Öykü kızım bu işim sonu hiç iyi değil hadi eve "tik tak" kim bu acaba.
"Kimo"
"Benim"
"Sen kimsin"
"Barış"
Ne barısmı onum burda ne işi var ya.Kapıyı açtım davet etmeden içeri girdi "ne istiyosun"dedim.Elini uzattı ve "telefonunu düşürmüşsün dedi"Ama şuan yok salak öykü kokuyla alemlere daldı birden "öykü"denildi kafamı kaldırdım "telefon diyorum alacakmısın bendemi kalsın "bende hemen aldım ve odadan dısarı ittim kendini.
Barıştan
Olum sen az değilsin ama neyse sevgilisi yokmiş çook sevindim eee telefonu ayağıma kadar gelmiş almasak ayıp olurdu...
Öyküden
Çantamı alıp hızlıca çıktım ve baam...o neydi ya biriyle çarpıştım bi gitmedi şu çocuk ya ben ona salak salak bakarken o bıyıl altından gülümseyip gitti bende ona öylece bakakaldım telefonu çıkarıp tuhan beye "beni otelden alirmısınız" dedim oda "tabiki öykü hanım" dedi.
Arabayı beklerken sanki biri bana bakıyodu kafamı kaldırıp yana çevirdim bizim odun.Yeter ya çıkma karşıma artık arabaya bindim arabada canim eve gitmek istemiyodu bende "Tufan bey beni kizların yanına bırakırmısınz"dedim o da,"tabii öykü hanım"dedi.
"Öykü hanım"
"Efensdim tufan bey"
"Benim annem yarın kalp ameliyatı olacak isten çıkmak zorundayım"
"Tabiki tufan bey sağlık herşeyden önce gelir ama gitmeden önce yeni sofor bulup öyle çıkarsanız sevinirim"
"Peki efendim"
Kızların evine vardığımızda ağır bi koku vardı.Eve geçtiğimde hepsinin elinde alkol "hayırdır siz neyin yasını tutuyonuz böyle"
"Öykü noldu biliyomusun"
"Noldu lan"
"Öykü hiçbirimizin sevgilisi yok evde kaldık"
"Gerizekalılar bende kafa dağıtim diye buraya geliyorum buraya gelince daha çok kafayı yiyom ya"
Sonrada kapıyı çarpıp dışarı çıktım.
Barıştan
Olum barıs senin acilen iş bulman lazım gazeteyi al eline araştır bak.Şöförlük yerine baktım ve ne görim aylık bes bin gözlerin fal taşı gibi acıldı yuhhh hemen araıyorum bu iş benim olmalı.Aradım ve beni sorguya çektiler ama işe alındım heyttt be!
Öyküden
Evden hemen hazırlanıp çıktım.Gala çıkışı"tufan bey beni alırmısınız"dedim.
"Öykü hanım ben işi bıraktım be yerime sağlam bi adam geçti"
"Tm iyi şimdi arayında gelsin yorgunum"
"Peki oykü hanım"
Telefon kapanır kapanmaz tekrar çaldı.Awk telefon termik santrl gibi hep aranıyo.Arayan babamdı.
"Efendim bana"
"Öykü dün nerdedin"
"Otelde"
"Öykü bi daha biz yokken eve geçmemezlik yapma"
"Üff baba çocuk muyum ben"
"Evet bi dahah olmasın"
"Baba araba geldi kapatıyorum"
Arabaya bindim ayy bu o koku ama oçocuk burda yok nerden geliyo acaba ve kendike gelince bi baktım babam daha konuşuyo.
"Tm baba haklısın hadi byy"
Abi bugün bütün deliler beni buldu ya.Sofor "öykü" diyince kafamı kaldırdım.Bu kim ya karanlık bende "buyrun sofor bey"dedim.Birden ışık açıldı ben şok bu BARIŞ...
Yazarınız
Günaynur başçı
Beyzanur keleş
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TATLI AŞK
Roman pour AdolescentsTatlı bi kızın tatlı bi aşk istemesi ve gerçekten aşık olması çok mu zor acaba okuyun ve anlayın...