SEVGİLİ GELECEKTEKİ KENDİM

168 8 2
                                    

iyi ve keyifli okumalar... 

multimedya: Nehir

Saat iki oldu kimse aramadı mesaj gelmedi hayırdır inşallah kıyamet kopuyor da haberim mi yok. Bir bakıyım yok kıyamet de kopmuyor eee insan ekşına alışınca yokluğu koyuyor. Böyle olmaz kendi ekşınımı kendim yaratmalıyım. Biraz düşüniyim koltukta oturdum uzandım abuda attım. Evet sonunda buldum ters durmak işe yarıyor. Gelecekte ki kendime mektup yazacaktım. Kesinlikle böyle yapmalıydım belki gelecekte yazdıklarıma bakıp ne salakmışım lan ben deyip anırırdım. Şimdi gelelim mektubu yazmaya.

Sevgili gelecekteki kendim:

Şimdi nasıl başlayayım bilmiyorum ki yani bunu kaç yaşında okuduğuna bağlı üniversiteyi mi bitirdin yoksa mesleğini mi eline aldın ve hatta saçları beyazlamış elleri yüzü buruşmuş emekli olmuş tonton bir teyze olmuş bile olabilirsin. O zaman ben sana gençlik hayatını ve genç iken yaptığın salaklıklardan bahsediyim. Senin doğumunda annen ölmüş yani bu kadar uğursuzmuşsun dünya bile hayata gelmeni istemiyormuş. Sonra baban da demiş ki ne yapıyım  ben böyle kızı demiş ve seni terk etmiş sen de evlatlık büyümüşsün. Ama bu gerçeği 16 yaşımda öğreniyorsun ve bu yükün altında ezilerek biraz kafanı dinlemek amacıyla ayrı bir eve geçiyorsun. okulun ilk günü okula giderken bir hayvanat üzerine çamur sıçratıyor. Sende okula böyle gitmek zorunda kalıyorsun. Sınıfa girdiğinde bir meteor gözüne çarpıyor tabi o zaman o meteorun gelecekte ki gökyüzün olacağını bilmiyorsun. Sen bu meteoru yemek hanede kapak yapıyorsun sen de az değilmişsin ama. Bir gün lunaparka gidiyorsunuz ve orada Yumoş'un oluyor . Bir partide içip içip sarhoş oluyorsun ve sahnede Ali Babanın Çiftliği şarkısını söylüyorsun. Sahneden inince kertenkele bacaklı bukalemun suratlı çakma sarışın çiyan senin üzerine bilerek içki dökünce senin gözün dönüyor ve kertenkele bacaklı bukalemun suratlı çakma sarışın çiyanı doğduğuna pişman ediyorsun oh iyi ki de yapmışsın iyi olmuş. Kendini hastanede buluyorsun ve içeriye giren hemşireye ana avrat düz gidince ve Doruk ta hayvan gibi anırınca seni hastaneden bildiğin kovuyorlar. Ama sen de haklısın kadın içeriye boyu kadar iğneyle girmiş adam öldürmeye çalışıyor sonuna kadar arkandayım dostum.Bir anda olaylar hızlı gelişiyor insan gibi yürümeye daha yeni alışmışken hop buz pateni sen yerde sürünüp zemini temizlerken Doruk orada geri geri kayınca sende bir anda hayatı adaleti sorgulamaya başlıyorsun. Bir anons ile hayatın değişiyor. Piste çıkar çıkmaz bacak açma hareketini öğrendin tebrik ediyorum seni yıllardır uğraş verip yapamadın pistte 180 derece bacaklarını açtın hatta 180 den 360'a terfi ettin diyebiliriz. Altın madalya aldığın zaman gerçek mi bu diyip ısıran tek varlık olarak guinnes dünya rekorlar kitabına girmeye hak kazandın. Sırf gösteriş olsun diye okulda madalyanı sallandırarak koridorda dolaşırken kertenkele bacaklı bukalemun suratlı çakma sarışın çiyana fena laf soktun. bu arada da çok güzel bir kamu spotu yaptın eminim insanlar yalnızca laf sokmak için bile kitap okumaya başlamışlardır. Yılbaşı çekilişinde ismi çıkan bonus kafaya saç düzleştiricisi aldın. Kendini sahneye atıp deliler gibi şarkı söylemeye başladın.Doruk'un yaptığı romantik konuşmanın sonunda yanakların kırmızının elli tonunu öğrendi. Gece yarısı doruk' un eve gelip seni plaja götürüp sana ilanı aşk edince sen de romantizmin içine edip başka zaman söyleseydin dedin. bundan daha fazla utanç verici bir şey olamazdı zaten doruk sen de ne bulduysa. Mektubun başından beri kendime sövüp duruyorum sonuçta sen diye anlattığım kişide benim Allah'ım çok zekiyim ya. Sonra bir gün Doruk ile Pelin aynı tiyatroda diye kudururken Pelin in kostümüne kaşıntı tozu döktün ve kızın adını okulda pireli olarak değiştirilmesine neden oldun. Paintball oynarken iki kere aynı takımdan olduğun kişiyi vurdun. Çalılıklardan gelen sesi ayı zannedip onunla konuşmaya çalıştın.pelin tarafından çukura atılıp doruk tarafından kurtarıldın sonuç acıkmak. Bir salaklık yapıp Doruk'a inanmadın ve onunla ayrıldın. Irmak Pelin'in saçlarını yolup millete gösterdikten sonra herkese tehdit dolu konuşmasından yaptı. Irma'kın o konuşmasından sonra pelin yaptıklarından koppekk gibi pişman olup hayatının değişmesine karar verdi. Evet gelecekteki kendime geçmişteki kendimi anlattım çok zekiyim kahretsin.

Mektubu katladım ve kilitli kutuma koydum. Dışarıdan gelen art arda korna sesleriyle kapıya çıktım.

"Ufaklık hazırlan çıkıyoruz bu arada süslenme direk gel." Dedi. Gıcık ya onun bu sözüne inat edip baya süslendim evet bu da yaptığım salaklıklardan biri.

Sizce nereye gidicekler. Doruk'un nasıl bir planı var. Diğer bölümde ne olacağına dair tahminlerinizi yorumlarda görmek istiyorum canlarım. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Aslında bu bölümde kısa bir özet geçmek için böyle bir şey yaptım. Okuyan herkes yoruma küçük bir kalp koyabilir mi? kendinize iyi bakın.SEVİLİYORSUNUZ...

YORUM+VOTE=İNANILMAZ  MUTLULUK💝💝💝💝💝💝💝

Allahım Kurtar Beni: LiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin