,,Sbal si prosím všechny své věci. Za hodinu bysme měli vyjet, ať jsme v Chicagu včas" řekl Justin a odešel dolů.
Skoro půl hodiny mi trvalo, než jsem se zvedla ze sedačky a sbalila si všechny věci, tak, jak Juss chtěl. Celou dobu se pohyboval ve skupince kolem kluků a nebyla šance s ním mluvit. Vážně bych ocenila, kdyby se se mnou podělil o svůj plán, protože jediné, co zatím vím je, že jedeme ke mě domů a pak budeme cestovat "na lehko". Nevím, kam budeme cestovat a nevím, co kruci znamená na lehko. Jestli si myslí, že si na záda vezmu jeden batůžek, ve kterém budu mít mobil, nabíječku a kartáček na zuby, plus jedny kalhotky, které budu obden prát na benzínkách, tak to se plete. Panebože, jestli si to takhle představuje, tak s ním nepromluvím.
•••
,,Tak se tady opět mějte. Hodně štěstí, ať už budete dělat cokoliv. A dávejte na sebe pozor" mrmlala jsem Ryanovi do krku, když sem ho tiskla v náručí. Se všemi jsme se rozloučili a já vyjela "mým" camarem z garáže před dům. Vrátila jsem do něj své věci a tak tak jsme tam narvali i nějaké záložní věci Justina.
První problém nastal, když si ode mě Justin vzal klíčky a chtěl si sednout za volant. Kluci se smíchem zatajili dech a sledovali, co se bude dít. Jak Justin řekl, dominantní muž i žena = žádná nuda ve vztahu.
,,Proč sis právě sedl do mého auta?" stoupla jsem si k otevřeným dveřím řidiče a založila si ruce na hrudi.
,,Protože budu řídit" uškrnul se na mě a nastartoval. Zamračila jsem se a otočila se na kluky, vyhledávajíc Fredův pohled. Ten ovšem jen bezmocně pokrčil rameny a rty naznačil něco jako 'S tímhle ti nepomůžu'. Fajn.
,,Justine, to auto jsem půjčila já, takže budu taky řídit!"
,,Ne, nebudeš. Já tam budu dřív. Nemůžeme ztrácet čas" řekl a až potom si uvědomil, co řekl. Kluci zalapali po dechu a Justin se na mě polekaně kouknul. Byla to banalita, ale naštval mě. Chápu, že si myslí, že neumím řídit, ale nemusel to říkat přímo.
,,Justine Biebere, okamžitě vystup z toho auta, nebo pojedeš svým!" zavrčela jsem na něj. Justin si jen odfrkl a vystoupil. Potupně otevřel dveře ze strany spolujezdce a mrsknul sebou na sedačku.
,,Naserte si. Až vybudete mít přítelkyně, budu se smát já vám" ukázal na kluky prostředníček, když se mu začli smát.
,,Tak ahoj!" zamávala jsem jim a nasedla do auta.
,,Ahoj, Bell!" zakřičeli všichni. Zadala jsem do navigace sladký sladký domov a vyjela z ulice.
Stejně jsme se po nějaké době vyměnili, protože Justinovo neustálé reptání a brblání mě nebavilo.
•••
,,Okamžitě zastav!"
,,Ne"
,,Jestli okamžitě nezastavíš, tak... "
,,Tak co? Co uděláš?" z tónu jeho hlasu nebyla poznat zloba, nýbrž nepřístojnost.
,,Tak vystoupím uprostřed dálnice a dojdu si tam sama!" vykřiknu a Justin prudce dupne na brzdu.
,,Fajn," ukáže ke kraji cesty ,,prosím"
,,Fajn" zopakuji povrchně a uraženě vystoupím z auta.
,,Fajn" řekne znovu Justin a dupne na plyn. Motor zařve a auto se prudce rozjede dál po dálnici.
,,To si děláš srandu!" zakřičím za ním a rozmáchnu rukama. To je ale idiot. Otočila jsem se na patě a kráčela kolem svodidel zpět k oné benzínce, na které mi Justin nechtěl předtím zastavit. Ovšem jelikož byla dálnice prázdná, za chvíli jsem slyšela brzdy. Protočila jsem očima a otočila se po směru jízdy. Žluté camaro stálo asi sto metrů ode mě. Najednou začalo couvat. Justin se smykem otočil a dupl na plyn. O pár sekund stál vedle mě. Bylo mu jedno, že je v protisměru.
,,Nastup" stáhl okénko a vystrčil ruku z auta. Rozešla jsem se po boku silnice a Justin jel pomalu po mém boku.
,,Notak" jel dost blízko vedle mě, aby mě zvládl chytnout za pravou ruku.
,,Ne. Jdu na záchod. Ty jsi mi tam zastavit nechtěl, takže... " ruku jsem odtrhla a rozešla se rychleji.
,,Ach jo" Justin si promnul oči a pořád jel pomalu vedle mě. Najednou se za horizontem objevilo auto. Když řidič spatřil, že Justin jaksi nejede správným směrem, začal na něj troubit.
,,Co je, ty debile?!" zatroubil na něj Justin taky.
,,Máš tam snad ještě levej pruh, ne?" zakřičel na něj, ikdyž to řidič samozřejmě nemohl slyšet.
,,Idiot" zamrmlal si Justin pro sebe a já se uchechtla. Konečně jsem došla k benzínce a mohla použít záchod. Justin zaparkoval u vchodu a čekal na mě.
•••
,,Teď už ale opravdu nastup" řekl Justin, který se opíral o pravou stranu auta, zaparkovanou blíž ke vchodu, když jsem vyšla z benzínky.
,,A omluvíš se?" založila jsem si ruce na hrudi.
,,Jako za c... " chtěl protestoval, ale pak poraženě vydechl a přitáhl si mě za pas k sobě. Otočil nás a přitiskl mě na auto.
,,Omlouvám se. Jsem idiot" políbil mě a já se mu usmála na rtech. Pomalu vklouzl jazykem do mých úst a vzdychl. Přitiskl se ještě blíž ke mě.
Po pěti minutách jsem ho od sebe musela odtáhnout, jinak bysme si to spolu rozdali přímo tady.
,,Milady" uklonil se a otevřel mi dveře.
(fonetický přepis je ;milejdy;, myslím a doufám, že to znáte. Je to takový snobský a dost starý způsob polichocení :D)
Votes prosím <3
ČTEŠ
Don't Get Close To Missing Killer(cz)✔️
FanfictionDOKONČENO✔️ Co chci, to vždy dostanu. I když je to ona. Co Justin McCann Bieber chce, to dostane. Bohužel ona byla ve špatnou chvíli na špatném místě. Stane se jí to osudným? ČTI PROLOG ❤️