Medya-Pamir SarrafoğluBölüm şarkılarını açarak dinlerseniz daha çok hoşunuza gider
1.şarkı-Teoman*Acılara tutunmak
2.şarkı-Sezen Aksu*Hasret
3.şarkı-Gökçe Özgül*Yok böyle bir şey
****
Pamir'in Ağzından
(İlk şarkıyı burada açabilirsiniz)
Karşımda yaşlı gözlerle bakan Arya'ya şaşkınca bakıyordum.
Anlamakta güçlük çekiyor gibiydim.Teklifimi kabul etmemesini hiç beklemiyordum.
Çünkü biz...biz birbirimizin eşiydik.Biz Ay ve Dünya gibiydik.
Birbirimize kavuşmak varken niye böyle bir şey ile kendimizi üzelim ki?
Belki de yanlış duymuştum.
Tedirgince emin olmaya çalıştım.
-Ne?
Gözlerinin altı kızarmıştı.Ellerini sıkıyordu.
Biraz önce tenimi okşayan o güzel elleri şimdi benden korkuyor gibi gizleniyordu ellerimden.
-Seninle evlenemem Pamir.Ben...Ben çok üzgünüm.
Duyduğum şeyle sırtımda bir terleme hissetmiştim.Bu o kadar kısa bir an sürmüştü ki....Hemen arkasından üşümüştüm.
Kalbim içimdeki hüsranla burkuldu.
Farkında olmadan elimi yüzüne götürdüm.Kadife yumuşaklığındaki tenini baş parmağımla okşamaya başladım.
-Sevgilim?Şa-Şaka mı yapıyorsun?
Gözümden bir damla yaş süzülmüştü.Kendime hakim olamıyordum.
Bu öyle bir yük ki kimse taşıyamazdı.Sevdiğiniz insan sizinle evlenmek , bir hayat kurmak istemiyordu.
Bundan daha büyük bir hüsran düşünemiyordum.
İkimizde sessizce ağlıyorduk.
-Arya konuşsana!
Sesim istediğimden daha da yüksek çıkmıştı.Kalbimin kırıklığı ile eş değer derecede sesim de yükseliyordu.
Aniden irkildi.Ama benden uzaklaşmak yerine elini yüzüme koydu.
İkimizde birbirimizin yüzünü okşuyordu.
-Pamir böyle bir şey mümkün değil.
Aniden ondan uzaklaştım.
Hışımla arkama döndüm.Yerdeki bir taş tekme attım.Taş birkaç metre öteye yuvarlanıp gitmişti.
Elimi gergin bir şekilde saçımdan geçirdim.
-Anlayamıyorum Arya...Bak eğer erken diyorsan hemen evlenmeyiz.Sen kendini hazır hissedene kadar bekleriz.
Başını olumsuz anlamda sallayıp yere diz çöktü.
Elleriyle yüzünü örttü.
Ne yaptığımı bilmeden bende onun karşısına diz çöktüm.Ellerini elimin içine aldım.
-Ne olur bana bunu yapma Arya.Bak zaman da veriyorum.Sen kendini hazır hissedince evleniriz.Hah!
Kırmızılaşmış gözleriyle gözlerime baktı.
-Pamir ben kötü bir şey yaptım.
Korkuyla gözlerine bakıyordum.Ama o an emindim ki ne kadar kötü bir şey yaparsa yapsın ben onu sevmeye devam edecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GELİNCİK
Literatura FemininaHayatta her şey bir tesadüften ibarettir.Ve bir tesadüf koca iki yaşamı alır, değiştirir...Onu süsler, renklendirir ve hayatınızın merkezine koyar. İnsanı insan yapan şeydir tesadüfler. Ve tüm tesadüfler aşka çıkar.Bu bazen aynı trende yolculuk yap...