Am ajuns acasă la Victor.
-Vrei sa îți aduc ceva de băut?ma întreabă Victor.
- Am ai, suc natural de portocale?
- Natural, hmm cred ca da, ma duc sa văd.
- ok.>///<
Ma simțirăm așa ciudat in casa d-lui Victor. El are 23 de ani, e înalt si are parul gri. E drăguț, ( wtf am zis asta)
-Uite sucul. Mi-l da si se împiedica de masa si pica peste mine vărsând sucul pe hanoracul meu.
- Aghh!!!
- Ah, scuze Yuri, ma duc sa îți aduc o cămașă de a mea.
(Ce dragut de în partea lui, dar nu pot accepta .. Si așa l-am deranjat destul.)
- Y-uri!? Yuriiii!
- agh...da?
-poftim! Si îmi arunca o cămașă neagra destul de mare.
-am, ok...
- hai schimbate si sa începem lecția de chitara.
(In fata lui? Nu nu nu, ceva e greșit.)
Îmi dau hanoracul jos, si el îmi pune cămașă pe mine. Se uita la burtica mea, si îmi puțin mana pe umăr. Îmi feri parul de pe fata, si ma muscă de ureche. Eu ma feresc rușinat.
- Am hai sa începem, nu? >\\\<
- Ma duc sa iau chitara.
-ok. :)
( totul era așa de ciudat, dar si plăcut, mi-a plăcut când am atingea pe umar si când m-a muscat de ureche. Îmi cam place....Yurii revino-ti.. Gata.. Cum sa gândești asata? Nu nu nu..)
- Pământul către Yuri.!!?!
- amm.scuze. ma gândeam la o melodie.
- ce melodie. Sa te ajut sa o inveti
- O stea. ( de ce melodia asta? Wtf... Sunt așa prost).
- ammm, ok. ;) se pune lângă mine si îmi plasează chitara mie, se pune in spatele meu cu bărbia pe umar si îmi șoptește la ureche acordurile. Ii auzeam respirația....atunci...