İLK AN

59 4 3
                                    

(Marinette'in ağzından oluşan bir hikayedir.)

Sabah uyanmıştım.Güzel bir gündü.Okulun ilk günüydü bugün.Ama bir yandanda umutsuzdum.Çünkü yine Chloe ile aynı sınıfta olacaktım.Yani bundan emindim.Çünkü çok şanslıyım.
Aşağıya kahvaltıya indim.Kahvaltımı yaptım.Okula gitmek için hazırlandım.Okul yolunda gidiyordum ve yaşlı bir adam yere düşmüştü,kalkamıyordu.Hemen koşup yardım ettim.Adam teşekkür etti ve yola devam ettim.Okula girdim ve sınıf kapına geldim.Ve yine sakarlığım tuttu,yere düştüm.Ama neyse ki kimse görmedi.Sonra bir yere oturdum.Chloe bir kız ile tartışıyordu.O kız gözlüklü ve açık saçlı bir kızdı.Onların yanına gittim.

MARİNETTE;
-Chole,insanlara bulaşmaktan vazgeç!

CHLOE;
-Haah,ne yapacağımı senden mi öğreneceğim ben..?

Kızın elinden tuttum ve sırama oturttum.Bana onu kurtardığım için teşekkür etti.Adı da Alya'ymış.Ders saati bitmişti.Eve geldim ve odamda oturuyordum.Ta ki bilgisayarımdaki haberi görene kadar...
Neler olduğunu anlayamadım.Bir süper kötüydü bu.Çok korkutucuydu ve öfkeliydi.
Ve birden masamdaki kutuyu gördüm ve açtım.

-Aaaaaaaaaaaa!!!!
Bu da neee???...!!!!!

O şeye birşeyler fırlatmaya başladım.

-Dur,benden korkma sana zarar vermeyeceğim.

-Aaaa bir de konuşuyorsun..!
Sende nesin böyle ve buraya nasıl geldin,burda ne arıyorsun...?????

-Tamam,sana herşeyi anlatacağım Marinette.

-Adımı nerden biliyorsun?Anneee babaaa buraya gelin..!!

-Dur!!! Marinette benden kimsenin haberi olmamalı.Şimdi sakin olursan sana herşeyi anlatacağım.
Benim adım Tikki.Ben bir kwamiyim.Benim özel güçlerim var ve seninde var.

-Ne,nasıl yani..??

-Bu küpeler bir mucizedir.Ve sen bu küpeleri takacaksın.Bu küpeler sayesinde süper kahramana dönüşüceksin.

-Ama Tikki ben süper kahramanlık yapamam,çok sakarım.

-Sen seçilmiş kişisin Marinette.

-Ama Tikki yapabileceğimi sanmıyorum bir aksilik çıkarırım mutlaka.Peki süper kahraman oldum diyelim,nasıl yapacağım?

-Akuma diye bir şey var.Akuma insanların olumsuz yönleri olunca üstündeki bir nesneye giriyor ve o insanı süper bir kötü yapıyor.Sende dönüşünce o insanlara engel olacaksın.Akumanın olduğu nesneyi yok edip akumayı iyileştireceksin...

Tikki bana herşeyi anlattı.Aslında herşey çok karışık nasıl yapacağım bilemiyorum.

-Benekler demen yeterli.

-Benekler!  Aaaa neler oluyor???

Büyülü bir kostüm vardı üzerimde.Çok umutsuzdum. Neler olacak merak ediyordum.Balkona çıktım.Elimdeki yoyoyu fırlattım.Bir yere bağlandı.Yoyoyu kendime çektiğimde birden uçmaya başladım.Çığlık attım neredeyse sesim kısılıyordu.
Sonra biri sopanın üstünde yürüyordu ve ben onun üstüne düştüm.Yoyom onun sopasına bağlandı ve asıldık.Galiba o Tikki'nin bahsettiği ortağımdı;

-Aaa,merhaba.
-ahh merhaba çok çok çok özür dilerim.

(İnerler)

-Ahh olamaz çok sakarım.

-önemli değil sakar kız,Bu arada sen kwamimim bahsettiği ortağımsın.Ben Kara Kedi, evet Kara kedi peki sen?

-Aaa ben sakar böcek ahh çok sakarım.

-Sorun değil sakar şey,bende yeni öğreniyorum.Hadi şu kötüyü yenelim.

Onu yenmeye gittik.Bir süre sonra akumayı alıp iyileştirdim.

-ÇAK BAKALIM..!!!!

O sırada Alya telefonu ile beni çekiyordu.

-Bu inanılmaz,harika artık Paris'imi koruyacaksın.Güçlerini nasıl buldun bayan....ııı bayan....

-Uğur Böceği,adım Uğur -Böceği..!

-Haah muhteşem.

Ve oradan ayrıldım.Eve döndüğümde çok yorgundum ve başardığımı düşündüm......







Üzgünüm çok uzun sürdü.Biliyorum ama beğeneceğinizi umuyorum.Sizi seviyorum.





MUCİZE:UĞUR BÖCEĞİ İLE KARA KEDİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin