14. Salaisia suudelmia

944 60 4
                                    

         Muutin vähän edellistä lukua, joten jos et ole käynyt vielä lukemassa päivitettyä versiota siitä niin suosittelen lukemaan ennen tätä!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                      Olimme juuri suutelemassa uudestaan, kun ovi aukesi. Ensiksi oli ihan hiljaista kunnes rupesi kuulumaan kovaa suutelun ääntä, sitten kova paukahdus, kun joku työnnettiin rajusti seinää vasten. Tosi kiva olimme keskellä, jotain mitä en todellakaan halunnut nähdä tai kuulla.

Noel ja minä katsomme toisiamme hämmästyneinä. Nousin hitaasti Noelin sylistä pois ja kurotuimme katsomaan nurkan taakse. Näin Alexin ja Liamin....Suutelemassa ja vieläpä todella kiihkeästi. Olin shokissa.
"Mitä helvettiä!!" Noel huusi järkyttyneenä. Alex ja Liam säikähtivät niin paljon, että molemman päästivät jonkun huudahdusta muistuttavan äänen ja perääntyivän kauemmas toisistaan. Alex ja Liam olivat kummatkin aivan tulipunaisia ja välttelivät katsekontaktia.

Hetken kiusallisen hiljaisuuden jälkeen Alex päätti avata suunsa. "S-sori siis mulla tai meillä ei ollu mitään hajua, että te olisitte täällä tai siis olette vieläki, mutta kyl sä ymmärrät mitä mä tarkotan..." Hän änkyttää. "Mut siis me mennään tästä vaikka juu." Liam jatkaa ja molemmat kiirehtivät pois huoneesta. Heti kun ovi oli laitettu kiinni kuulemme Liamin ja Alexin naurua käytävästä. Olin vieläkin ihmeissäni, että mitä oikein tapahtui. Oliko Alex homo? Ei sillä, että mulla ois jotain niitä vastaan, mutta en kuitenkaan olisi heti Alexista uskonut.

~~~~~~~~~~~

Oli jo loppu viikko ja lähtisimme huomen aamuna takaisin Los Angelesiin. Olin juuri käynyt Hannan ja Melissan kanssa erilaisissa herkkukaupoissa ja kauppakeskuksissa, josta saimme ostettu tuliaisia kotiin ja tietysti itsellemme. Ostoksia oli kerääntynyt jo niin paljon, että epäilin jo sitä, että ne kaikki eivät mahtuisi matkalaukkuuni, toivon kyllä toisin.

En ollut kunnolla vieläkään tajunnut mitä oikein minun ja Noelin välillä tapahtui, koska olimme lähinnä ehkä vähän jopa vältelleet toisiamme tai en oikein tiedä, mutta ei olla juteltu sen meidän suudelman vai pitäiskö sanoo suudelmien jälkeen.

Olin niin väsynyt, että minun vain teki mieli mennä nukkumaan. Olin juuri sulkemassa silmiäni, kun puhelimeni värähti. Katsoin puhelin ärtyneenä. Kuka ihme laittaa viestiä mulle tähän aikaan? Mietin, mutta kun näin kuka viestin oli laittanut kiinnostuin heti. Se oli Noel, joka minulle oli laittanut viestiä. Päätin avata viestin vaikka en millään jaksaisi.

Noel
Tapaa mut alakerran vessojen aulassa
10 minuutin päästä?

Minä
Ok?

Päätin vastata vain mahdollisimman lyhyesti. Olin vähä hermostunut, koska minulla ei ollut mitään hajua minkä takia Noel halusi tavata tähän aikaan tai mitä asiaa hänellä oli.

Vedin mustat lökärit jalkaan ja valkoisen croptopin päälle. Lähdin kävelemään hiljaa portaan alas.

Kun löysin vihdoin vessoille näin, että Noel oli siellä jo. Hän katsoi puhelintansa. Olin huomaamattani pysähtynyt, koska en vain käsittänyt miten joku voi näyttää niin komealta, seksikkäältä ja rennolta samaan aikaan. Noel oli pukeutunut harmaisiin lökäreihin ja mustaan T-paitaan. Jatkoin matkaani ja Noel nosti katseensa huomatessaan minut.

"Niin mikä oli noin tärkeää, että sun piti keskeyttää mun unet?" Kysyin humoristisesti. "Aijaa. Harmi, että jouduit luopumaan sun kauneusunistasi mun takia." Hän vastasi samalla mitalla. "Meidän pitäis puhua siitä.." hän jatkoi. "Mä todellakin ymmärrän, jos sä kadut sitä suudelmaa ja kaikkee.." sanoin keskeyttämällä. Noel katsoi minua hetken, mutta sitten käveli minua kohti ja työntäen minut seinään niin kuin viime kerralla. Hän katsoi minua hetken silmiin ja kuiskasi korvaani: "Mä en kadu mitään, mitä oon kokenu sun kanssa." ja sitten hän suutelee minua.

Suudelma oli ensin hidas ja lähinnä sellainen romanttinen, sitten se muuttui nopeasti rajummaksi ja kiihkeämmäksi. Noel nosti minut ylös ja minä kiersi jalkani hänen ympärilleen. Noel liikutti käsiänsä ympäri kehoani. Se tuntui niin ihanalle ja lämpimälle. En halunnut jäädä kakkoseksi joten sujautin käteni hänen paitansa alle ja näköjään olin onnistunut tekemisessäni sillä tunsin Noelin suusta tulevan pienen henkäyksen. Sitten hän jatkoi suutelemalla kaulaani. En edes tiennyt, että se voi tuntua niin hyvälle, päästin jopa vahingossa pienen voihkaisun, joka sai Noelin virnistämään tyytyväisenä.

Suutelu sessiomme kuitenkin päättyy sillä siivooja kulki ohitsemme ja käski meidän huoneisiimme. Hän myös läksytti siitä, että miten kehtasimme pusutella sillä tavalla julkisella paikalla. Saimme juuri ja juuri pidettyä pokkamme sanan "pusuttelu" kohdalla, koska en ollu kuullut kenenkään käyttävän sitä sanaa päiväkodin jälkeen.

Kun olimme päässeet oikealle käytävälle. Sanoimme toisillemme hyvä yöt ja menimme omiin huoneisiimme. Nukahdin melkein heti sillä en ole ollut pitkään aikaan näin iloinen.

~~~~~~~~~~~~~~~~

For the last time Donde viven las historias. Descúbrelo ahora