,,Stateam pe marginea unei poteci.Eu si iubitul meu Flyn ne distram de minune ascultandu-i noua melodie.Radeam si ne zambeam.Deodata Flyn si-a scos telefonul si ne-a acut o poza impreuna.Eram atat de draguti!Nu puteam sa cred ca am gasit baiatu perfect,care si-ar risca viata pentru mine.Aveam o viata perfecta si nu vroiam sa o pierd.
-Am uitat sa iti zic,parintii mei te-au invitat pe tine si parintii tai la o cina in familie.
-Unde?intreba el zambind.
-La restaurantul ala francez de langa colt,au o mancare super buna,am spus prostindu-ma.
-Ti-am zis vreodata cat de draguta esti cand faci asa ,Anne?
Ne-am luat de mana si am plecat spre casa mea.Cand am intrat inauntru se auzeau niste soapte si niste rugaminte.Flyn a deschi dulapl si m-a bagat inauntru nelinistit.
-Stai aici!Nu te misca!Uite telefonul meu ,daca cumva auzi impuscaturi sau altceva suna la politie.O sa incui usa si o sa iti dau cheia pe sub usa.
Incuia usa dupa care imi dadu cheia.Pasii lui nu se mai auzeau.Deodata se auzira niste strigate si un...doua...trei gloante .Mi-am pus mana la gura si am inceput sa plang.Usa de la intrare se deschise si se tranti la loc
Am tastat repede 112 asteptand sa imi raspunda cineva.
-Buna ziua cu ce va puteam ajuta?se auzi o voce din telefon.
-Grabiti-va,sau auzit impuscaturi ,dupa care o usa dupa care....
-Va rog sa va pastrati calmul, ce adresa?
-Strada Herris numaul 24,grabiti-va.
-Sosim imediat.
Si am inchis telefonul.Am asteptat minute intregi care pareau ani in acel sifonier.Plangeam din ce in ce mai tare.Toata lumea mea mi se prabusise in cap.Deodata sau auzit niste sirene afara.Am deschuiat usa si am fugit in curte.Politisti se dadeau jos din masina.Am fugit in bucatarie inaintea lor.M-am pus in genunchi concentrandu-ma asupra trupului din fata mea.Lacrimi fierbinti mi se scurgeu pe fata.Parca totul mergea cu incetinitorul.Politisti intrand in fuga,uitandu-se socati la cea ce gasira,eu intorcand capul si vazand-o pe cea mai buna prietena a mea,ea apropiindu-se de mine si luandu-ma in brate.Nu imi puteam scoate imagine din cap.Mama tata sora mea si Flyn zacand mortii pe jos intr-o balta de sange.Ma uitam la ochii lui Flyn care erau atintiti spre dulap,acolo unde statusem eu in ultima lui clipa de viata.Medicii care au ajuns odata cu politisti iau luat pe targa si iau resuscitat.Stateam in curte cu prietena mea uitandu-ne la cer si plangand.
Un politist se apropia de noi si zise:
-Imi pare rau, toti inafara de sora ta au decedat.
Am izbugnit intr-un plans amar.Ma uitam cum sora mea era dusa de ambulanta la spital,iar ceilalti erau bagati in saci negri de plastic.
-NU...nu mi se poate intampla asa ceva!am spus cazand pe jos in genunchi si plangand.
Rina ma prinse in brate si imi spuse:
-Gata ,linistete-te.
-Sa...sa ...ma linisctesc?Sa ma linistesc?am spus eu enervata.Tu nu vezi ce tocmai sa intampla?Am ramas orfana Rina!Orfana!Aproape toate persoanele pe care le iubeam au murit,deodata,toate!Cum pot sa ma linistesc?Inainte sa intru in casa stateam aar si zambeam.Acum nu stiu daca voi mai sti vreodata cum sa zambesc.Viata mea sa terminat!Flyn a murit,nu voi mai iubii niciodata!
*
Mai erau doar cateva minute si trebuia sa plec la facultate.M-am uitam pe geam si am vazut pe cineva facandu-mi cu mana.I-am zambit si i-am facut cu mana.El mi-a zambit inapoi.Am deschis usa de la camera surori mele si am trezit-o din somnul ei adanc.
-Grabeste-te ,Anne!m-a strigat matusa.
-Vin acum! am spus si am alergat pe scari.
Mi-am luat pachetul de pe masa si am iesit zambind afara.Alex ma astepta afara de vre-o jumatate de ora asa ca acum era plin de nervi.
-Insfarsit ,spuse el,si imi deschie usa din dreapta de la masina.
-Mersi,am spus intrand.
S-a urcat si si-a pus centura.Ne-am uitat unul la altul dupa care a pornit masina.Era atent la drum , ochii lui albastri ca marea se uitau in fata.Cand am trecut pe langa un cimitir el a oprit masina ca sa ia niste carti.Am iesit ambii din masina si am mers catre magazin.El si-a luat cartile iar eu am ramas afara.Cand m-am uitat in spre cimitir am vazut un baiat cu 4 ani mai mic ca mine ,adica de 16 ani.Imi parea cunoscut ,insa nu stiam de unde.Dupa ce m-am uitat mai bine m-i sa taiat respiratia.Baiatul era alb-albastrui, era plin de sange si arata de parca cineva il impuscase.L-am luat pe Alex si am placat cat mai repede.In timp ce plecam , baiatul se uita dupa noi.
Cu siguranta vroia ceva de la mine.Insa era atat de cunoscut.Mi-am pus castile in urechi si am incercat sa ma conving ca nu e real sau macar sa uit.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Deci cum vi sa parut?Sper ca va placut.
In poza e Anne :)
CITEȘTI
End of my life
Storie d'amoreDeci aceasta are sa fie o poveste scurta.Ea este despre o fata careia ii este luat tot.Ea isi incepe o noua viata fiind crescuta de matusa sa mai departe deoarece toti cei din jur au parasit-o iar acum ultima ei speranta e moartea fiindca acele cli...