövanşını istiyorlarmış . Onlar 4 biz isi 2 kişiyiz canım kankam saolsun hiç bişey anlamadı onları bir güzel dövdüğümü bilseydi bana kızardı ama olsun bu işler böyle :)
Birinin bana ahmak ahmak baktığını fark ederken sakince nefes aldım ve küçük it ' e bakarak iki kızı dövmek için daha fazla it bulamadın mı dediğimde sinirlendiğini fark edebiliyordum . Yavaşça saçımı toplamaya başladım tek kaşımı havaya kaldırdım ve arkadaşımı geriye ittim kanka sen elini sürme bunları ben hallederim dedim (hayır yürek falan yemedim 5 yıldır karete öğreniyorum ) . Gülümsedi ve kulağıma eğildi ona çok vurma olur mu ? Bu salağa bu kadar çok değer vermesi sinirimi bozuyordu bu yüzden ona daha çok vurucaktım. Ama ona tamam dedim . Tam önüme dönecekken elimden tuttu ve kendimi çok zorlamamamı söyledi hiçbir şey söylemeden Onlara döndüm .
Bir müddet kavga ettikten sonra ikisi yerden kalkamıyordu it ve az önce bana bakarken yakaladığm bu ikisi kalmıştı . Yorulmuştum ama hala bana vurmaya çalışıyorlardı . Aniden karnımdaki yaradan keskin bir acı hissettim . Olduğum yerde kalakaldım ve tam bu sırada o it karnıma vurmuştu . Gerisi bende pek yok zaten ...
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim yanımda annemle kardeşim (Kankam ) yanımdaydılar . Annem bişeyler almak için kantine gitmişti . Bu sırada arkadaşım olanları şu şekilde Özetledi ;
Kanka sen yere düşünce karnındaki dikişlerden birkaçı kopmuş ben seni öyle görünce çok korktum o çocuklar hemen korkup kaçtılar zaten ama bi tanesi seni dışarda bekliyor .
Kanka sakin ol ve doğru düzgün anlat .
Tekrar derin bir nefes aldı sen yere düşmüştün sonra ben korkumdan ağlamaya başladım sonra okul kıyafetlerin kan oldu . Hemen ambulansı aradım ve buraya geldik . Her gün şu dışardaki arkadaş senin durumunu sordu. (Büyük ihtimalle vicdan azabı çekiyordur diye düşünmüştüm ama ambulansa kadar beni o getirmiş 3. Kattan en alt kata kadar beni taşımış) Aklımdaki sorulardan kurtuldum ve kankama dönüp her gün derken dedim . Kanka 3 gündür uyuyosun ,dedim ya dikişlerin patlamış .
Oha lan ben şimdi 3 gündür uyuyomuyum ? Evde bu kadar uyuyamazdım . Iyi uyumuşum.dememle gülüştük ve bu sırada annem odaya girdi . Yaklaşık 20 dakika boyunca iyimisin ve ağrın varmı sorularına mağruz kalmama rağmen hâlâ iyiyim. Annem kardeşimin okul çıkış saati olduğunu ve onu da alıp geliceğini söyledi . Aslında bizim okulun da çıkış saatine yarım saat vardı . Artık kankamın da eve gitmesi gerekiyordu 3 gündür okula diye cıkıp benim yanıma geliyomuş meğerse 😅
Kankam gittikten sonra etraf da boş kaldı . Konuşcak birilerini arar oldum 10 dakikada. Telefonumu elime aldım ve ben uyurken neler olduğuna ve mesajlara baktım . Sınıftaki ve ve hatta beni tanıyan herkesten (öğretmenlerim de dahil ) geçmiş olsun mesajları gelmiş .
Bir müddet sonra ;
Kapı açıldı ve elinde çiçeklerle biri girdi. Yatağımdan yukarıya doğruldum ve sağol dedim . Tanıyamadım ama olsun bizim okuldandır , zaten hala uykum var . Yanımdaki koltuğa oturdu ve (ben bunu bir yerden tanıyorum ama nerden diye düsünürken )söze başladı . Şeyy aslında buraya kardeşim de gelicekti ama gercekten cok uzuluyor ama sen merak etme ben ona dersini verdim .( Bu çoçuk ne anlatıyor ? )
Kusuruma bakma ama sen kimsin ve bana neden bunları anlatıyorsun ?
Ahh şey ben sana vuran çocuğun ikiziyim . (bende diyorum nerden tanıyorum ona benziyo 😮)
Eeee o zaman niye sen burdasın da kardeşin değil
Çünkü o sana çok ciddi bir zarar verdi ve çok korkuyor ve...sözünü bölerek
Yani korkuyor ve bu yüzden seni gönderdi.
Hayır çünkü... ben... seni seviyorum ve bu yüzden 3 gündür burdayım ve sabahtan beri yalnız kalmanı bekliyorum aslında bakarsan kardesim de benim yüzümden gelmedi çünkü kavga ettik anlıyormusun senin için kardeşimden vazgeçtim ve şu an yüzü gözü morluk içinde her neyse ben gidiyorum . Kardeşim adına senden özür dilerim . diyerek kapıyı çekti ve gitti .
Bu neydi şimdi? Hayal mi ?
Arkadaşlar geri döndüm kitabım şu sıralar daha fazla kütüphaneye ekleniyor çok mutlu oldum inşallah okuyorsunuzdur özlemişim bölüm atmayı hadi hayırlı olsun ! Biaslarınızı söyleyin yazalım !😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡♥Benim Biasım ♥♡
FanfictionBTS, GOT7 , ASTRO, UP10TİON , EXO , SEVENTEEN, MONSTAX, BAP, KARD VEEE DİLEDİĞİNİZ TÜM BİASLAR HAKKINDA HAYAL ET! ! ! ! ! ! ! ! !