Multimedia'da benim yaptığım bir çalışma var. İsterseniz sizler de bu tarz çalışmalar yapıp anonimstalker_wattpad instagram hesabımızdan bana gönderebilirsiniz.
İYİ OKUMALAR!
2 HAFTA SONRA
"Bilmiyorum."
Bilmediğim şey ise duygularımdı. 5 gün sonra onu görecektim ama seviniyor muydum yoksa heyecanlanıyor muydum bilmiyordum.
"Yani tamam biraz heyecanlıyım. Hatta çok heyecanlıyım ben ya." Diye devam ettirdim konuşmamı. Fakat sonlara doğru sesim biraz artmıştı.
Derin'in veya Eylül ablanın karşılık vermesini beklemeden ekledim.
"Hadi uyuyalım, sabah kalkmıyorsunuz. Gerçi Eylül abla kalkmasa da olur okula falan gitmeyecek sonuçta."
Derin ve Eylül abla beni onaylamış ve odalarına gitmek için ilerlemişlerdi. Bugün biraz kız kıza vakit geçirmek istemiştik ve o yüzden Derin bizden kalıyordu. Küçüklükten beri arada sırada bizde kaldığından kendi odası vardı ama Eylül abla misafir odasın da yatacaktı.
Derin odadan çıktı ve ilerledi. Eylül abla odadan çıkmadan önce kulağıma "Sana güveniyorum Buğlem." Diye mırıldandı ve yanağımdan öpüp odadan çıktı.
--------------
"Hızlı ol Derin." Diye seslendim telaşla ayakkabılarımı giyerken. Ben kot ceketimi giyerken Derin'de hazırlanıp gelmişti. Bekleyen taksiye bindik ve okulun adresini verdik. Geç kalmıştık ve acele etmemiz gerekiyordu. Telefonumu çıkardım ve saat ve saate baktım.
"20 dakika geç kaldık zaten Derin. Derse girneyelim bence. Ders zaten matematik."
"Bence de." Derin beni onayladığında taksiden inip kantine ilerliyorduk.
Derin kendine simit ve çay alıp oturduğunda bana döndü.
"Sen birşeyler yemeyecek misin?"
"Hayır, benim canım istemiyor." Dedim. Açıkcası son olaylardan sonra kantinden yemek almayı ve yemeyi düşünmüyordum.
Zil çaldığında sınıfa ilerledik. Sınıftan çıkan matematik hocası ile karşılaştığım da kısa süreli bir gülümseme sundum ve hızlıca yerime ilerledim.
----------
Eve geldiğimiz de hızla odama çıktım ve kendimi yatağa attım. Bütün gün hem okulda hem de dershane de fazlaca not almıştık ve ben yorgunluktan ölmek üzereydim. Saatime baktığımda
18:25 olduğunu gördüm. Annem ve babam birazdan geleceklerini tahmin ederek odamın kapısını kitledim ve banyoma girdim. Suyu ılığa ayarlayarak vanilya ve dalin kokulu güzel bir duş aldıktan sonra unicornlu bornozumu giyerek banyodan çıktım. Pembe üstünde küçük unicornlar olan bir şort ve beyaz askılı üstünde renkli harfler ile unicorn yazan üstü giyip unicornlu ev panduflarımı da giydikten sonra havlum ile saçımın ıslaklığını aldım ve taradım. Saçlarımı taradıktan sonra kapımın kilidini açtım ve zıplaya zıplaya aşağı indim. Herkesin masada olduğunu görünce bende masaya oturdum ve her zaman olduğu gibi sessizce yemeğimi yedim. Yemek önemliydi çünkü."Buğlem biz yarın gitmek zorundayız ama kısa bir süre sonra tekrar geleceğiz." Diyen Eylül abla ile yediğim yemek boğazım da kalmıştı ve hafif bir öksürük krizine girmiştim.
"Sana yemekten sonra söyleyelim demiştim abla." Dedi yanımda oturan Rüzgar bana su veririken.
Suyumu içtikten sonra öksürüklerimin durması ile sonunda konuşabildim.
"Neden gidiyorsunuz?"
"Rüzgar'ın okulundan bir haftalığına izin almıştık ama müdür değişince sorun olmuş." Dediğinde sessizce onayladım ve yemeğime devam ettim.
Yemeğim bittiğin de sofradan kalktım ve odama ilerledim. Odama gidince banyoma girdim ve dişlerimi fırçaladım. Banyodan çıkıp telefonumu aldığımda gelen bildirime tıkladım.
Anonim; Merhaba.
Buğlem; Merhaba.
Buğlem; Sen benim hakkım da birçok şey biliyorsun. Ben ise doğum gününü dahi bilmiyorum. Ne zaman doğdun?
Anonim; 26 Mart 1998
Sonunda bölümü bitirebildim ve sizlerle paylaşıyorum.
Bu bölümü Dacka2005'e ithaf ediyorum ♥♥♥
İthaf isteyen söyleyebilir.
Doğum günü tarihlerin de bir benzerlik var, dikkatli bakarsanız anlayacaksınız.
Bölüm Sınırı; 75 YORUM
Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Sizleri seviyorum ♥♥♥♥♥♥
İnstagram; anonimstalker_wattpad
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim ; Stalker |Texting|
TeenfikceAnonim;Stalker adlı ilk ve tek yarı texting kitaptır. Kopyalanması halinde yasal işlem başlatılacaktır! ------------------------------ Anonim;Selam güzellik. Nasılsın? Kim olabileceğini düşünürken aklıma Derin'in gelmesi ile sırıttım. O bu tarz şey...