??:"Βενιτα!!!!!"
Γυρνάω το κεφαλι μου και γουρλωνω τα μάτια μου.
Μια μπάλα ερχόταν στο κεφάλι μου.
Κατέβασα το κεφάλι μου και έγινα κουβαράκι για να μην με χτυπισει.Παλι καλά δεν με χτυπισε..Αλλά η μπάλα προσγειώθηκε στην Διεύθυντρια μας.Στην κοιλιά της.Εκεινη την ωρα έπινε τον καφέ της και μόλις προσγειώθηκε στην κοιλιά της τον έφτυσε αμεσως.Μας κοίταξε άγρια και εγώ χλωμιασα.Ο Κώστας με βοήθησε να σηκωθώ.Ολα τα παιδιά κοιτούσαν την Διεύθυντρια μας..
Διεύθυντρια:Ποιο καλό παιδί μπορεί να μου εξηγήσει πως ήρθε αυτή η μπάλα σε μένα!;;!;!;
-"Εγώ!!"
Λέω και όλοι κάναν τον σταυρό τους.Με κοιτάει με ανακριτικο ύφος.
-"Η μπ-μπαλα ερ-ερχοταν προς τα μένα και θα με χτυπούσε..Έσκυψα και ήρθε σε εσάς..Με συνχωρειτε..
Κατεβάζω το κεφάλι μου.Διεύ/ντρια:*γελάει*Πάλι καλά που εσύ δεν χτυπισες γιατι ήταν αρκετά δυνατή..
Πιάνει το στομάχι της και όλοι την κοιτάμε με ανοιχτό το στόμα.-"Πονάτε θέλετε να σας συνοδεύω στο ιατρείο μήπως;".
Διεύ/ντρια:"Όχι χρυσό μου μια χαρά είμαι.*κοιτάει το παιδί που έριξε την μπάλα*ΚΑΡΜΠΟΥΝΗ ΑΘΑΝΑΣΙΕ ΠΡΟΣΕΧΕ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΜΕ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΌΜΕΝΗ ΦΟΡΑ!"".
Θανάσης:"Ναι ναι κυρια με συνχωρειτε πάρα πολύ!!!"
Του πετάει την μπάλα και η Διεύθυντρια φεύγει.
Κοιτάω τον Κώστα και αυτός σκάει στα γέλια.
Κώστας:"Χλωμιασες."
Συνεχίζει και γελάει.-"Γιατί γελάς τώρα;,,Είναι τελικά καλή η Διεύθυντρια..".
Κώστας:Αυτό εννοείτε.
Τόση ωρα ο Κωστας και γω κρατούσε το χέρι μου.Προσπαθω να το πάρω διακριτικά αλλά αυτός το εσφιγγε..-"Ε...Το..Το χέρι μου παρακαλω."
Το αφήνει και μου δίνει την τσάντα μου απότομα με αποτέλεσμα να κατεδαφιστεί στο πάτωμα..
Την σηκώνω"Ευχαριστώ που την κουβαλησες".
Τι ήταν τώρα αυτό;Α καλά..
Κώστας:"Σε πόνεσα;".Κουνάω αρνητικά το κεφάλι μου και τον χαιρετώ καθώς προχωρουσα στην στάση.
[...]
Όταν βρέθηκα με τα κορίτσια τους είπα όλα όσα έγιναν με την Διεύθυντρια και δακρυζαν από τα γέλια.
Μαρια:"Μήπως είχε κάτι ο καφές;;"
Λέει και συνεχίζει να γελάει.-"Τι να σου πω δεν ξέρω.."Πίνω από την βισσιναδα μου και με σκουνταει η Ευα για να δω κάτι.
YOU ARE READING
My Bangtan Story💘//Kpop Fanfiction//
FanfictionΠάλι αυτούς τους Κινέζους ακούς ,δεν βαρέθηκες; Σαν κορίτσια ειναι!!! Made in China όλοι τους είναι ,ίδια ράτσα ... Τι Κορέα και πράσινα άλογα?Κάτσε στην Πατρίδα σου να κάνεις παιδιά και να έχεις οικογένεια που θες να γίνεις και χορεύτρια.. Που είνα...