Amikor felébredtem, egy dombon feküdtem, Fred, George, Ginny és a rossz bakancs társaságában. Felkeltem, és megláttam az égen, egy koponyából kicsúszó kígyót, és mérhetetlen fájdalmat éreztem a jobb csuklómon lévő kötés alatt. A többiek is megérkeztek végül, kiderült hogy Harry is elájult.
Unalmas és csöndes a Roxfort express, maximum a büfés néni hangja töri meg a vonat zakatolását, amint édességgel kínálja a gyerekeket. Harry elmesélte az álmát (ami ugyan az volt mint az én látomásom a repülőn, bár ezt nem említettem nekik) és levélben megírta a történteket Siriusnak. Én pedig az egész út alatt a könyvem bújtam. Tanulni akarom a következő módszert...Támadás. Az kéne. De a lefegyverzésnek, vagy a bénításnak is örülnék...Megpróbálom a támadást. ha nem megy, akkor jöhet a többi.
Még a vonaton ültünk amikor észrevettük a szárnyas lovakkal húzott repülő hintót, és a horizonton feltűnő árbócot, ami kiemelkedve a vízből egy hatalmas, viking szerű hajót rejtve száguldott a kastély felé. Siettünk leszállni a vonatról, hogy lássuk amint leszállnak a paripák, és kiköt a hajó, ám utána mentünk a nagyterembe, mert már mindenki nagyon éhes.
-Most hogy túl vagyunk a beosztáson, egy bejelentést szeretnék tenni!-Szólalt fel Dumbledore professzor a nagyterem baglyos pódiumán-E kastély az idén nem csak a ti otthonotok lesz, hanem néhány igen különleges vendégé is. Ugyanis az idén a Roxfort ad otthont, egy legendás eseménynek. A Trimágus Tusának!-Az igazgató úr elmagyarázta mi ez a verseny. Annyi a lényege hogy három varázsló iskolábol egy-egy kiválasztott küzd a címért, halál veszélyes próbákon. Na Voldemort mellett még csak ez hiányik. Ennyit erről. És a versenyzők:-A Beuxbaton akadémia növendékei, és igazgató nőjük, Madamme Maximon!-Azt már tudom hogy franciák. Kitárult a hatalmas ajtó, és belépett rajta egy sor miniszoknyás, popsi dobáló fiatal, lányka, és egy NAGYON magas nő.-És a másik delegáció, észak büszke fiai a Durmstrangosok, és nagymesterük, Igor Karkarov!-Az ajtó ismét kinyílt, de most nem egy rakás kis tünci-münci lépett be, hanem egy rakás izomagyú srác...Bár egy-kettő helyes volt...(BOCS). A sor végén pedig ott volt a nagy szakállú, szigorú arcú tanár, és mellette maga Viktor Krum! A világ legjobb fogója, és a Világkupa sztárja.
Esik az eső odakint, de a vacsora finom. Később Dumbledore professzor elmagyarázta a trimágus tusa többi részét, és még a tűz serlegét is megmutatta, amivel nevezni kell. A lényeg hogy örök dicsőséget lehet nyerni, három életveszélyes próba letételével, és hogy 17 év alatt nem lehet nevezni.
Alastor Mordon. Az új Sötét Varázslatok Kivédése tanárunk. Legyen elég róla annyi hogy ex-auror, és fekete mágus vadász, és totál zakkant. Az első órán a három főbenjáró átkot mutatta meg. az Imperius-t a Cruciatus-t és a gyilkos átkot. Irányító átok, Kínzó átok, és gyilkoló átok. Imperio, Crucio és...Avada Kedavra...ezt ismerem...A zöld villanást pedig a látomásaimon kívül már láttam valamikor...Régen...Neville eléggé rosszul lett a kínzó átok miatt. Hermione pedig majd nem sírva fakadt a gyilkos átok kipróbálásánál. Dilis tanár...Nekem kicsit...gyanús...Nem tudom hogy tarthatja Ron zseninek.
ESTÁS LEYENDO
Az Elfeledett Erők... 2.rész - Látomások
FanficA legenda egészen Árpád idejéig nyúlik vissza. A Táltosok olyan mágusok voltak, akik különleges ősi magyar erővel bírtak. Ahogy telt az idő, az emberek félni kezdtek az erejüktől, vadászni kezdtek rájuk. Ma már csak kettő maradt, apám és én. A becs...