~ Η γνωριμία μας ~

517 46 12
                                    

Αποστόλης
Ειμαι ακομα στο μαγαζι και ακουω τις αλλες που ειναι αφωνες που ειναι το " αηδονι " μου ;. Ένα τραγούδι λεει μονο; .
Ο Θεοχάρης δείχνει να το απολαμβάνει και ρίχνει λουλουδια εγω πίνω το ουίσκι μου και σκέφτομαι να πάω στο καμαρινι της Να την γνωρίσω; Αυτό θα κάνω..
Σηκώνω από την καρέκλα και πίνω μονορούφι το ουίσκι μου.
" που πας ρε ;" μου λέει ο Θεοχάρης.
" τουαλέτα " του απαντάω και του κλείνω το μάτι.
Προχωράω και βλεπω ενα μια πορτα γράφοντας το όνομα " Ντεζη " από εξω. Μάλλον αυτη ειναι !.
Χτυπαω την πορτα και ακουω ενα " παρακαλω" . Σε βρήκα αηδονακι μου .
Ανοιγω την πορτα και την βλεπω μα φοραει ενα κοντό μαυρο νυχτικο. Αναστατωνομαι! Εκεινη γυρνάει το βλέμμα της και με αντικρύζει. Εχει το τσιγάρο ανάμεσα από τα δύο της δαχτυκα και καπνίζει. Έρχεται προς το μερος μου και χαμογελάει.
Μου απλώνει το χερι της και μου λέει:
" Ντεζη " και πεταει ολο τον καπνο πανω μου.
" Αποστολης" της απαντάω εγω δίνοντας της το χερι μου. Κανουμε την χειραψία και εκεινη έρχεται ακομα πιο κοντα μου .
" Εγώ θα σε φωνάζω Τολη" μου λέει και καπνίζει μια τζούρα και ρίχνει το καπνο μπροστά από τα χεικη μου. Για λιγα δευτερόλεπτα κολλάω τα μάτια πανω στα δικά της. Αυτα τα μπλε ματια που νομίζεις ότι βλεπεις μια θάλασσα.
" Μην τολμήσεις!" Της απαντάω.
Εκεινη γελάει και σβήνει το τσιγάρο της.
" Γιατί τι θα μου κάνεις Τόλη;" μου απαντάει ειρωνικά και κάθετε στην καρεκλα και βαζει τα πόδια της πανω σε έναν ξύλινο τραπεζάκι. Τοσο καλλιγραμμα ποδια .
Εγώ νευριάζω της πιανω τον μπράτσο τα πρόσωπα μας έρχονται τοσο κοντα.
" Αυτά κομμένα " της λεω με αυστηρό ύφος.
" εσυ για να ηρθες εδω κατι θελεις απο μενα σε ακουω λοιπον;" μου απαντάει και σηκώνεται απο την καρέκλα.
Τώρα τι λεμε Αποστόλη;; πρεπει κατι να σκεφτώ.
" λοιπον θα κάνω ένα πάρτυ και θέλω να τραγουδήσεις " της απαντάω και Εγω με την σειρά μου. Εκεινη γελάει ασταμάτητα.
" Γιατί γελας ;" της λεω κοιτάζοντας την και βάζοντας τα χέρια στις τσέπες.
" με δουλεύεις έτσι δεν ειναι;; θελεις να τραγουδήσω εγω μια τραγουδίστρια της κακιάς συμφοράς για εσάς του πλούσιους. Εσείς συνήθως ακούτε Beethoven, Mozart, Chopin, Bach ".
" πως καταλαβες ότι ειμαι πλούσιος;" της λεω βάζοντας τα χέρια μου κάτω από το στηθος.
Εκεινη ανάβει ενα τσιγάρο και μου λεει:
" πρώτον μου το παραδέχτηκε μολις τωρα , δεύτερον ο τρόπος που μιλας που συμπεριφέρεσαι δείχνει κάποιον που έχει κοινωνικό επίπεδο τοσα χρονια στην νυχτα ξερω να ξεχωρίζω καλα τους ανθρώπους και κατο τελευταιο το πουκάμισο σου το παπούτσια σου κάνουν απο μακρια μπλα ότι είναι πανάκριβα " μου απα φάει και βγάζει τον καπνο από τα χείλη της. Πανέξυπνη γυναίκα, πονηρή και εχει διπλωματία για μισό λεπτό πως γνωρίζει εκεινη κλασσική μουσική ;
" πως γνωρίζεις κλασσική μουσική;" την ρωταω και εκεινη δείχνει να αναστατωνεται και να έχει μια νευρικότητα αφηνει το τσιγάρο στο τασάκι και μου λέει:
" Πρέπει να φύγεις σε λιγα λεπτα θα βγω στην πίστα και δεν έχω ετοιμαστεί " .
" τελικα θα τραγουδήσεις εσυ στο πάρτυ που θα κάνω;"
" δεν ξερω δωσε μου το τηλ και μα εχω χρονο θα σε ενημερώσω " μου λεει και της δινω μια κάρτα . Κάτι
συμβαινει εδω. Της δινω την κάρτα μου και είμαι έτοιμος να φύγω.
" εισαι δικηγόρος;" με ρωτάει κάπως με μια νευρικότητα.
" Ναι τα λέμε " της απαντάω και επιστρέφω στο τραπέζι μου και βλεπω τον Θεοχάρη να πετάει λουλουδια σε μαι άφωνη.
Ντεζη
Δεν το πιστεύω! Εκεινος ηρθε στο καμαρινι μου! Ποσο γοητευτικός θεε μου! Νευριασε οταν τον ειπα Τολη. Χαρηκα να σας πω την αλήθεια. Φαίνεται πολυ γυναίκας και αυτο δεν μου αρέσει! Παραλίγο να αποκαλύψω πια στα αληθεια ειμαι ! Ναι καλα ακούσατε. Δεν με λένε Ντεζη αλλα Μαργαριτα. Και δε ειναι αυτή που δείχνω αλλα καποια αλλη που θα μάθετε στη συνέχεια. Ευτυχως που δεν αποκάλυψα και τις αλλες μου μουσικές γνώσεις για να καρφωθω τελείως.
Στο τέλος εκεινος μου έδωσε μια κάρτα οταν ειδα το όνομα του και το επάγγελμα του εκανα ενα μεγαλο σοκ.
Ο Απόστολος Ραζης ο άνθρωπος που μισεί ο πατέρας μου και τιποτα αλλο στον κοσμο και εχει μεγάλη έχθρα και για τον πατέρα του Αποστόλη. Πώς έγιναν όλα αυτά μεσα σε μια νύχτα; τοσα χρονια δεν με εχει αναγνωρίσει κανένας ; Ο " Τολης" δεν εμφανίστηκε για καλο .
Προσπαθώ να ηρεμήσω ξαναβαφομαι και καπνίζω το τελευταίο μου τσιγάρο κοιταω την φωτογραφία της μητέρας μου και ειναι ετοιμη να βγω. Μου λυπεις μαμα ξερω ότι τοσα χρονια πονας που ειμαξ μακρια σου αλλα ειναι για το καλο μου!
Παιρνω το μικρόφωνο μου και βγαίνω στη σκηνή με ενα ψεύτικο χαμόγελο. Εκεινος ειναι ακομα εκει και με κοιταει. Όχι μην με κοιτάς διαολε! .
" λοιπον αποφασισα να πω ενα διαφορετικό κομμάτι τώρα " ειπα στο κοινό μου και όλοι χειροκρότησαν. Εκεινος είχε πάρει ενα γαρυφαλλο και το μύριζε . Ειπα στο Γιώργο το τραγούδι και καθησα στο σκαμπό που υπάρχει στη μεση της σκηνής . Ο Φωτισμός χαμήλωσε και ενα φως έδειχνε εμενα . Επικρατούσε ησυχια για ενα περίεργο λόγο. Πηρα το μικρόφωνο και αρχισα να τραγουδάω:

Αν μια στιγμή μπορεί
να τα αλλάξει όλα
μ' ένα βλέμμα, μ' ένα φιλί
Αν μια λέξη αρκεί
απ'τα δύο σου χείλη
το φως να ντυθεί

Μέσα μου σε ζούσα
να σε βρω αργούσα
κι έτσι αργούσε κι η ζωή
Τα μικρά μετρούσα
μα ήρθες εσύ
Πως μου 'λειψες τόσο
μείνε να νιώσω
Σ' αγαπούσα πριν μας δω μαζί

Μοναξιά μου, καρδιά μου εσύ
Συντροφιά μου και νύχτα μου εσύ
Σ' αγαπούσα πριν μας δω μαζί" τελειώνω το τραγούδι και είμαι έτοιμη να κατερρευσω πάνω στην σκηνή. Τα δάκρυα δεν θα κρατηθούν για πολύ ακόμα. Όλο το μαγαζί εχει σηκωθεί όρθιο και χειροκροτεί ακόμα και εκεινος με κοιτάζει και μου χαμογελάει. " Σας ευχαριστώ πολυ " λεω με ενα χαμόγελο πριν κατερρευσω και φεύγω από την σκηνή γρηγορα ακουω φωνές να λένε:
" και άλλο και άλλο !!".
Εγώ μπήκα μέσα στο καμαρινι μου και αφησα τα δακρυα να τρέξουν με την ησυχία τους.

" Α ρε Τολη " λεω καπνίζοντας Και βλέποντας της μάσκαρα να τρέχει από τα ματια μου μπροστά στον καθρέπτη

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

" Α ρε Τολη " λεω καπνίζοντας Και βλέποντας της μάσκαρα να τρέχει από τα ματια μου μπροστά στον καθρέπτη.

Επλ πως σας φανηκε;
Η Ντεζη έχει παρελθον😈 και μάλιστα πολυ βαθυ παρελθόν 🤔🤔

Ο Αποστολής βεβαια εκανε ενα βήμα πηγε στο καμαρινι της.
Χμμ

🆘️ ΘΈΛΩ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΑΣΤΕΡΙ 🆘️

ΠΛΙΖΖΖΖΖΖΖΧΧΧΧ😢😢😢

ΣΑΣ ΑΓΑΠΏ ΦΙΛΙΑ👄💜

" Το Αστέρι της Νύχτας"Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang