Medyada Mey vaaar...😉
Keyifli Okumalar...
•••
Ömer'den
Tam 1 saattir Defne'yle burada oturuyoruz. 1 saattir kızgın bana. Ama bu haliyle de çok tatlı. Kızgın olmak bile ona çok yakışıyor. Evet, tam 1 haftadır Defne'ye karşı birşeyler hissediyorum. Onun yanında olunca huzurluyum,mutluyum sanki bütün dertlerden kurtulmuş gibiyim. Ama pek de emin değilim yıllar önce olan bir olaydan sonra kadınlara olan güvenim sarsıldı. Kuzey'le ilgili olan küslüğümüzde bu yüzden... Neyse çok konuştum yine. Havaya başımı çevirdiğimde kararmak üzereydi. Defne'ye döndüğümde titriyordu. İncecik giyinmiş zaten.
Üzerimdeki hırkayı çıkarıp ona verdim. Hızla bana döndü.
D: S-sen üşüyeceksin?
Ö: Birşey olmaz bana.
Verdiğim hırkayı bana verdi sonrada iyice sokuldu bana.
D: Sende üşüme.
Bu durumda bile beni düşünmesi.. Bu kız nasıl birşey anlamıyorum ben. Hem beni kızdırıp hem de nasıl güldürüyor anlamıyorum..
Ö: Biz niye böyleyiz?
Gözlerimiz buluştuğunda bana öyle bakıyordu ki.. Napıcam ben hem severken hem de nasıl uzak durucam..
D: Nasıl yani?
Ö: Niye hep kavga ediyoruz niye hep yakınlaşıp da ayrılıyoruz.. D-defne ben anlamıyorum niye yani niye?
D: Ö-ömer..
Ö: Biz hep böyle olmak mı zorundayız. Yoksa hep böyle şeyler olmak mı zorunda ?
D: Ömer!
Ö: Niye niye niyee! Sen niye hep kaçıyorsun benden.. Biz, biz kuzen olamayız Defne. Biz bu şartlar altında kuzen olamayız. Her seferinde birşey oluyor ve biz yakınlaşıyoruz sence hangi iki kuzen böyle olabilir? Nasıl he nasıl?
D: Korkuyorum anlıyor musun beni korkuyorum? Ömer biz beraber olamayız bizim yolumuz engebeli! Biz beraber olursak yanarız Ömer yanarız!
Defne'den
Dudağımdaki baskıyla dondum resmen. Ö-ömer şu an beni öpüyordu. Karşılık vermemekte dirensemde sonuç: karşılık verdim. Napıyosun sen Ömer napıyosun yakacaksın bizi.
Ayrıldığımızda elleriyle yüzümü avuçladı. Gözleri o benim tanıdığım gibi değildi. Daha da koyulaşmıştı.
Ö: Yanarsak da beraber yanarız. Ölürsek de beraber ölürüz. Herşeyi de beraber yaparız... Olmaz mı?
Gülümsedim. O böyle konuşurken ben nasıl dayanabilirdim ki?
Ö: Defne?
D: Efendim?
Ö: Sadece biraz bana zaman tanı tamam mı? Bu aklımdaki düşünceleri bi toparlayayım he?
D: İstediğin kadar zamanın var😊
Gülümseyip burnuma tüy kadar hafif bir öpücük kondurdu. Daha sonra bana sıkıca sarıldı..
•••
Sabah büyük bir gürültüyle uyandım. Gözlerimi açtığımda tam da önümde bana ve Ömer'e silah doğrultan iki avcı gördüm. O korkuyla yerimden öyle bir sıçramışım ki Ömer bile bağırarak uyandı.
Ö: Noluyo lan!
Bana döndüğünde konuşmaya devam etti. Anlaşılan daha avcıları görmemişti.😣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUZEN (DEFÖM)
FanfictionHer gördüğümüz hikayede Defne ile Ömer'in kiralık aşk oyunu anlatılıyor.. Peki siz hiç onları kuzen olarak düşündünüz mü? Birbirlerine aşık iki kuzen.. Keyifli Okumalar:)) (23 Haziran 2017'de yazılmaya başlandı. ) 🚫 ️(Ç)alıntı yapmayınız! 🚫️